Календарне планування з алгебри для 10 класу (профільний рівень)
Календарне планування з алгебри для 10 класу (профільний рівень)
Календарне планування з алгебри для 10 класу (профільний рівень)
Календарне планування з алгебри для 10 класу (профільний рівень)
________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з алгебри та початків аналізу
для ________________ класу
на 2018 / 2019 н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника:ХХХ
згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (профільний рівень), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Алгебра та початки аналізу (профільний рівень), 10 клас
(6 год на тиждень, І семестр – 96 год, ІІ семестр – 114 год)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, МНОГОЧЛЕНИ, РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ (36 год) Учень (учениця): зображує на діаграмах або числовій прямій об’єднання і переріз множин та ілюструє поняття підмножини; формулює означення підмножини, об’єднання і перерізу множин; знаходить об’єднання і переріз числових множин; користується різними способами задання функцій; формулює означення числової функції, зростаючої та спадної функцій, парної та непарної функцій; знаходить область визначення функцій, значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її властивості; виконує і пояснює перетворення графіків функцій; досліджує функції і використовує одержані результати при побудові графіків функцій; виконує ділення многочленів з остачею, користується теоремою Безу при розв'язуванні рівнянь та нерівностей; розв’язує найпростіші рівняння з параметрами, нерівності за допомогою методу інтервалів; користується методом математичної індукції для доведення тверджень. |
|||
|
|
Множини, операції над множинами. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Числові функції. Область визначення і множина значень. Графік функції |
|
|
|
Зростання і спадання, парність і непарність функцій, найбільше та найменше значення функції. Властивості графіків парних і непарних функцій. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень відомих графіків функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Оборотні функції. Взаємно обернені функції. Графік оберненої функції. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Числові множини. Числові функції та їх властивості » |
|
|
|
Рівносильні рівняння. Рівносильні нерівності |
|
|
|
Рівносильні перетворення нерівностей, метод інтервалів |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Рівняння з параметрами |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Рівняння і нерівності, що містять знак модуля |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Дії над многочленами. Ділення многочлена на многочлен з остачею |
|
|
|
Теорема Безу та наслідки з неї. Корені многочленів |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Знаходження раціональних коренів многочлена з цілими коефіцієнтами |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Алгебраїчні рівняння |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Метод математичної індукції. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Рівняння та нерівності» |
|
Тема 2. СТЕПЕНЕВА ФУНКЦІЯ (30 год) Учень (учениця): формулює означення кореня п-го степеня, арифметичного кореня п-го степеня, степеня з раціональним показником, властивості коренів та степеня з раціональним показником; обчислює, оцінює та порівнює значення виразів, які містять корені та степені з раціональними показниками; зображує графік степеневої функції; розв’язує ірраціональні рівняння та нерівності, зокрема з параметрами; застосовує властивості функцій до розв’язування ірраціональних рівнянь і нерівностей |
|||
|
|
Степенева функція з натуральним показником. Степенева функція з цілим показником. |
|
|
|
Корінь п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня, його властивості. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Перетворення виразів з коренями п–го степеня. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Функція та її графік. |
|
|
|
Степень з раціональним показником, його властивості. |
|
|
|
Перетворення виразів, які містять степені з раціональним показником |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Степеневі функції, їхні властивості та графіки |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Степенева функція» |
|
|
|
Найпростіші способи розв’язування ірраціональних рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Застосування метода рівносильних перетворень до розв’язування ірраціональних рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Різні прийоми розв’язування ірраціональних рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Ірраціональні нерівності |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування ірраціональних рівнянь і нерівностей з параметрами. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 5 за темою: «Ірраціональні рівняння та нерівності» |
|
Тема 3. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (34 год) Учень (учениця): виконує перехід від радіанної міри кута до градусної і навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; обчислює значення тригонометричних виразів за допомогою тотожних перетворень; формулює означення синуса, косинуса, тангенса і котангенса кута числового аргументу; властивості тригонометричних функцій; властивості періодичних функцій; будує графіки періодичних функцій; ілюструє властивості періодичних функцій за допомогою графіків; перетворює тригонометричні вирази. |
|||
|
|
Радіанне вимірювання кутів |
|
|
|
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута |
|
|
|
Розв’язування задач |
|
|
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
|
|
Властивості тригонометричних функцій. Періодичність функцій. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Властивості та графік функції |
|
|
|
Властивості та графік функції |
|
|
|
Властивості та графік функції . |
|
|
|
Властивості та графік функції . |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 6 за темою: «Властивості та графіки тригонометричних функцій» |
|
|
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
|
|
Тригонометричні формули додавання |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Формули зведення |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Формули подвійного, потрійного і половинного аргументу |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Формули перетворення суми і різниці тригонометричних функцій у добуток |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Формули перетворення добутку тригонометричних функцій у суму |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Спрощення тригонометричних виразів |
|
|
|
Спрощення тригонометричних виразів |
|
|
|
Спрощення тригонометричних виразів |
|
|
|
Спрощення тригонометричних виразів |
|
|
|
Спрощення тригонометричних виразів |
|
ІІ семестр |
|||
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 7 за темою: «Співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу» |
|
Тема 4. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ (32 год) Учень (учениця): формулює означення обернених тригонометричних функцій; обґрунтовує формули коренів тригонометричних рівнянь ; розв’язує тригонометричні рівняння та нерівності, зокрема з параметрами. |
|||
|
|
Обернені тригонометричні функції: і (означення, властивості, графіки). |
|
|
|
Обернені тригонометричні функції: і (означення, властивості, графіки). |
|
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. Рівняння і |
|
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. Рівняння і рівняння |
|
|
|
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь . Розв’язування тригонометричних рівнянь виду за допомогою розкладення на множники |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь. Заміна змінних при розв’язуванні тригонометричних рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь. Розв’язування тригонометричних рівнянь зведенням до однієї тригонометричної функції (з однаковим аргументом) |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь. Розв’язування однорідних тригонометричних рівнянь та зведення тригонометричних рівнянь до однорідного |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 8 за темою: «Обернені тригонометричні функції. Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь» |
|
|
|
Основні способи розв’язування систем тригонометричних рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Рівняння і нерівності, які містять обернені тригонометричні функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Тригонометричні нерівності |
|
|
|
Тригонометричні нерівності |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Тригонометричні рівняння з параметрами |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Тригонометричні нерівності з параметрами |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 9 за темою: «Тригонометричні нерівності» |
|
Тема 5. ГРАНИЦЯ ТА НЕПЕРЕРВНІСТЬ ФУНКЦІЇ. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (54 год) Учень (учениця): формулює означення границі функції в точці; неперервності функції; формулює основні властивості границі функції та використовує їх для знаходження границь заданих функцій; пояснює геометричний і фізичний зміст похідної; формулює означення похідної функції в точці, правила диференціювання, достатні умови зростання і спадання функції, необхідні й достатні умови екстремуму функції; знаходить кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції в даній точці; знаходить похідні функцій; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції; знаходить найбільше і найменше значення функції; досліджує функції за допомогою похідної та будує графіки функцій; розв’язує прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин; застосовує результати дослідження функції за допомогою похідної до розв’язування рівнянь і нерівностей та доведення нерівностей; описує поняття опуклості та точки перегину функції; застосовує другу похідну до знаходження проміжків опуклості функції та точок її перегину; досліджує функції за допомогою першої та другої похідних і використовує одержані результати для побудови графіків функцій. застосовує похідну до розв’язування задач, зокрема прикладного змісту. |
|||
|
|
Границя функції в точці. Основні теореми про границі функції в точці |
|
|
|
Неперервність функції в точці і на проміжку. Властивості неперервних функцій. Точки розриву функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Задачі, які приводять до поняття похідної. Похідна функції |
|
|
|
Геометричний і фізичний зміст похідної. Рівняння дотичної до графіка функції y = f (x) |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Правила диференціювання: похідна суми, добутку і частки функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Похідні степеневої та тригонометричних функцій |
|
|
|
Складена функція. Похідна складеної функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 10 за темою: «Похідна функції» |
|
|
|
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання і спадання функції |
|
|
|
Екстремуми функції |
|
|
|
Розв’язування вправ на знаходження проміжків монотонності та екстремумів функції. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Загальна схема дослідження функції для побудови її графіка |
|
|
|
Розв’язування вправ на дослідження функцій за допомогою похідної та побудову графіків функцій |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Знаходження найбільшого і найменшого значень функції. |
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження найбільшого і найменшого значень функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 11 за темою: «Дослідження функцій за допомогою похідної» |
|
|
|
Асимптоти графіка функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Друга похідна. Поняття опуклості функції. Точки перегину |
|
|
|
Знаходження проміжків опуклості функції та точок її перегину. |
|
|
|
Розширена схема дослідження функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Застосування похідної до розв’язування рівнянь і нерівностей |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Застосування похідної до розв’язування задач, зокрема прикладного змісту |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Контрольна робота № 12 за темою: «Застосування похідної до розв’язування задач, зокрема прикладного змісту» |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (24 год) |
|||
|
|
Функції, їхні властивості та графіки |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування рівнянь та нерівностей. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Степеневі функції, їх властивості та графіки |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Тригонометричні функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Тригонометричні рівняння та нерівності |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач з параметрами |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Підсумковий урок |
|