Готуємося до ДПА з української мови 4 клас (грудень)

Про матеріал
Продовжуємо готуватися до ДПА з української мови у грудні. Завдання містять уже вивчений учнями матеріал. Робота складена згідно з вимогами МОН України і відповідає навчальній програмі для 1 - 4 класів (2016 р.) й змісту чинних підручників.
Перегляд файлу

Готуємось до ДПА з української мови                              — Іди собі, плескухо, — розгнівався Півень. — Бо за плітки язик розпухне. Прилітав і до нас Дятел, я бачив, як він

 (українська мова та літературне читання) працює, — сказав Півень і відвернувся від Сороки.                        

4 клас (листопад)

Цілісінький день літала Сорока по всіх усюдах, а

1.          Прочитайте уважно текст.                                                               надвечір знову прилетіла до гаю. І знову почала стрекотіти

Дятлові:                                                                                                 

    У з…леному гаю жив Дят…л. Тільки-но сонце встане, — Скрізь я була, Дятле. Що тільки про тебе не говорять.

(при)вітає землю своїм промі(н,нн)ям, він до праці   Кажуть, що ти даремно довбаєш кору. Так усі дерева скоро

берет…ся. То те дер…во огляне з усіх боків, то інше.                      повсихають. Якщо не віриш, поспитай Півня. Він у дворі так

На третє переел…тить. І чути на вес… гай, як він працює.                                                                на тебе гнівався…                                                                                                                            

— Що ти від світа(н, нн)я місця (не)нагрієш? —   Натруджений Дятел не міг стерпіти такої кривди.                  

(за)скрекотіла Сорока. — Трудівник мені (з, с)найшовся!                                      Полетів до Півня та й питає:                                                                

— Кожному своє, — лагідно відповів Дятел.  — Зелений гай   — Чи то правда, Півнику, що ти так мене перед усіма

оберігаю, щоб землю прикрашав.                                                                   обмовив?                                                                                               

— Ой ти ж лишенько, — засміялася Сорока. І полетіла.                       — Не слухай, Дятле, Сороки. Вона тут на всіх брехні

Яку пташку зустріне, одразу стрекоче:                                                                     розносила. Ніхто їй не повірив.                                                          

— Чи бачили, чи чули? В нашому гаю Дятел з’явився.                           — Спасибі за добре слово, — промовив Дятел.                               

З досвітку місця не нагріє. Виходить, ніби гай тут без нього          — Хто працює, той щасливий, — відповів Півень.                          не може обійтися!!                                                                                         — Хто базіка, той лінивий.                                                                 

— Ну, ми Дятла знаємо, — заступилися пташки за Дятла. —    Прилетів Дятел до гаю — щось не чути Сороки. Кажуть, що

Весною він нам оселі будував.                                                                    в неї язик розпух і вона в чагарниках сховалася.                          

— Ти їм новину розкажи, а вони ще й осудять, — залопотіла            Зелений гай шумів листям, ніби дякував Дятлу за роботу. крилами Сорока й метнулася в село.                                                                

    У селі на току стріла вона Півня.                                                    ( За Василем Мельником, 330 слів) — Здоров був, здоров був, Півнику. Як живеш-поживаєш?                    А послухай, що я бачила. Грамотій у зеленому гаю

2.                 Спиши виділену частину тексту. Встав пропущені віднайшовся. Так вже зазнався, що й добридень нікому не букви,  розкрий дужки.                                      ( 3 бали ) каже. Плеще язиком всяке, довбає дзьобом кору цілий день.

Життя від нього немає.                                                                              


3.                 Познач жанр тексту.                                         ( 1 бал ) а) оповідання       б) авторська казка       в) народна казка

 

4.                 З’єднай стрілочками, які почуття розкриваються в поданих реченнях:                                                  ( 1 бал)

 

Чи правда, Півнику, 

що ти мене обмовив?  *               * задоволення     

Трудівник мені 

7. Установи відповідність між іменниками і відмінками:       

                                                                      ( 1 бал)

Землю, пташку, новину           *               * орудний

Язиком, дзьобом, листям         *               * місцевий

 У селі, в чагарниках, у дворі    *               * знахідний

        

8. Визначте рід, число і відмінок виділеного в реченні

знайшовся!                  *                * подив                                                     Увечері сорока скрекотіла                                                                                                                                                                                 Дятлові.

Хто працює, той                                                                               

9. Чи вдалося Півневі заспокоїти Дятла. Склади й запиши щасливий!                 *              * зневага                                 про це                   3-4 речення .                                                         ( 2 бали )

іменника.                                                                         (1 бал)


 

5.   Продовж речення.                                                  ( 2 бали )

Півник порадив не слухати сороку, бо  _______________ ______________________________________________________ _________________________________________________   .    

 

6.   Познач речення, у якому є звертання.                  ( 1 бал ) ___ Іди собі, плескухо.

___ Грамотій у зеленому гаю знайшовся.

___ У селі на току стріла вона Півня. ______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________ ______________________________________________________

______________________________________________________ ______________________________________________________ ___________________________________________     .

Література:

1. Сапун Г. Контрольні роботи з математики та української мови (українська мова та літературне читання). 4 клас. / Сапун Г. [та ін.]. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. – 80 с.  

pdf
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
780
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку