Урок ознайомлення з новим художнім твором.
Літературне читання повісті казки
«Пеппі ходить по крамницях» за Астрід Ліндгрен.
Очікувані результати:
Хід уроку
І Організація учнів до роботи
- Психологічний тренінг
- Девіз уроку
2. Вступна частина.
- Вправи на розвиток мовленнєвого апарата.
Скоромовки:
Стоїть липа біля Пилипа.
На дворі трава на траві дрова.
Марина гриби мариновала, Марина малину перебирала.
. 3. Повідомлення теми уроку.
4. Робота з текстом. Читання.
- Виразне читання «Ланцюжком». Сигнал «Стоп».
- Гра «День-ніч» (вибіркове читання)
-Читання ходячи.
- Читання діалогу.
5. Робота з текстом. Зміст.
-Гра «Розвідка» (знайти в тексті слова: ластовиння, виставлені за шибою, ошатних, гармидер). Пояснити значення слів.
- Знайти слово з одим складом, двома, трьома, чотири склади.
- Знайти найдовше слово (кондитерською)
-Знайти розповідне, окличне, питальне, спонукальні речення.
- Речення, яке потрібно читати весело, сумно.
Знайти в тексті:
-Ск. банок мазі замовила Пеппі?
- Ск. придбала карамельок в кондитерській?
- Ск. всього було дітей і ск. полюбляє цукерки?
-Ск. замовили лимонаду?
- Що було в магазині іграшок? Що придбали?
- Що влаштували діти?
- Що купили наостанок?
- Прочитати уривок, який найбільше сподобався.
- Назвати головних героїв. Дати х-ку Пеппі (весела, добра, щедра, справедлива, любить сюрпизи, жартівлива, винахідлива)
6. Домашнє завдання
. Придумати три запитання для друга за сюжетом повісті.
7. Заключна частина. Визначаємо жанр, тему , головну думку, проблему твору.
Жанр: повість з елементами казки.
Тема: пригоди 9-річної дівчинки, що живе сама в великому будинку і влаштовує своє життя за власними правилами.
Головна думка: дитинство-це найкращий час у житті людини і тому воно повинно бути багате на пригоди.
Проблема: вчить дітей бути сильними, самостійними, добрими, справедливими і допомагати іншим. Ця книга про дружбу, пригоди і дитячу радість від життя.
8. Підсумок уроку.
Рефлексія.м
Підсумкове речення Метод «Прес»