Гімнастика для душі
Кожен педагог закладу дошкільної освіти має тонко відчувати дитячу душу, вміти помічати найменші хвилювання, тривоги, страхи своїх вихованців і своєчасно реагувати на них. Маємо навчити малят приймати і усвідомлювати свої емоції та зважати на почуття інших людей, формувати навички емпатії .
Психогімнастика - одна з ефективних психолого – педагогічних , корекційно – розвивальних, психопропедевтичних методик. Її завданням є збереження психічного здоров’я та запобігання емоційним розладам дітей.
Психогімнастика - це курс спеціальних занять ( вправ, ігор, етюдів), спрямованих на розвиток та корекцію пізнавальної, вольової, емоційно – особистісної сфери психіки дитини.
Завдання, які розв’язує психогімнастика
Бажано, щоб раз на тиждень кожна дитина могла брати участь у заняттях з психогімнастики.
Особливості проведення занять
Заняття доцільно проводити в окремому приміщенні, наприклад, в кабінеті психолога.
Велика площа відволікає дітей, а гармонійно організований простір кабінету створює атмосферу довіри, душевного спілкування.
Добре, коли у групі не більше 6 осіб, серед яких не більше однієї гіперактивної дитини. Психолог має вміти гнучно змінювати свою позицію під час заняття, щоб активно залучає та показує приклад, то просто спостерігаючи чи режисуючи , але жодному разі не оцінюючи.
Головне для психолога – сприяння дитині у вираженні емоцій, розвиток її творчих сил, створення відчуття причетності до спільної справи.
Структура заняття з психогімнастики