Година спілкування "30 правил поведінки в соціальних мережах"

Про матеріал
З розвитком технологій, наш світ стає все більш віртуальним. Ми швидко звикли до електронної пошти, скайпу і соціальних мереж. Все менше часу витрачаємо на спілкування з друзями по телефону, тому що можна написати повідомлення і відправити фото. Все частіше ми залишаємося вечорами вдома за комп'ютером, замість прогулянок, а за життям друзів стежимо за новинами в соціальних мережах. Та чи вміють діти вести себе в Інтернеті гідно і стримано? Година спілкування ознайомить учнів із невеликим переліком правил поведінки зі споживачами контенту, які дозволять їм виглядати гідно в очах своєї аудиторії.
Перегляд файлу

Тема. 30 правил поведінки в соціальних мережах

Мета: сформувати у дітей адекватне уявлення про Інтернет, його вплив на життя підлітків; ознайомити з правилами поведінки в соціальних мережах; формувати свідому свого місця у світі особистість.

Оснащення: презентація.

Хід заняття

З розвитком технологій, наш світ стає все більш віртуальним. Помітили, як швидко ми звикли до електронної пошти, скайпу і соціальним мережам. Все менше часу витрачається на спілкування з друзями по телефону, тому що можна написати повідомлення і відправити фото. Все частіше ми залишаємося вечорами вдома за комп'ютером, замість прогулянок, а за життям друзів стежимо за новинами в соціальних мережах.

Але при цьому необхідно пам’ятати: ви ніколи не зможете всім сподобатися, і не треба до цього прагнути. Ви – учасник спільноти, такий, як і всі інші. Ваші читачі теж мають своїх читачів. Вони теж ерудовані люди. Кожна людина знає щось незнайоме вам. Все це я перераховую, щоб ви зрозуміли: в Інтернеті потрібно вести себе гідно і бути холоднокровним, не реагувати на провокації. Також слід бути стриманим у своїх висловлюваннях.

Як тільки ви опублікували якусь одиницю контенту в блозі або соціальних мережах, її можуть коментувати, задавати вам зустрічні питання. Як в такі моменти ви себе ведете, так вас і сприймають. В обличчя вас ніхто не бачить, зате чітко розглядають кожну букву написаного вами коментаря.

Я періодично зустрічаю в мережі обговорення, де представники дуже шанованих структур поводяться, м'яко кажучи, недозволено. Довіра інших користувачів до них відразу ж знижується.

Ще раз - не потрібно намагатися всім сподобатися. Ставтеся з повагою навіть до тих людей, хто явно вас критикує або ж практикує «слизькі» коментарі до ваших публікацій. Холоднокровність, і тільки холоднокровність. Мудрі люди стосунки не з'ясовують, тим більше публічно.

Я ознайомлю вас із невеликим переліком правил поведінки зі споживачами контенту, які дозволять вам виглядати гідно в очах своєї аудиторії. Навіть якщо до вас не почнуть відчувати почуття пекучої любові і відданості, поважати вас (і вашу думку) точно будуть – а в Інтернеті це серйозне досягнення.

  1. Звертайтеся до людей по імені. Завжди.
  2. «Ти» - дозволено тільки для спілкування з близькими людьми та колегами. При особистому зверненні - тільки «Ви», а не «ви».
  3. Ніколи не кажіть «Ви не праві», замінюйте це більш м'якими висловлюваннями, типу «У мене трохи інша точка зору». Або можна взагалі стати повним демократом: «Я згоден з Вами, є така точка зору, і більше того, я раніше сам так вважав. При цьому ... »
  4. Делікатні питання краще обговорювати в особистому листуванні, а не в загальній стрічці коментарів (наприклад, якщо я у колег бачу орфографічну помилку - пишу про це не в коментарях до посту, а особисто).
  5. Підтримуйте ініціативи тих людей, хто підтримує ваші, але не забувайте про цінність цих ініціатив для своєї аудиторії.
  6. Не флудіть. Якщо йде обговорення жіночих колготок, не потрібно вступати в дискусію, розповідаючи про чоловічі шкарпетки. Флуд або оффтоп - це думка або коментар, не мають відношення до теми обговорення.
  7. Якщо ви бажаєте зробити анонс в групах соціальних мереж, де ви зареєстровані, - спочатку обговоріть можливість і частоту таких публікацій з адміністратором спільноти.
  8. Відповідайте на кожне питання і кожен коментар своїх читачів, які адресовані вам або вашій компанії. Навіть якщо питання для вас незручне, відхід від відповіді буде сприйнятий не з найкращого боку.
  9. Ніякого інтернет-жаргону типу «lol», «юзери», «ламери», «бекап» і т. д. Уявіть себе офіційною особою на міжнародній зустрічі – чи будете ви дозволяти собі висловлюватися на жаргоні?
  10. Вичитуйте кожен свій короткий пост і коментар на предмет помилок і друкарських помилок.
  11. Не дозволяйте собі використання грубих і лайливих слів, навіть у прихованому скороченому вигляді типу «ппц». Коли ви представник компанії або незалежний експерт – відповідайте своєму статусу.
  12. Присікайте хамство і неадекватні висловлювання одних читачів на адресу інших. «Свобода слова» - це одне, а особиста культура – зовсім інше.
  13. Відповідайте на коментарі швидко і розгорнуто.
  14. Контролюйте свої емоції, не потрібно влаштовувати фестиваль знаків оклику і знаків питання а-ля «Я в шоці !!!!!!!!!!»
  15. Не відповідайте питанням на питання. Спочатку дайте відповідь читачеві, а потім задайте своє зустрічне питання.
  16. Якщо ви не можете надати відповідь на якесь питання – так і скажіть, пояснивши причину. Викручуватися не потрібно.
  17. Намагайтеся не спілкуватися з читачами, коли у вас відверто поганий настрій, щоб на комусь не зірватися.
  18. Відповідайте тільки на питання, які вам були поставлені, не потрібно відходити в сторону.
  19. Якщо ви щось пообіцяли читачам – виконуйте. Якщо ви про це забудете, завжди знайдуться ті, хто вам це ще довго буде згадувати – тому що не потрібно кидати слів на вітер.
  20. Чим швидше і повніше ви відповідаєте на запитання та коментарі своїх читачів, тим швидше ви завойовуєте їх повагу. Більш того, це стимулює інших читачів підключатися до ваших обговорень.
  21. Використовуйте тільки перевірену інформацію і завжди зберігайте посилання на джерело, буде дуже недобре, якщо хтось доведе, що ви оперуєте неправдивими даними.
  22. Якщо ви використовуєте чужий контент – завжди залишайте посилання на першоджерело.
  23. Ніколи прямо в лоб не кажіть читачам, що вони щось не знають або не вміють, - проявіть толерантність.
  24. Ніколи не обговорюйте когось зі своїх читачів в інших місцях з поганої сторони. З гарної – так. З поганої – ні, якщо хтось і заслуговує поганих слів, краще просто помовчіть і стримайтеся від спокуси відплатити по заслугах.
  25. Залучайте своїх читачів в подальшу розмову – відповіли на питання і продовжуйте дискусію, наприклад: «..., а Ви як вважаєте?»
  26. Якщо ви бажаєте щось змінити – обговорюйте це з читачами, дайте їм зрозуміти, що ви цінуєте їхню думку. Тільки будьте готові хоча б частину рекомендацій втілити.
  27. Рекомендуйте своїх читачів один одному.
  28. Якщо ви вступаєте в якусь гостру дискусію – ви повинні розбиратися в темі обговорення.
  29. Публічно вам не слід коментувати вчинки своїх конкурентів або інших учасників.
  30. Дорожіть кожним читачем – якщо бачите, що хтось чимось залишається незадоволений, не закривайте на це очі.

Якщо ви почнете дотримуватися хоча б 60% зазначених рекомендацій – помітите, як ваша «карма» в очах цільової аудиторії буде поступово підвищуватися. Знаєте, як я люблю говорити? У кожній людині є щось хороше, потрібно просто навчитися це знаходити.

 

 

1

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

30 правил поведінки в соціальних мережах

Номер слайду 2

Загальні положення. Ви ніколи не зможете всім сподобатися, і не треба до цього прагнути. В Інтернеті потрібно вести себе гідно і бути холоднокровним, не реагувати на провокації. Слід бути стриманим у своїх висловлюваннях.

Номер слайду 3

Загальні положення. Як ви себе ведете, так вас і сприймають. Ставтеся з повагою навіть до тих людей, хто явно вас критикує або ж практикує недобрі коментарі до ваших публікацій. Мудрі люди стосунки не з'ясовують, тим більше публічно.

Номер слайду 4

Правила поведінки. Звертайтеся до людей по імені. Завжди.«Ти» - дозволено тільки для спілкування з близькими людьми та колегами. При особистому зверненні - тільки «Ви», а не «ви».

Номер слайду 5

Ніколи не кажіть «Ви не праві», замінюйте це більш м'якими висловлюваннями, типу «У мене трохи інша точка зору». Або можна взагалі стати повним демократом: «Я згоден з Вами, є така точка зору, і більше того, я раніше сам так вважав. При цьому ... »Правила поведінки

Номер слайду 6

Делікатні питання краще обговорювати в особистому листуванні, а не в загальній стрічці коментарів (наприклад, про орфографічні помилки писати краще не в коментарях до посту, а особисто). Підтримуйте ініціативи тих людей, хто підтримує ваші, але не забувайте про цінність цих ініціатив для всієї аудиторії. Правила поведінки

Номер слайду 7

Не флудіть. Якщо йде обговорення жіночих колготок, не потрібно вступати в дискусію, розповідаючи про чоловічі шкарпетки. Флуд або оффтоп - це думка або коментар, не мають відношення до теми обговорення. Якщо ви бажаєте зробити анонс в групах соціальних мереж, де ви зареєстровані, - спочатку обговоріть можливість і частоту таких публікацій з адміністратором спільноти. Правила поведінки

Номер слайду 8

Відповідайте на кожне питання і кожен коментар своїх читачів, які адресовані вам або вашій компанії. Навіть якщо питання для вас незручне, відхід від відповіді буде сприйнятий не з найкращого боку. Відповідайте на коментарі швидко і розгорнуто. Правила поведінки

Номер слайду 9

Ніякого інтернет-жаргону типу «lol», «юзери», «ламери», «бекап» і т. д. Уявіть себе офіційною особою на міжнародній зустрічі – чи будете ви дозволяти собі висловлюватися на жаргоні?Вичитуйте кожен свій короткий пост і коментар на предмет помилок і друкарських помилок. Не дозволяйте собі використання грубих і лайливих слів, навіть у прихованому скороченому вигляді типу «ппц». Відповідайте своєму статусу. Правила поведінки

Номер слайду 10

Присікайте хамство і неадекватні висловлювання одних читачів на адресу інших. «Свобода слова» - це одне, а особиста культура – зовсім інше. Контролюйте свої емоції, не потрібно влаштовувати фестиваль знаків оклику і знаків питання а-ля «Я в шоці !!!!!!!!!!»Правила поведінки

Номер слайду 11

Не відповідайте питанням на питання. Спочатку дайте відповідь читачеві, а потім задайте своє зустрічне питання. Якщо ви не можете надати відповідь на якесь питання – так і скажіть, пояснивши причину. Викручуватися не потрібно. Правила поведінки

Номер слайду 12

Намагайтеся не спілкуватися з читачами, коли у вас відверто поганий настрій, щоб на комусь не зірватися. Відповідайте тільки на питання, які вам були поставлені, не потрібно відходити в сторону. Правила поведінки

Номер слайду 13

Якщо ви щось пообіцяли читачам – виконуйте. Якщо ви про це забудете, завжди знайдуться ті, хто вам це ще довго буде згадувати – тому що не потрібно кидати слів на вітер. Чим швидше і повніше ви відповідаєте на запитання та коментарі своїх читачів, тим швидше ви завойовуєте їх повагу. Більш того, це стимулює інших читачів підключатися до ваших обговорень. Правила поведінки

Номер слайду 14

Використовуйте тільки перевірену інформацію і завжди зберігайте посилання на джерело, буде дуже недобре, якщо хтось доведе, що ви оперуєте неправдивими даними. Якщо ви використовуєте чужий контент – завжди залишайте посилання на першоджерело. Правила поведінки

Номер слайду 15

Ніколи прямо в лоб не кажіть читачам, що вони щось не знають або не вміють, - проявіть толерантність. Ніколи не обговорюйте когось зі своїх читачів в інших місцях з поганої сторони. З гарної – так. З поганої – ні, якщо хтось і заслуговує поганих слів, краще просто помовчіть і стримайтеся від спокуси відплатити по заслугах. Правила поведінки

Номер слайду 16

Залучайте своїх читачів в подальшу розмову – відповіли на питання і продовжуйте дискусію, наприклад: «..., а Ви як вважаєте?»Якщо ви бажаєте щось змінити – обговорюйте це з читачами, дайте їм зрозуміти, що ви цінуєте їхню думку. Тільки будьте готові хоча б частину рекомендацій втілити. Рекомендуйте своїх читачів один одному. Правила поведінки

Номер слайду 17

Якщо ви вступаєте в якусь гостру дискусію – ви повинні розбиратися в темі обговорення. Публічно вам не слід коментувати вчинки своїх конкурентів або інших учасників. Дорожіть кожним читачем – якщо бачите, що хтось чимось залишається незадоволений, не закривайте на це очі. Правила поведінки

Номер слайду 18

Висновок. У кожній людині є щось хороше, потрібно просто навчитися це знаходити.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горошенко Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
27 січня 2022
Переглядів
5208
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку