Гімнастика для душі. Психогімнастика

Про матеріал
Кожен педагог закладу дошкільної освіти має тонко відчувати дитячу душу, вміти помічати найменші хвилювання, тривоги, страхи своїх вихованців і своєчасно реагувати на них. Маємо навчити малят приймати і усвідомлювати свої емоції та зважати на почуття інших людей, формувати навички емпатії .
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гімнастика для душі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Кожен  педагог закладу дошкільної освіти має тонко відчувати дитячу душу, вміти помічати  найменші хвилювання, тривоги, страхи своїх вихованців і своєчасно реагувати на них. Маємо навчити малят приймати і усвідомлювати свої емоції та зважати на почуття інших людей, формувати навички емпатії .

          Психогімнастика -  одна з ефективних психолого – педагогічних , корекційно – розвивальних, психопропедевтичних методик.  Її завданням є збереження психічного здоров’я та запобігання емоційним розладам дітей.

       Психогімнастика -  це курс спеціальних занять ( вправ, ігор, етюдів), спрямованих на розвиток та корекцію пізнавальної, вольової, емоційно – особистісної сфери психіки дитини.

     Завдання, які розв’язує психогімнастика

  • Подолання бар’єрів у спілкуванні.
  • Розуміння інших та себе.
  •  Зняття психічного напруження та забезпечення емоційного благополуччя дитини.
  • Створення можливості для самовираження.
  • Формування вміння висловати власні почуття.

Бажано, щоб раз на тиждень кожна дитина могла брати участь у заняттях з психогімнастики.

Особливості проведення занять

Заняття доцільно проводити в окремому приміщенні, наприклад, в кабінеті психолога.

Велика площа відволікає дітей, а гармонійно організований простір кабінету створює атмосферу довіри, душевного спілкування.

  Добре, коли у групі не більше 6 осіб, серед яких не більше однієї гіперактивної дитини.  Психолог має вміти гнучно змінювати свою позицію під час заняття, щоб активно залучає та показує приклад, то просто спостерігаючи чи режисуючи , але  жодному разі не оцінюючи.

  Головне для психолога – сприяння дитині у вираженні емоцій, розвиток її творчих сил, створення відчуття причетності до спільної справи.

Структура заняття з психогімнастики

  1. Ритуал початку заняття
  2. Вправи на розвиток психічних процесів
  3. Мімічні, пантомімічні, пластичні етюди
  4. Слухання казок, етичні бесіди, емоційні етюди та ігри
  5. Елементи арттерапії
  6. Ритуал завершення заняття

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
8 квітня 2021
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку