Година спілкування "Харчування"

Про матеріал
Від того як організовано наше харчування залежить багато чого: зростання і колір волосся, сексуальна активність, але особливо наше здоров'я.
Перегляд файлу

Година спілкування

«Харчування і наше здоров’я»

Мета: ознайомити учнів з основними правилами харчування, пояснити значення харчування для здоров’я людини, вчити розпізнавати корисні та шкідливі продукти та напої, формувати здоров’язбережувальну компетентність; розвивати мовлення, пам'ять, увагу, мислення дітей, вміння спостерігати та робити висновки, уміння працювати в парі; виховувати культуру харчування, бажання піклуватися про своє здоров’я.

Обладнання: презентація, відеоматеріали, картки з завданням, сигнальні картки, чарівний мішечок, кольорові олівці, мікрофон, продукти харчування

 Хід виховної години

І. Вступна частина

Всі мерщій сідаймо, діти!

Домовляймось не шуміти.

На занятті не дрімати,

Руку вчасно підіймати.

- Мотивація до діяльності

- Любі діти, закрийте оченята. А тепер відкрийте і погляньте, хто прийшов до нас у гості?

          -  Їжачок-хитрячок

             із голок і шпичок

             пошив собі піджачок.

             І у тому піджачку                            

             він гуляє по садку,

             натикає на голки

             груші, яблука, сливки,

             і до себе на обід

             він скликає увесь рід.

-  А куди скликає їжачок своїх рідних?

 - Так, на обід.

-Постановка теми заходу

      - Як ви думаєте, про що піде мова на занятті?

      - Про харчування та як воно впливає на наше здоров’я.

-  Давайте уточнимо тему. Прочитаємо на екрані

ІІ. Основна частина

  1. Бесіда

1.Діти, ви любите смачно поїсти? (Відповіді учнів.)

  1. Яка страва у вашій родині найулюбленіша? (Відповіді учнів.)
  2. Хто її готує? (Відповіді учнів.)
  3. Я помітила, що ви називаєте різноманітну їжу. Це дуже добре. А скільки разів на день ви їсте? (Відповіді учнів.)
  4.  Чи може людина жити без їжі?

 2. Наукові цікавинки

 - Чи знаєте ви, скільки часу без їжі витримують тварини?

          ( Демонстрація слайдів).

      Гадюка може прожити без їжі 20 днів.

      Крокодил  - 100 днів.

      Жаба - 1 рік.

       Черепаха - 1,5 року.

  • Людина без їжі жити не може. Якщо людина не їсть 2-3 дні, вона стає блідою, слабшає, їй важко працювати. Ще через декілька днів голодування людина майже зовсім втрачає сили, ледве рухається. А від більш тривалого голодування може померти.

Проблемне питання.

-Як ви вважаєте, для чого людина щодня вживає їжу?

          Харчування - необхідна умова нашого життя. Людина не може жити без їжі, бо з їжею ми отримуємо речовини для нормального росту і розвитку.

З продуктами харчування ми отримуємо необхідну енергію. Вам, діти, їжа потрібна, щоб рухатись, працювати, а особливо, щоб вирости міцними та здоровими.

- Назвіть, які продукти ви вживаєте найчастіше?

- Чи корисно харчуватися тільки одним із цих продуктів?

 - Ні. Для того, щоб бути здоровими , важливо вживати різноманітну їжу.

- А які ви знаєте корисні продукти?

Харчування повинно бути повноцінним.  

А що таке повноцінне харчування? Давайте подивимося на екран

(Презентація)

  • А які ви знаєте шкідливі продукти?
  • 10 найшкідливіших продуктів харчування.
  • Ці продукти не можна вживати, бо вони дуже погано впливають на наше здоров’я. Їх виготовляють з додаванням шкідливих речовин.
  • А зараз ми з вами трішки розімнемось, і зробимо фізкультхвилику. 

Фізкультхвилинка

  • Після цікавого відпочинку на нас чекає ще цікавіша робота

1 .Гра «Вгадай, що це»

І завдання. Вгадати на дотик.

Яблуко, апельсин, банан

ІІ завдання. Вгадати за запахом.

Мандарин, хліб, огірок

ІІІ завдання. Вгадати за смаком.

 Мед, лимон, яблуко

2.Гра «Відгадай загадку»

Правила гри: ви слухаєте загадку, відгадка її- або назва продукту, або страва ,хто знає відповідь піднімаємо руку.

Відео

 

 

3. Робота в парах.

Кожна пара отримує картку, на якій зображено як корисні, так і шкідливі продукти. Ваша задача квадратик біля корисного продукту розфарбувати зеленим кольором, а квадратик біля шкідливого продукту - розфарбувати червоним кольором.

Але спочатку давайте назвемо продукти. (Працюють у картках)

І так, хто готовий відповідати.

Які продукти корисні? (Пшоно, фрукти, горіхи, молоко, мед, йогурт)

А які шкідливі? (Кола, морозиво, чіпси, сіль)

— Отже, що краще для здоров'я: з'їсти морозиво й чіпси, чи йо­гурт та фрукти? Чому? (Бо вони багаті на вітаміни.)

 

- Діти, а які існують правила харчування ?

Давайте складемо пам’ятку

Презентація

  • Мити руки перед їжею
  •  Ретельно пережовувати їжу
  •  Не поспішати
  •  Не розмовляти під час їжі
  •  Не переїдати
  • Їсти 4-5 разів на день в один і той же час.
  • А хто знає, в який час треба їсти? Чи існує режим харчування?
  • Презентація

 

 

РЕЗЕРВ - намалювати свій улюблений продукт.

ІІІ. Заключна частина

Підведення підсумків

А тепер перевіримо, як ви засвоїли матеріал заняття.

Я буду читати речення, і якщо ви згодні з ним, то ви піднімаєте сигнальну картку зеленого кольору , а якщо ні-то червоного кольору.

1. Пішов до школи, не поснідавши;

2.Абрикоси помив, потім з’їв;

3.Купив яблука й зібрався їх їсти, не помивши;

4.Замість обіду з’їв бутерброд і запив газованою водою;

5.На обід їв борщ, рибу з гарніром, компот;

6.На вечерю вирішив з’їсти кілька бутербродів і булочку;

Гра «Мікрофон»

- Чи сподобалась вам наша година спілкування? Чим саме?

 - Яка тема нашої години спілкування?

- Назвіть корисні продукти. Назвіть шкідливі продукти.

- Які правила харчування ви запам’ятали?

- Розкажіть, що нового ви дізналися та запам’ятали?

- Про що розкажете вдома, бабусі, дідусю, мамі, татові, друзям?

Всі сьогодні гарно попрацювали, розумнички. Нам їжачок приніс корзинку з корисними яблуками, які ми покуштуємо після обіду.

Я бажаю вам бути здоровими, правильно харчуватися. Бережіть здоров’я, бо це - наш найбільший скарб!

 

 

 

 

docx
Додано
19 вересня 2019
Переглядів
938
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку