Літературне читання повісті казки «Пеппі ходить по крамницях» за Астрід Ліндгрен.

Про матеріал
Урок ознайомлення з новим художнім твором. Літературне читання повісті казки «Пеппі ходить по крамницях» за Астрід Ліндгрен.
Перегляд файлу

Урок ознайомлення з новим художнім твором.

Літературне читання повісті казки

«Пеппі ходить по крамницях» за Астрід Ліндгрен.

Очікувані результати:

  •          Учні виразно читають, усвідомлюють важливість уміння вправно читати для успішного навчання тепер і в майбутньому;
  •          виділяють у тексті і пояснюють значення незнайомих слів, висловів;
  •          самостійно й усвідомлено застосовують різні види читання під час опрацювання змісту тексту, вміють працювати з текстом, аналізувати прочитаний твір;
  •          будують усне зв*язне висловлювання, знаходять потрібне слово в тексті;
  •          визначатють тему та  головну думку твору, самостійно визначають головних і другорядних героїв твору, характеризують персонажа за його вчинками, вміють висловлювати свою думку на задану тему, роблять висновки, володіють прийомами самоаналізу;

Хід уроку

І Організація учнів до роботи

- Психологічний тренінг

- Девіз уроку

2. Вступна частина.

- Вправи на розвиток мовленнєвого апарата.

Скоромовки:

Стоїть липа біля Пилипа.

На дворі трава на траві дрова.

Марина гриби мариновала, Марина малину перебирала.

. 3. Повідомлення теми уроку.

  •          Сьогодні на уроці читання ми обговорюватимемо твір, головна героїня якого має безліч найріноманітніших і найкумедніших талантів. Це Пеппі Довгапанчоха з одноіменної казкової трилогії видатної шведської письменниці Астрід Ліндгрен. Вона написала за своє життя понад 40 повістей і стільки ж так званих книжок-малюнків, де ілюстрацій більше, ніж тексту(ці книжки призначені для найменших читачів)
  •          Серед найбільших відомих творів письменниці – «Малий і Карлсон, що живе на даху», «Міо, мій Міо», «Брати Лев*яче серце», «Пеппі Довгапанчоха».
  •          (дошка)
  •          І от якраз сьогодні ми прочитаємо уривок однієї з частин повісті-казки «Пеппі Довгапанчоха», яка називається «Пеппі ходить по крамницях».
  •          Хто ж така була ця дівчинка Пеппі? (Прочитати анотацію)

4. Робота з текстом. Читання.

- Виразне читання «Ланцюжком». Сигнал «Стоп».

- Гра «День-ніч» (вибіркове читання)

-Читання ходячи.

- Читання діалогу.

5. Робота з текстом. Зміст.

-Гра «Розвідка» (знайти в тексті слова: ластовиння, виставлені за шибою, ошатних, гармидер). Пояснити значення слів.

- Знайти слово з одим складом, двома, трьома, чотири склади.

- Знайти найдовше слово (кондитерською)

-Знайти розповідне, окличне, питальне, спонукальні речення.

- Речення, яке потрібно читати весело, сумно.

Знайти в тексті:

-Ск. банок мазі замовила Пеппі?

- Ск. придбала карамельок в кондитерській?

- Ск. всього було дітей і ск. полюбляє цукерки?

-Ск. замовили лимонаду?

- Що було в магазині іграшок? Що придбали?

- Що влаштували діти?

- Що купили наостанок?

- Прочитати уривок, який найбільше сподобався.

- Назвати головних героїв. Дати х-ку Пеппі (весела, добра, щедра, справедлива, любить сюрпизи, жартівлива, винахідлива)

6. Домашнє завдання

.  Придумати три запитання для друга за сюжетом повісті.

7. Заключна частина. Визначаємо жанр, тему , головну думку, проблему твору.

Жанр: повість з елементами казки.

Тема: пригоди 9-річної дівчинки, що живе сама в великому будинку  і влаштовує своє життя за власними правилами.

Головна думка: дитинство-це найкращий час у житті людини і тому воно повинно бути багате на пригоди.

Проблема: вчить дітей бути сильними, самостійними, добрими, справедливими і допомагати іншим. Ця книга про дружбу, пригоди  і дитячу радість від життя.

8. Підсумок уроку.

Рефлексія.м

Підсумкове речення Метод «Прес»

 

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку