Гейміфікація як засіб підвищення ефективності навчання на уроках української мови

Про матеріал
Як поєднуються ігри та сучасна освіта. Ігри - унікальне явище. Вплив ігор на мотивацію. Ігри - це свобода вибору. Ігри - це ріст. Ігри - це командний дух. Як поєднуються ігри та сучасна освіта. Що освіта має позичити в ігор. Принципи гри як інструменту навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гейміфікація як засіб підвищення ефективності навчання на уроках української мови Підготував. Храпко Остап Йосипович, учитель української мови та літератури Білицького ліцею№1 Білицької селищної ради

Номер слайду 2

Вони не просто мотивують грати, але й тривалий час підтримують цю мотивацію. За статистикою Pew Research Center, 97% дітей віком від 12 до 17 років грають у відеоігри. Така наполегливість – мрія викладачів, адже захопити увагу учнів на тривалий час – справжнє мистецтво. Чому ж іграм це так легко вдається?ІГРИ-УНІКАЛЬНЕ ЯВИЩЕ

Номер слайду 3

Вплив ігор на мотивацію. Секрет у балансі, який лежить в основі таких ігор. Гравцеві завжди дається завдання, яке знаходиться на межі його можливостей. Воно не занадто легке – тоді буде нудно, і не занадто складне – тоді гравець відчуватиме тривогу та занепокоєння, а не бажання грати.

Номер слайду 4

Ігри – це свобода вибору. Дати учневі можливість обирати й бути самостійним не означає відпустити його у вільне плавання. Потрібно лише запропонувати різні типи завдань на вибір. Учень самостійно обере те, що йому підходить, та розв’яже його. Так він відчуватиме, що відповідає за свої дії, а не керується вказівками вчителя.

Номер слайду 5

Ігри – це ріст. В іграх гравці чітко відчувають і бачать власний прогрес, навіть можуть його виміряти за допомогою балів, рівнів, рейтингів. Їм не потрібно чекати на кінець семестру, щоб дізнатися про свої успіхи. Навчання в школі чи університеті – це також своєрідна гра, однак у ній компетентність та розвиток стають помітними значно пізніше. Або ж непомітні взагалі. Ігри ж не тільки надають миттєвий зв’язок, але й дарують можливість зіграти ще раз, щоб виправити попередні помилки.

Номер слайду 6

Ігри – це командний дух. Не дивно – адже так гравець відчуває себе частиною групи, робить внесок у спільну діяльність, взаємодіє з іншими людьми. Бути членом команди – важливий аспект мотивації

Номер слайду 7

Як поєднуються ігри та сучасна освітаІгри – потужний інструмент, якщо використовувати їх не тільки заради задоволення. Сьогодні існують два основні напрямки застосування ігор в освіті – гейміфікація (gamification) та серйозні ігри (serious games). Гейміфікація застосовує елементи гри в неігровій діяльності: наприклад, у навчальних цілях. Будь-яка гра – це система з правил та елементів. Бейджі (нагороди), рівні, рейтинги, часові обмеження – типові елементи гри. І їх можна застосовувати в освіті. Серйозні ігри – це повноцінні ігри, які мають певну мету (пошук рішення певних проблем). Серйозні ігри застосовуються не тільки в сфері освіти, а й у сфері оборони, охорони здоров’я тощо.

Номер слайду 8

Що освіта має позичити в ігор. Право на помилки. Миттєвий зворотній зв’язок. Відчуття прогресу. Захопливу історію

Номер слайду 9

Принципи гри як інструменту навчання. Це зрозуміла та чітка інформація. Ми робимо продуктивні помилки. Це вдумлива практика. Це інформативний зворотній зв’язок. Тому принцип номер чотири – мотиватори – в іграх реалізовано. Залишається лише брати та застосовувати !

pptx
Додано
23 березня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку