Година психолога до Всесвітнього дня ментального здоров*я

Про матеріал
Цей матеріал жопоможе вам надати інформацію про Всесвітній день ментального здоров'я; виявити емоційний стан дітей; ознайомити з артпрактиками, які допоможуть знайти власний ресурс; сприяти формуванню стресостійкості шляхом віднайдення власних ресурсів; формувати любов до рідної країни, бажання пізнавати її; розвивати емпатію; формувати вміння усвідомлювати свій настрій, стан здоров'я та піклуватися про них.
Перегляд файлу

КЗ “ Геніївська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені І.І. Протопопова”

Слобожанської селищної ради

Чугуївського району

Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Година психолога

“Ти як?”

(в межах заходів до Всесвітнього дня ментального здоров'я)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

практичний психолог Коваль Олена Миколаївна

 

 

 

 

Геніївка 2023

 

Мета: надати інформацію про Всесвітній день ментального здоров'я; виявити емоційний стан дітей; ознайомити з артпрактиками, які допоможуть знайти власний ресурс; сприяти формуванню стресостійкості шляхом віднайдення власних ресурсів; формувати любов до рідної країни, бажання пізнавати її; розвивати емпатію; формувати вміння усвідомлювати свій настрій, стан здоров'я та піклуватися про них.

 

Обладнання та інструманти: відео, малюнки до тестових завдань, кольорові олівці, фломастери, папір А4.

 

Цільова група : учні 3 класу

Зміст години І. Організаційний момент (під'єднання учнів), вітання.

 

ІІ. Інформаційне повідомлення. Всесвітній день ментального здоров'я. 10 жовтня світова спільнота відзначає День ментального здоров'я. Одне з головних завдань, яку визначили організатори цього свята — це допомогти людям усвідомити свій внутрішній стан, щоб запобігти розвитку різноманітних захворювань. Кожна дитина, доросла людина відчувають час від часу смуток, тривогу, занепад сил. І це нормально. Але якщо такі настрої будуть у людини тривалий час, це може спровокувати появу різних захворювань. Тож, можна сказати, що Всесвітній день ментального здоров'я, це день піклування про свій стан, про свій настрій, про те, як краще взаємодіяти з оточуючими, щоб це приносило радість, задоволення і користь всім.

 

ІІІ. Вправа “Монстрики настрою”.

-                     Я пропоную вам на хвилиночку зосередитися на собі, на своїх почуттях і спробувати визначити: А який у мене настрій?

У вас на екрані з'явилися монстрики, у кожного з них сввій настрій. Уважно подивіться на картинку і скажіть, який настрій у вас? Ви схожі зараз на якого монстрика? (ДОДАТОК 1) Обговорення.

 

ІV. Бесіда “Що покращує мій настрій”

-                     Ми всі намагаємося жити безтурботно, затишно, цікаво, весело тощо. Але так буває не завжди. Кожна людина час від часу відчуває смуток, деякі події викликають у неї занепокоєння, тривогу. І це нормально. Адже життя — це шлях, і не можна його пройти не спіткнувшись, не зазнавши якоїсь невдачі тощо. Коли ситуація смутку виникає у вас, що допомагає вам знову відчути радість? Які заняття допомагають покращити настрій?

 

Обговорення.

 

V. Вправа “Їжачок” ( автор — В. Назаревич).

Будь ласка, подумайте і скажіть “Чому їжачок може мати чудовий день?” “Що робить їжачка щасливим?”.

 

Обговорення.

 

VІ.  Розповідь психолога.

Що робить людину щасливою? Багато речей. І спокійне, мирне життя. І спілкування з рідними та друзями, заняття улюбленою справою. А також ви назвали подорожі. Кожна подорож дає змогу відкрити для себе нові красиві місця, цікаві зустрічі з новими людьми, дарує нам нові відчуття, враження. Я пропоную вам здійснити онлайн подорож мальовничими куточками України.

 

VІІ. Перегляд відео “Наймальовничіші куточки України”

 

https://www.youtube.com/watch?v=Zqejs8CaH_0&t=65s

 

VІІІ. Бесіда

-   Чи сподобалося вам відео?

-   Який із цих красивих куточків природи ви хотіли б відвідати?

-   Який транспорт для подорожі обрали б? Чому?

-   З ким ви хотіли б здійснити цю подорож? - Що хотіли б привезти додому з подорожі?

 

ІХ. Хвилинка рефлексії.

-   Який у вас зараз настрій?

-   Чи змінився він порівняно з початком заняття?

 

Х.  Підсумок

-   Чи сподобалося вам заняття?

-   Що найбільше вас зацікавило, здивувало тощо?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 1

 

image

 

 

ДОДАТОК 2

 

image

pdf
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
10 лютого
Переглядів
131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку