Година пізнання "Позитив. Який він?"

Про матеріал
Година пізнання «Позитив. який він?» Мета: дізнатися, що таке позитив; розвивати творчі здібності; виховувати бажання здiйснювати добрі вчинки, Обладнання: різдвяний вінок, свічка, іграшка, сірники, аромолампа, сюжетнi малюнки, ватман, маркери, притчі «Кругообіг добра», «Бабуся», пазли. Хід заняття: 1. Органiзацiя класу Доброго дня, діти. Дуже раді бути сьогодні гостями у вас. Сьогодні ми проведемо з вами годину спілкування. Її ми назвали годиною пізнання, бо нам з вами доведеться трішки поміркувати, можливо навіть, пофілософствувати. Мотивацiя дiяльностi Слово ведучого: Сьогодні, саме у переддень такого, я б казала, чарівного, чудесного свята Дня психолога, у такій затишній атмосфері, нам, дорогий……кл., дуже хотілося б поговорити про такі речі як любов, віра, краса, добро, адже це одвічні цінності людські, це якості, найдорожчі та найважливіші у сьогоднішньому світі, це те, що формує людину. Людина починається з добра, Із ласки і великої любові. Із батьківської хати і двора, З поваги, що звучить у кожнім слові. Людина починається з добра, З уміння співчувати, захистити Це зрозуміти всім давно пора, Бо ми прийшли у світ добро творити. Людина починається з добра Із світла, що серця переповняє. Ця істина, як світ, така стара, А й досі на добро нас надихає Для ближчого знайомства з вами і для розкриття нашої сьогоднішньої теми нам потрібна ваша допомога. Я хочу попросити самого комунікабельного учня чи ученицю вашого класу нам допомогти. Хто бажає? (Дякую за сміливість) …. тобі потрібно виступити в ролі журналіста – кореспондента. Ти краще знаєш учнів свого класу, тож із легкістю зможеш провести інтерв’ю. Ось тобі мікрофон і ряд запитань до нашої теми. Переглянь їх і поміркуй, кому яке запитання варто поставити. Інтерв’ю учня • Чи можна прожити без позитиву? Чому? • Навіщо людям посмішки? • Кого в нашому класі можна назвати самим позитивним учнем? Чому? • Який предмет у школі найбільше підіймає тобі настрій? • Де в природі ви бачили позитив? (смайлик, веселка, ставок, обійми ) • Як виглядає людина, що творить добро? (одяг, стать, не важливо) Дякую вам за відповіді. Асоціативне малювання Погляньте на дошку. Всі ці зображення так чи інакше випромінюють позитив, але які асоціації виникають у вас при спогляданні? Давайте за порядком: (дівчинка з подар.)- свято, несподіванка, здійснення бажання, сюрприз (велосипед) – літо, радість, аромат квітів (маки) – щастя, мить радості (Українка на прапорі) – любов до народу, патріотизм (Військовий)- повернення, зустріч з близькою людиною Ми обговорили з вами щойно за допомогою цих зображень різні види позитиву. Пригадаймо, яку хвилю позитивних емоцій ми отримали, коли нам хтось робив добро. А зараз давайте подивимось, як реальні справи приносять людям радість. (Перегляд відео «Кругообіг добра») Хто хоче висловитись? (ви коли – небудь спостерігали таке?) Пазл – позитив А зараз хочу запропонувати вам невеличке практичне завдання – роботу в парах. Це пазли. Вам потрібно скласти зображення і не просто описати їх, а відчути. Вони теж живі, як і будь – які картини, вони щось говорять: про себе, про своїх авторів, про минуле і майбутнє. Але що? Спробуємо? Ось вам зображення. Одне на двох. Будь ласка. (складають зображення) Ну, що відчули? Про що вони говорять? Фізкультхвилинка Ми дуже добре попрацювали. Можливо, вже трішки втомились? Я хочу провести зараз з вами хвилину релаксації . (Під музичний супровід ) Підводимось зі стільців. Ваше завдання: в повітрі намалювати цифри тими частинами тіла, що я скажу. Ніс – 1, права рука – 2, ліва рука – 3, праве плече - 4 , ліве плече – 5, права нога - 6, ліва нога – 7, права рука – 1, ліва рука – 0, голова – 7, праве коліно – 4, ліве коліно – 9, дві руки разом – 8, ніс – 5, дві ноги разом – 1… Це я, звісно, жартую. Дякую, ви молодці. А тепер будь ласка послухайте одну історію. («Бабуся» ) Яка людська якість проглядається в цій історії? (взаєморуміння між поколіннями) Бо таке взаєморозуміння між поколіннями – рідкість. Але, напевно, варто так прожити життя, щоб випромінювати таке світло. А ми зараз зробимо своє світло. Намалюємо картину на тему «Диво». Полотно перед вами, фарби нам сьогодні замінять маркери. (Діти малюють. Музика) А тепер давайте подивимось, як з таким завданням справився один цікавий персонаж. (Відео «Слоники») Оце диво! IV. Пiдсумок Рефлексія. Ми наближаємось до закінчення нашої години пізнання. Давайте створимо атмосферу свята. (Запалюю свічку, аромолампу) Диво приходить, коли на нього чекають….Сонячний ранок, усміхнене обличчя .А в ньому – крихітка щастя, промінчик любові, частинка людської уваги. Диво? Нехай воно продовжить свій кругообіг через вас. Одним словом: вчімось дарувати позитив. Але це ще не все. Зараз я передам у ваші руки ось цю іграшку. Ваше завдання: висловити почуття, які вас зараз переповнюють і сказати щось мені на прощання. Уявіть, скільки позитиву зараз знаходиться в цій іграшці. Я хочу вам її подарувати і залишити як символ свята, а свято завжди приносить позитив. Дякую вам за співпрацю. У дотепній, іронічній та легкій для запам’ятовування формі розглядаються «несерйозні» дитячі проблеми. Дітей вчать ставити будь-які запитання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у несподіваних або ж складних ситуаціях. http://kremkrava.blogspot.com/p/blog-page_61.html https://www.youtube.com/watch?v=d31LTjv3Q94
Перегляд файлу

 

Година пізнання

«Позитив. який він?»

 

Мета: дізнатися, що таке позитив;

            розвивати творчі здібності;

           виховувати бажання здiйснювати добрі вчинки,

Обладнання: різдвяний вінок, свічка, іграшка, сірники, аромолампа, сюжетнi малюнки,  ватман, маркери, притчі «Кругообіг добра», «Бабуся», пазли.

 

Хід заняття:

 

  1. Органiзацiя класу  

Доброго дня, діти. Дуже раді бути сьогодні гостями у вас. Сьогодні ми проведемо з вами годину спілкування. Її ми назвали годиною пізнання, бо нам з вами доведеться трішки поміркувати, можливо навіть, пофілософствувати.

Мотивацiя  дiяльностi

Слово ведучого: Сьогодні, саме у переддень такого, я б казала, чарівного, чудесного свята Дня психолога, у такій затишній атмосфері,  нам, дорогий……кл., дуже хотілося б поговорити  про такі речі як любов, віра, краса, добро, адже це одвічні цінності людські, це якості, найдорожчі та найважливіші у сьогоднішньому світі, це те, що формує людину.

 

Людина починається з добра,
Із ласки і великої любові.
Із батьківської хати і двора,
З поваги, що звучить у кожнім слові.

Людина починається з добра,
З уміння співчувати, захистити
Це зрозуміти всім давно пора,
Бо ми прийшли у світ добро творити.

Людина починається з добра
Із світла, що серця переповняє.
Ця істина, як світ, така стара,
А й досі на добро нас надихає 

Для ближчого знайомства з вами і для розкриття нашої сьогоднішньої теми нам потрібна ваша допомога. Я хочу попросити самого комунікабельного учня чи ученицю вашого класу нам допомогти. Хто бажає? (Дякую за сміливість)

….  тобі потрібно виступити в ролі журналіста – кореспондента. Ти краще знаєш учнів свого класу, тож із легкістю зможеш провести інтерв’ю. Ось тобі мікрофон і ряд запитань до нашої теми. Переглянь їх і поміркуй, кому яке запитання варто поставити.

 

Інтерв’ю учня

  • Чи можна прожити без позитиву? Чому?
  • Навіщо людям  посмішки?
  • Кого в нашому класі можна назвати самим позитивним учнем? Чому?
  • Який предмет у школі найбільше підіймає тобі настрій?
  • Де в природі ви бачили позитив? (смайлик, веселка,  ставок, обійми )
  • Як виглядає людина, що творить добро? (одяг, стать, не важливо)

Дякую вам за відповіді.

 

Асоціативне малювання

Погляньте на дошку. Всі ці зображення так чи інакше випромінюють позитив, але які асоціації виникають  у вас при спогляданні? Давайте за порядком:

 

(дівчинка з подар.)-  свято, несподіванка, здійснення бажання, сюрприз

(велосипед) – літо, радість, аромат квітів

(маки) – щастя, мить радості

(Українка на прапорі) – любов до народу, патріотизм

(Військовий)- повернення, зустріч з близькою людиною

 

Ми обговорили з вами щойно за допомогою цих зображень різні види позитиву.

Пригадаймо, яку хвилю позитивних емоцій ми отримали, коли нам хтось робив добро. А зараз давайте подивимось, як реальні справи приносять людям радість.

 

(Перегляд відео «Кругообіг добра»)

Хто хоче висловитись? (ви коли –  небудь спостерігали таке?)

Пазл – позитив

А зараз хочу запропонувати вам невеличке практичне завдання – роботу в парах.

Це пазли. Вам потрібно скласти зображення і не просто описати їх, а відчути. Вони теж живі, як і будь – які картини, вони щось говорять: про себе, про своїх авторів, про минуле і майбутнє. Але що? Спробуємо?

Ось вам зображення. Одне на двох. Будь  ласка.

(складають зображення)

Ну, що відчули? Про що вони говорять?

 

Фізкультхвилинка

Ми дуже добре попрацювали. Можливо, вже трішки втомились? Я хочу провести зараз з вами хвилину релаксації .

(Під музичний супровід )

Підводимось зі стільців.

Ваше завдання: в повітрі намалювати цифри тими частинами тіла, що я скажу.

Ніс – 1, права рука – 2, ліва рука – 3, праве плече - 4 , ліве плече – 5, права нога - 6, ліва нога – 7, права рука – 1, ліва рука – 0, голова – 7, праве коліно – 4, ліве коліно – 9, дві руки разом – 8, ніс – 5, дві ноги разом – 1…

Це я, звісно, жартую. Дякую, ви молодці.

 

 

А тепер будь ласка послухайте одну історію.

(«Бабуся»   )

Яка людська якість проглядається в цій історії? (взаєморуміння  між поколіннями)

Бо таке взаєморозуміння між поколіннями – рідкість.

Але, напевно, варто так прожити життя, щоб випромінювати таке світло.

 

А ми зараз зробимо своє світло. Намалюємо картину  на тему «Диво». Полотно перед вами, фарби нам сьогодні замінять маркери.

(Діти малюють. Музика)

А тепер давайте подивимось, як з таким завданням справився один цікавий персонаж.

(Відео «Слоники»)

Оце диво!

 

IV. Пiдсумок

Рефлексія.

Ми наближаємось до закінчення нашої години пізнання. Давайте створимо атмосферу свята. (Запалюю свічку, аромолампу)

 

Диво приходить, коли на нього чекають….Сонячний ранок, усміхнене обличчя .А в ньому – крихітка щастя, промінчик любові, частинка людської уваги. Диво?

Нехай воно продовжить свій кругообіг через вас. Одним словом: вчімось дарувати позитив.

Але це ще не все.

Зараз я передам у ваші руки ось цю іграшку. Ваше завдання: висловити почуття, які вас зараз переповнюють і сказати щось мені на прощання.

Уявіть, скільки позитиву зараз знаходиться в цій іграшці. Я хочу вам її подарувати і залишити як символ свята, а свято завжди приносить позитив.

Дякую вам за співпрацю.


 

 

 

У дотепній, іронічній та легкій для запам’ятовування формі розглядаються «несерйозні» дитячі проблеми. Дітей вчать ставити будь-які запитання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у несподіваних або ж складних ситуаціях.

http://kremkrava.blogspot.com/p/blog-page_61.html

 https://www.youtube.com/watch?v=d31LTjv3Q94

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Інкл
Додано
27 березня 2022
Переглядів
487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку