Розробка уроку з української мови(Діагностувальна робота)

Про матеріал
Діагностувльна робота з української мови для учнів 4 класу за програмою Р.Б.Шияна за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ.
Перегляд файлу

                 Діагностувальна  робота  з  української  мови (4 клас) ДІЄСЛОВО

Дата_____________________Прізвище,Ім’я_____________________________________

1.Поміркуй і вибери правильну відповідь.

Початковою формою дієслова є                                                               

А)майбутній час                   Б)неозначена форма дієслова                          В) теперішній час

2.Поміркуй і познач речення, у якому присудок виражено дієсловом минулого часу.

А) Тиха дзеркальна поверхня виблискує.

Б)Сонечко зігріло землю своїм теплом.

В)У кущах туркоче дикий голуб.

3.Чим переважно буває дієслово у реченні?

А)підметом

Б) присудком

В)другорядним членом речення

4.До поданих дієслів теперішнього часу добери форми минулого і майбутнього часу.Запиши їх.

Розривають - ____________________________________________

Залежать - _______________________________________________

Полюють - _______________________________________________

5.З’єднай дієслова з відповідними синонімічними виразами.

червоніти                                             бити байдики

мовчати                                                тримати язик за зубами

лінуватися                                            бути на сьомому небі

радіти                                                    пекти раків

6.Прочитай текст.Виконай завдання 7,8, 9, 10 до нього.

                                               Як сова програла поєдинок

 Ранок був чудовий.Ми йшли мовчки, милувалися лісом, щойно розбудженим від сну, вслухалися в чарівний спів жайворонка. Той малий птах тріпотів крилами високо над нами і снував величаво-радісну мелодію між небом та землею. І враз цю ранкову благодать потривожив розпачливий писк, схожий на зойк дитини. Ми остовпіли від несподіванки. До писку долучився дивний клекіт і лопотіння. Я занепокоєно поглянув на Маркіяна Васильовича. Він показав рукою в траву неподалік. - Сова ,- пояснив. – На зайця нападає. І справді, з того місця знялася розлючена сова, підлетіла вгору й каменем упала на землю.Повторилися той самий розпачливий писк і розлютований клекіт. Ми підбігли ближче й побачили : заєць лежить на спині й лапами відчайдушно відбивається від нападника. Сова на нас анітрохи не зважала. Вона ждала одного : скоріше ухопити кігтями здобич.Та заєць , не перестаючи лементувати, вправно відбивав її атаки. Ось вона знову майнула в небо. Заєць , мабуть, побачив мене і Маркіяна Васильовича й обережно, на боці, став підповзати до нас. Ми закричали на сову, замахали руками, а їй хоч би що. Ще лютіше накинулась на зайця , але він знову відбився і продовжував повзти. І ось уже заєць біля наших ніг, причаївся між мною і Маркіяном Васильовичем. ? Тремтить , бідолаха. Сова шугає понад нами, злісно клекоче і б’є крильми. Врешті зрозуміла , що поєдинок програно, і залопотіла в ліс. Заєць пильно стежив за нею, а як вона зникла , стрепенувся, стрибнув убік, став на задні лапи. Настовбурчив вуха свічками, потім кілька разів прищулив їх, ніби дякував за порятунок.

–Що , радієш? – засміявся Маркіян Васильович. – Молодець! Захищався ти геройськи… Заєць, мабуть , справді радів , бо зигзагами ще пострибав неподалік , а потім, наче про щось важливе згадавши, чкурнув до лісу.

7.  Поміркуй і вибери правильну відповідь.

Спів якого птаха заворожував слух автора?

А)соловейка               Б)жайворонка                В) синички

8.Поміркуй і продовж речення.

Заєць розпачливо пищав тому, що _________________________________________

__________________________________________________________________________

9.Запиши відповідь.

Які риси характеру проявив заєць?____________________________________________                             

10.  Поясни вислів «упасти каменем униз».

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.Вибери правильну відповідь.

Не з дієсловами пишеться

А) з рисочкою                 Б) окремо                        В) разом

12.Визнач  та запиши особу, число, час дієслів, у минулому часі вкажи рід.

Порадимо_________________________________________________

Малюєш__________________________________________________

Звучало___________________________________________________

Мусить___________________________________________________

Біжимо___________________________________________________

Вчите______________________________________________________

 

Самооцінювання

 

Сходинка досягнень

Зафарбуй відповідним кольором                      

                                                                                         П      С     Д     В

 

 

                   

 

 

 

docx
Додано
14 жовтня
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку