ГРА-КВЕСТ «СТЕЖКАМИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ»

Про матеріал
Маршрут квесту складається і 8 зупинок і зорієнтований на учнів 6-их класів. Учасниками квесту можуть бути учні одного класу або паралельних, які створюють команду у складі 6-ти чоловік ( 5 учнів і капітан команди). Переможець визначається за правильністю відповідей, культурою поведінки та швидкістю виконання завдань. Кожна команда підбирає собі назву, девіз та готує емблему. На кожній зупинці працюють підготовлені інструктори (учні старших класів), з якими перед початку квесту проводиться детальний інструктаж щодо їхніх дій на зупинці, правил виконання завдання та штрафів за допущені командою помилки.
Перегляд файлу

 

Гра-квест

«Стежками зарубіжної літератури»

 

 

 

Добровінська Оксана Петрівна,

вчитель зарубіжної літератури

комунального закладу загальної

                                            середньої освіти  «Ліцей № 4

імені Павла Жука Хмельницької міської ради»

 

 

 

Мета гри:

- систематизувати знання учнів  про книгу, літературу, творчість  зарубіжних   письменників;

    -   розвивати кмітливість, мислення, мовлення, вміння дружити, працювати в команді;

    -  сприяти вихованню активної життєвої позиції, поваги до мудрості книг;

    - розвивати вміння критичного мислення;

    - створити соціально-психологічні передумови для комфортного спілкування в групі.

 

Обладнання: картки із назвами зупинок, емблеми команд.

 

Категорія учасників: учні 6-их класів.

 

Умови гри:

 

Маршрут квесту складається і 8 зупинок і зорієнтований на учнів 6-их класів. Учасниками квесту можуть бути учні одного класу або паралельних, які створюють команду у складі 6-ти чоловік ( 5 учнів і капітан команди). Переможець визначається за правильністю відповідей,  культурою поведінки та  швидкістю виконання завдань.

Кожна команда підбирає собі назву, девіз та готує емблему.

На кожній зупинці працюють підготовлені інструктори (учні старших класів), з якими перед початку квесту проводиться детальний інструктаж щодо їхніх дій на зупинці, правил виконання завдання та штрафів за допущені командою помилки.

 

 

 

Зупинка «Старт» або «Давайте знайомитись»

F:\Ярмарок\-1-638.jpg

 

Напутнє слово організатора гри, знайомство з умовами квесту.

Привітання учасникам гри-конкурсу:

 ЗАПРОШЕННЯ ДО ПОДОРОЖІ

 

1. У нас сьогодні квест казковий,

    Міфологічний, загадковий.

    Ми раді всіх вас тут вітати

    І книгу-друга шанувати.

 

2.  І знову у мандри запрошуємо вас.

     Літературними станціями

     подорожуєте ви не раз.

     Поринете ви у світ казки та байки,

     І станете поетами ще раз.

 

        3. Бажаємо успіху командам всім.

    Любіть ви книгу і читайте від душі.

    З героями літературними знайомтесь,

    З письменниками також ви спілкуйтесь.

 

4. У добрий путь, у добрий час,

    Перемога чекає на кожного з вас!

 

Представлення команд (назва, девіз, емблема).

 Капітани команд отримують маршрутні листи.

Маршрути команд

Маршрут команди № 1

Заліковий лист команди - квестора

Заліковий лист команди 6-А класу

Назва команди : « Стріла »

Девіз команди : «Як стріла ми будем мчати – неможливо нас догнати»

          Капітан __________________________________________

 

Станція

Кількість балів

Час

Координатор

1

«Давайте знайомитись»

 

 

 

2

«Відгадай героя»

 

 

 

3

«Теоретична»

 

 

 

4

«Міфологічна»

 

 

 

5

«Загадки казкограду»

 

 

 

6

«Хто і звідки ?»

 

 

 

7

«Поетична»

 

 

 

8

«Для капітанів»

 

 

 

Загальний бал команди

 

       Маршрут команди № 2

 

Заліковий лист команди - квестора

Заліковий лист команди 6-Б класу

Назва команди : « Робінзони »

Девіз команди : « Наш девіз – це кілька фраз: ми здивуємо всіх вас ».

          Капітан __________________________________________

 

Станція

Кількість балів

Час

Координатор

 

1

«Давайте знайомитись»

 

 

 

2

«Міфологічна»

 

 

 

3

«Загадки казкограду»

 

 

 

4

«Хто і звідки ?»

 

 

 

5

«Поетична»

 

 

 

6

«Відгадай героя»

 

 

 

7

«Теоретична»

 

 

 

8

«Для капітанів»

 

 

 

Загальний бал команди

 

C:\Users\USR\Desktop\images (11).jpg

 

       Маршрут команди № 3

Заліковий лист команди - квестора

Заліковий лист команди 6-Д класу

Назва команди : « Казка »

Девіз команди : « Моя команда зветься «Казка». Посміхніться нам будь ласка. Стане весело круг нас, бо команда просто клас ».

          Капітан __________________________________________

 

Станція

Кількість балів

Час

Координатор

1

«Давайте знайомитись»

 

 

 

2

«Поетична»

 

 

 

3

«Відгадай героя»

 

 

 

4

«Теоретична»

 

 

 

5

«Міфологічна»

 

 

 

6

«Загадки казкограду»

 

 

 

7

«Хто і звідки ?»

 

 

 

8

«Для капітанів»

 

 

 

Загальний бал команди

 

Завдання на зупинках

 Помічники-експерти - учні 8 класу – пропонують завдання командам і після його виконання записують результат (бали) у заліковий маршрутний лист команди-квестора. Виконані завдання команди в кінці гри надають організаторові.

C:\Users\USR\Desktop\images (10).jpg

 

Зупинка «Відгадай героя»

 

 Командам пропонується по картинкам впізнати літературного героя.

 

 

 

                        

 

    Картинки по запросу поліанна                              Картинки по запросу пані метелиця

 

    6. ___________________________                              7. ________________________

 

 

 

    Похожее изображение                          Картинки по запросу друг тома соєра

 

   8. ____________________________                         9. _______________________________

 

 

                                        Похожее изображение

 

                                       10._________________________________  

 

 

 

Відповіді (для організаторів гри): 1- Віллі Вонка  2- Прометей  3- Чарлі  4- Лобо  5- Мумі Троль  6- Полліанна  7- Пасербиця  8- Геракл  9- Геккельбері  Фін  10- Хлопчик-зірка.

 

Зупинка «Теоретична»

Команди отримують завдання поєднати назви термінів із визначеннями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Мотив     

А. Віршований твір, у якому початкові літери кожного рядка утворюють якесь слово або фразу.

2. Акровірш

 

Б. Слово чи словосполучення, яке розкриває ознаки і властивості одного явища чи предмета через перенесення на них ознак іншого явища чи предмета.

3. Гіпербола

 

В. Художнє означення, наприклад: золоті руки, світла душа, пишний сад.

4. Епітет

 

Г. Твір, дійовими особами якого, поряд з людьми (точніше — схематичними фігурами людей), виступають тварини, рослини, неживі предмети, котрі уособлюють певні ідеї та людські характери.

5. Метафора

 

Д. Художній прийом, який полягає в перебільшенні рис людини, предмета чи явища з метою надання зображуваному виняткової виразності.

6. Міф

 

Е. Проста складова частина сюжету, тема ліричного твору.

7. Літопис

 

Є. Написані віршованою мовою твори, у яких не розгортаються події, а виражаються думки, почуття, переживання людини в певних обставинах, під впливом певних подій.

8. Приказка

 

Ж. Образний вислів, що влучно характеризує людину, але, на відміну від прислів’я, висловлює думку неповно.

9. Прислів’я

 

З. Розповідь, що передає уявлення наших далеких предків про створення світу, його будову, про богів і демонів, різних фантастичних істот.

10. Персоніфікація

 

И. Довершений за змістом вислів про риси і вчинки людей з повчальним характером.

11. Ліричні твори

 

І. Образний  вислів, у якому ознаки людини  переносяться  на неживий  предмет чи  явище.

12. Байка

 

Ї. Найдавніший вид літератури, що являє собою розташовані в часовій послідовності коротенькі замітки й докладні оповідання про історичні події.

 

Відповіді (для організаторів гри): 1-Е, 2-А, 3-Д, 4-В, 5-Б, 6-З, 7-Ї, 8-Ж, 9-И, 10-І, 11-Є, 12-Г

 

 

Зупинка «Міфологічна»

 

      Команди отримують завдання розгадати кросворд і з ключових літер скласти слово.

 

 

 

 

 

 

Вітаємо на Міфологічній зупинці!

 

Розгадайте кросворд, з ключових літер складіть слово:

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Яка богиня покарала Нарциса за пиху? (Немесіда)
  2. Який скульптор зробив статую із слонової кістки й закохався в неї? (Пігмаліон)
  3. Дочка Зевса, богиня кохання й вроди? (Афродіта)
  4. Хто викрав вогонь з Олімпу? (Прометей)
  5. Як звали митця, що зробив крила з воску та пір'я? ( Дедал)
  6. Хто дістався до царства Аїда, щоб врятувати Еврідіку? (Орфей)
  7. Хто подолав величезного немейського лева? (Геракл)
  8. Хто розбився через те, що на його крилах розтанув віск? (Ікар)
  9. Статуя, що ожила й стала дружиною митця? (Галатея)

 

 

 

Зупинка «Загадки казкограду»

      Команди отримують завдання впізнати казку за цитатою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для команд: відгадати казку за цитатою.

1. «Побачивши цього дивного звіра із синьою, як у Шиви, шиєю всі лісові жителі кинулись врозтіч…»

 

 

2. «Оце так столиця! – промовив хлопчик, прошмигуючи між ногами у людей…»

 

 

3. «Бридка жаба та гола курка почали бігати та стрибати по залах палацу та скрізь паскудити.  Імператора охопила злість. Він гукнув своїм охоронцям, щоб ті відібрали в хлопчика пензлик…»

 

 

4. «Одного разу вона так порізала ниткою пальці, що кров’ю залило увесь починок...»

 

 

5. «Хлопчик глянув на щит. І що ж він побачив? Його обличчя знову було гарне, як колись, І вся його колишня врода знов повернулася до нього…»

 

 

 

 

 

 

Відповіді для організаторів гри: 1. «Фарбований шакал».

                                                        2. «Хлопчик Мізинчик або Іссумбосі».

                                                        3. «Пензлик Маляна».

                                                        4. «Пані Метелиця».

                                                        5. «Хлопчик- зірка».

 

 

Зупинка « Хто і звідки ? »

 

      Команди отримують завдання впізнати автора за портретом і вказати країну, до якої він належав.

 

 

 

 

 

   Завдання командам: по портрету назвати  автора та країну, до якої  він належав.

керролл ile ilgili görsel sonucuелеонор портер ile ilgili görsel sonucuКартинки по запросу Джон Кітс (Англіягенріх гейне ile ilgili görsel sonucuелеонор портер ile ilgili görsel sonucuмарк твен ile ilgili görsel sonucuйоганн вольфганг гете ile ilgili görsel sonucuернест сетон томпсон ile ilgili görsel sonucu      C:\Users\user\Desktop\Оскар Вайлд.jpg      C:\Users\user\Desktop\Кіплінг.jpg                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                C:\Users\USR\Desktop\images (2).jpg                                                                                                                                                                                     

 

 

Відповіді (для організаторів гри): 1. Марк Твен  2. Генріх Гейне  3. Г.К.Андерсен 4. Ернест Сетон Томпсон  5. Джон Кітс  6. Й.В.Гете 7. Оскар Вайлд  8. Д.Р.Кіплінг   9. Л.Керролл 

10. Елеонор Портер .

 

Зупинка «Поетична»

      Команди отримують завдання відновити поетичні рядки за поданими римами і вказати автора твору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Завдання командам: відновіть поетичні рядки за римами.

Вкажіть автора твору.

 

1. ______________________________________ не вмре ніколи,

   ______________________________________  серед гілок

   ______________________________________  невтомний голосок

   ______________________________________  й частоколи.     

 

2. ______________________________________  вершини

   _______________________________________  супокій…

   _______________________________________  не лине

   _______________________________________ нічній.

 

3. _____________________________________  із глибини

   ______________________________________ печалі,

   ______________________________________  весни,-

   ______________________________________  й далі!

 

4.______________________________________ і душа моя,

   ______________________________________  соколом буя,

   ______________________________________ навздогін вітрам,

  _______________________________________ де б не був я сам.

 

                     

C:\Users\USR\Desktop\images.jpg

 

Зупинка «Поетична»

(Відповіді для організаторів)

Завдання: допишіть перші рядки поезій, які ви вивчали:

 

1. Поезія землі не вмре ніколи,

   Опівдні, як мовчать серед гілок

   Птахи в гаю, невтомний голосок

   Обнизує покоси й частоколи.      (Джон Кітс)

                                                                         2. На всі вершини

                                                                             Ліг  супокій…

                                                                             Вітрець  не лине

                                                                             В імлі нічній.            (Й.В.Гете)

3. Задзвени  із глибини

   Тихої печалі,

   Мила пісенька  весни,-

   Линь все далі  й далі!        (Г.Гейне)

 

                                                              4. Моє серце в верховині і душа моя,

                                                                  Моя дума в верховині соколом буя,

                                                                 Моя мрія в гори лине навздогін вітрам,

                                                                 Моє серце в верховині, де б не був я сам.               (Р. Бернс)

C:\Users\USR\Desktop\images (1).jpg

 

Зупинка «Капітанський місток»

 

   Капітани отримують завдання, у якому потрібно дати лише одну відповідь: «Так» або «Ні».

                                   C:\Users\USR\Desktop\images (9).jpg

 

Завдання для капітана команди № 1

  1. Гекльберрі Фінн – кращий друг Тома Сойєра?
  2. Аліса із твору «Аліса в Країні див» впала в Країну див, бо побігла за кроликом?
  3. Команда «Пілігриму» з твору «П’ятнадцятирічний капітан» потрапила до Північної Америки?
  4. Золотий білет із твору «Чарлі та шоколадна фабрика» Чарлі отримав особисто від Віллі Вонки?
  5. Роберт Бернс народився у Франції?
  6. Лобо із твору «Лобо – володар Курумпо» загинув перший у зграї?
  7. Пензлика головному героєві казки «Пензлик Маляна» подарували уві сні?
  8. Геракл здійснив 5 подвигів?
  9. Нарцис ненавидів свою зовнішність?
  10.  Том Сойєр був слухняним?

 

 

 

Завдання для капітана команди № 2

C:\Users\USR\Desktop\images (6).jpg

 

  1. Том Сойєр був слухняним?
  2. Королева із твору «Аліса в Країні див» запросила Алісу на гру в шахмати?
  3. Кузен Бенедикт з твору «П’ятнадцятирічний капітан» вивчав птахів?
  4. «1000 і 1 ніч» - збірка французьких казок?
  5. Бланка із твору «Лобо – володар Курумпо»  не належала до зграї ?
  6. Команда Синдбада-Мореплавця потрапила в полон до Дракона?
  7. Прометей подарував вогонь людям?
  8. Нарцис ненавидів свою зовнішність?
  9. Геракл здійснив 5 подвигів?
  10.  Віллі Вонка є героєм твору «Чарлі та шоколадна фабрика»?

 

                            C:\Users\USR\Desktop\images (5).jpg

 

 

      

 Завдання для капітана команди № 3

C:\Users\USR\Desktop\images (8).jpg

 

  1. Автор «Незвичайних пригод Тома Сойєра» - Жуль Верн?
  2. Льюїс Керролл народився в Великобританії?
  3. Корабель головних героїв твору «П’ятнадцятирічний капітан» називався «Пілігрим»?
  4. Хлопчик-Зірка із твору «Хлопчик-Зірка» був дуже красивим?
  5. Лобо із твору «Лобо – володар Курумпо» був ватажком зграї ?
  6. Казка про хлопчика-мізинчика – народна японська казка?
  7. Геракл був богом?
  8. Геракл здійснив 7 подвигів?
  9. Нарцис ненавидів свою зовнішність?
  10.  Чарлі з твору «Чарлі та шоколадна фабрика» був неймовірно багатим?

 

C:\Users\USR\Desktop\images (7).jpg

 

C:\Users\USR\Desktop\pobeda.jpg

 

Вітаємо команди із закінченням випробування!

Організатори гри підводять підсумки і оголошують переможців квесту. Команди нагороджуються грамотами та солодкими подарунками.

 

C:\Users\USR\Desktop\depositphotos_44983727-stock-photo-winners-on-sports-podium-isolated.jpg

                                                                                                   

      

 

     

 

            

1

 

docx
Додано
24 січня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку