Відкритий урок на тему "Аранжування творів для синтезатора"

Про матеріал
розрвобка уроку на основі електронного синтезатора та сиквенсора який вмонтований в синтезатор.
Перегляд файлу

ВІДКРИТИЙ УРОК З УЧНЕМ 7 КЛАСУ ЧЕКІНДОЮ ВЛАДИСЛАВОМ (клас синтезатора)

27.03.2019

Тема уроку:

Аранжування творів для синтезатора.

Учень повинен показати здобуті навики прийоми аранжування з використанням різних функцій запрограмованих у синтезаторі.

Мета уроку:

залучити дітей до самостійного творчого процесу аранжування музики, тобто утілювати свої художні задуми та показати аранжувальні, режисерські та композиторські здібності. в найрізноманітніших формах прояви цієї творчої діяльності  і на цій основі формування музичних здібностей, показати інтерес до музичної творчості учнів.

Хід уроку:

 Урок починається зі знайомства з музичним твором

ЩОБИ ВИКОНАТИ АРАНЖУВАННЯ ТВОРУ ДЛЯ СИНТЕЗАТОРА І ВИКОНАТИ ЦЕЙ ТВІР ПОТРІБНО ЗНАТИ ТАКІ ОСНОВНІ ЗАПИТАННЯ.

 

1.З ЯКИХ І ЗІ СКІЛЬКОХ ЧАСТИН СКЛАДАЄТЬСЯ МУЗИЧНИЙ ТВІР.

2.ЧИ ВЗАГАЛІ ПОТРІБНО ВИКОРИСТОВУВАТИ ПРИ ВИКОНАНІ ЦЬОГО ТВОРУ АВТОАКОМЛОНЕМЕНТ

3.ЯКІ ГОЛОСОВІ ТЕМБРИ ЗВУЧАННЯ ПІДІЙДУТЬ ДО ЦЬОГО ТВОРУ.

4.ЯКИЙ СТИЛЬ ПОТРІБНО ПІДІБРАТИ ДЛЯ ТОГО ЩОБИ ДАНИЙ ТВІР БУВ ОРИГІНАЛЬНИМ ТА СПОДОБАВСЯ УСІМ.

5.І ОСНОВНЕ ЯК ПОВИНЕН ЗВУЧАТИ ТВІР, ТУТ ПОТРІБНО ПРОЯВИТИ НАВИКИ ЗВУКОРЕЖИСЕРА ТА ВИКОНАТИ ТВІР   ТАК ЩОБИ МЕЛОДІЯ СПІВЗВУЧНІСТТЮ ВІДПОВІДАЛА АВТОАКОМПОНЕМЕНТУ.

 

Для проведення уроку ми взяли твір Англійську народну пісню «Greensleeves» (Зелені рукава) який написаний в данному підручнику для фортепіано учень 4 класу  покаже свої здібності і зробить аранжування для синтезатора. Спочатку учень виконає твір просто без залучення прийомів аранжування, як на фортепіано двома руками.

Зараз учень виконає твір із залученням автоакомпонементу тобто з акордами, зіграє основну мелодію.

Після цього учень покаже як аранжувати цей твір на прикладі сиквенсора який вмонтовано у синтезатор Ямаха.

Для цього ми спочатку  на одну з доріжок запинемо автоакомпонемент з різноманітними його функціями початок, перехід, закінчення.

Далі ми запишемо головну мелодію тембровим звуком який учень вибрав для аранжування твору вже на готовий автоакомпонемент.

Наступний хід це запис другої теми звуком який теж учень підібрав для свого аранжування. 

І зараз учень продемонструє своє власне аранжування твору .

 Таким чином навчаючись грі на синтезаторі, учень знайомитися з різноманіттям жанрів, палітрою музичних тембрів, вчиться звукорежиссерским навичкам, а головне - він залучається до самостійного творчого процесу аранжування музики, тобто утілює свої художні задуми. Це дуже цінно, адже виховання творчої особи, залученої в творчий процес, - одне з головних завдань .

Нові інформаційні технології, на основі яких побудований клавішний синтезатор, дозволяє значно збагатити творчість учнів - включити в нього разом з традиційною виконавською діяльністю елементи композиторської і звукорежиссерскої  діяльності.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
827
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку