«Г.К.Андерсен «Непохитний олов’яний солдатик»»

Про матеріал
Тип уроку: урок позакласного читання Мета уроку: вчити виразно читати та переказувати; розкрити гуманістичний зміст казки, моральні цінності, схарактеризувати героїв та світ людей в казці; розвивати мовлення, мислення, уяву, творчість; виховувати стійкість, непохитність, незламність та інші моральні якості, що становлять загальнолюдські цінності. Обладнання: текст казки, мультимедійна дошка, ноутбук, сигнальні кружечки , картки із завданнями, завдання в вебсервісі гугл класрум. Цей урок спрямований на розвиток літературного смаку, аналізу та творчих здібностей учнів 5 класу.
Перегляд файлу

Білоцерківська гімназія – початкова школа №15                      

 

Урок зарубіжної літератури   5 клас    Кушніренко С.М.

 

Тема уроку: «Г.К.Андерсен «Непохитний олов’яний солдатик»»

Мета: вчити виразно читати та переказувати; розкрити гуманістичний зміст казки, моральні цінності, схарактеризувати героїв та світ людей в казці; розвивати мовлення, мислення, уяву, творчість; виховувати стійкість, непохитність, незламність та інші моральні якості, що становлять загальнолюдські цінності

Обладнання: текст казки, мультимедійна дошка, ноутбук, сигнальні кружечки , картки із завданнями, завдання в вебсервісі  гугл класрум

Тип уроку: урок позакласного читання

ХІД УРОКУ

  1. ОРГМОМЕНТ. Привітання

 

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Виконання тесту. Робота в парах. Взаємоперевірка.

 

МОТИВАЦІЯ  НАВЧАЛЬНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ  ШКОЛЯРІВ

 Діти, а чи уважними ви були, коли читали вдома казку «Непохитний олов’яний солдатик»? До якої країни ми сьогодні мандруємо? (Так, до Данії)

А хто написав цю казку? (Ганс Крістіан Андерсен)

(Перегляд відео «ТОП – 10 цікавих фактів про Данію» та «Втікав у казку від власного життя – історія Г.К.Андерсена»)

 

СЛОВО ВЧИТЕЛЯ.

В казках завжди добро перемагає зло.

Спробуємо переконатись на прикладі   казки  Г.К.Андерсена «Стійкий олов’яний солдатик» також перемогло добро.

ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

Запис у зошити дати та теми уроку

ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ

 

РОБОТА В ГРУПАХ

 

  1. Отримавши сигнальні кружечки різного кольору, учні об’єднуються в групи та виконують різні завдання.

      2. СЛОВНИКОВА РОБОТА. Робота з підручником (стор.52)

АНТИТЕЗА – це різке протиставлення героїв, ситуацій, характерів, душевних або природних станів тощо (запис до літературознавчого словничка)

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

У країні казочок

Жив веселий Колобок.

Разом з ними всі звірята

Вишикувались на зарядку.

Похитали головою,

Раз – притупнули ногою,

Руки в гору піднесли,

Трішки ними потрясли.

Нахилились вліво, вправо,

Та цього іще замало.

Руки – вгору, руки – вниз,

Раз присіли, піднялись.

Головою похитали

І читати знов почали.

ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК

Визначте, які прислів’я можна віднести до характеристики гнома, а які — до олов’яного солдатика чи до обох героїв.

  • Хто зле робить, той собі шкодить.
  • Життя любить того, хто за нього бореться, а нищить того, хто йому піддається.
  • Ніхто не знає, що його в житті чекає.
  • Кохання починається з очей.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

прочитати казку "Синдбад - мореплавець" (перша подорож). ООП - подивитись відео.

VII. ПІДСУМОК УРОКУ

Мікрофон

-          Що сподобалось і запам’яталось на уроці?

-          Чого навчає казка «Непохитний олов’яний солдатик»?

 

 

 

docx
Додано
12 січня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку