19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Година психолога на тему: "Добро очима дітей"

Про матеріал
Година психолога на тему: "Добро очима дітей" сприяє розвитку позитивного ставлення учнів один до одного, та найближчого оточення, розвиває вміння аналізувати ситуації та робити висновки, виховує бажання робити добрі справи.
Перегляд файлу

Комунальна організація (установа, заклад)

«Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8

Шосткинської міської ради Сумської області»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Година психолога

 

Добро очима дітей

 

 

 

 

Підготувала

практичний психолог

Самофал Наталія Федорівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шостка – 2019

Мета: сприяти позитивному ставленню учнів один до одного, розвиток вміння аналізувати ситуації та робити висновки, виховувати бажання робити добрі справи.

 

Аудиторія: 2 класи

 

Хід заняття

 

1.Привітання.

Мета: сприяти згуртованості колективу, створювати позитивний настрій.

Пропоную згадати віршик, яким ми починали свої заняття в 1 класі. Об’єднаємося у коло.  Згадаємо наше привітання:

Станемо разом ми у коло

Скільки друзів –

Глянь навколо.

Руку другу простягну,

Посмішку всім покажу.

Будемо всі ми дружно грати.

Один одному допомагати.

 

2.Вправа «Мікрофон»

Мета: розвиток вміння говорити компліменти, виділятипозитивні яскраві риси особистості

Як ми вміємо один одному настрій піднімати? Компліментами! Закінчіть фразу: «Мені подобається в тобі те, що..» Діти по колу намагаються завершити запропоновану фразу з тим, щоб уміти виділяти в особистості кожного однокласника те, за що його дійсно слід поважати.

 Обговорення: Чи сподобалася гра?

Чи приємно було чути про себе щось позитивне?

 

3. Інформаційне повідомлення «Добро – це…»

4. Ставлення до оточуючих»

Мета: розивати в учнів вміння формувати правила, розвиток вміння аналізувати та робити висновки

Давайте поговоримо як це «добре» ставитися до навколишніх людей.

Розгляд малюнків і обговорення (бажано на великому екрані) (див Додатки)

 

5. Гра «Казковий герой».

Мета:  розвивати швидкість реакції, образне уявлення. 

-Давайте пограємо. Я буду говорити ім’я  казкового героя, якщо він добрий, ви радісно вигукуєте «добрий», якщо злий – закриваєте обличчя долоньками.

(Телесика, Фіксики, Червоної Шапочки, Попелюшки, Карабаса – Барабаса, Баби – Яги, Кощея, Снігуроньки, Мальвіни, лікар Айболить.)

Навіть у мультфільмах, а не лише в казках, говориться про важливіть добрих справ.

Які мультфільми ви знаєте ?

 

6.Гра « Потяг Доброти»

Мета: сприяти  згуртованості колективу, розвивати вміння грати за правилами.

 Підїзжає потяг чух- чух і відбувається діалог з кожним учнем:

 Привіт, я чух-чух!

Привіт! Я вагончик _______ ім’я , (дитина говорить добру справу, яку любить робити)

Поїхали з нами!

Дитина долучається ще одним вагончиком. Клас формується у довгий потяг.

 

7.Рефлексія.

Мета: підведення підсумків, акцент на позитивних моментах заняття.

- Що робили на занятті?

- Які завдання сподобались?


 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
27 березня
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку