“Гра по – новому, навчання по іншому” “LEGO”- конструювання"

Про матеріал
формувати у дітей цілісну систему уявлень про навколишній світ (про світ людей, природи, речей); навчати школярів основним прийомам та способам конструювання різних моделей з деталей конструктора LEGO; формувати загальні вміння — виконувати завдання відповідно до поставленої мети; доводити розпочату роботу до кінця, працювати поряд і разом з дорослим, з однолітками; планувати діяльність; аналізувати та оцінювати її результат; розвивати дрібну моторику, формувати зорову координацію рухів, правильну поставу;
Перегляд файлу

1

 

Позакласний захід

ЛЕГО- асорті

Тема: Створюємо казку гуртом.

Мета:

- формувати навички дітей орієнтуватись в просторі, вміння виконувати завдання за словесними вказівками дорослого;

- вчити дітей взаємодіяти в процесі спільної діяльності, виражати і пояснювати свою точку зору;

- розвивати логічне та образне  мислення, дрібну моторику рук, конструктивні здібності, увагу, уяву;

- виховувати самостійність, терплячість;

- розвивати пізнавальний інтерес;

Матеріали та обладнання: музичний супровід, лотки з ЛЕГО-конструктором,  ноутбук.

 

Хід заходу

І. Вступна частина

1.Зустріч танцем.

2.Ранкова зустріч

-Посміхнись тому, хто зліва

-Посміхнись тому, хто справа

-Обійми того, хто зліва

-Обійми того , хто справа

-Загніть мізинчика, хто рано встав

-Загніть безіменного пальчика ,хто любить свою маму

-загніть середнього пальчика , хто бачив хоч одну посмішку у нас у класі

-Загніть вказівного пальчика , хто має хороший настрій

3. Робота з смайлами

4. Новини тижня та дня

-Який день сьогодні, число , місяць, погода?  

- А що я тримаю в руках? ( осіннє листя), потрогайте його, якого воно кольору?

 Так листочки можуть бути жовті, червоні та оранжеві.

- А як ви гадаєте яка у нас тема дня? Послухайте віршик, та дайте відповідь  на це питання..

 

ОСІНЬ
Нині осінь нас чарує,
Неповторна, чарівна,
Різні барви нам дарує
І дивує нас вона.
Виглядає так казково
Восени і парк, і гай,
Розмаїттям кольоровим
Прикрашає осінь край!

Тема  тижня «Золота осінь», а тема дня « На порозі Осінь»

5. Рутини

- А щоб краще наш урок пройшов ми повторимо правила на уроці

 

ІІ Організаційний момент. Розподіл на групи

 -Діти, якого кольору ця цеглинка? – червоного

Діти у яких червоні кульки на одязі сідають за 1 стіл.

Якого кольору ця цеглинка? – синя , діти у яких синя кулька за 2 стіл….

Діти до нас завітали гості давайте з ними привітаємось

Осінь , осінь золота ми даруєм вам тепла. Доброго дня

  1. Оголошення теми і мети уроку
  • Діти подивіться , що у нас на партах? - це у нас цеглинки лего.
  • - А ви любите гратися з конструктором Лего?
  • Так
  •  А що можна побудувати з нього?
  • Так з матеріалу ЛЕГО можна багато  чого збудувати.
  • Коли я йшла до школи листоноша передала мені конверт  і сказала , що це від пані осені
  • Погляньте ,що зображено на конверті?
  • А якої форми наш конверт?
  • Скільки кутів має прямокутник?
  • Скільки сторін?
  • А що у цьому конверті?
  • Давайте його прочитаємо
  • Любі діти 1 –Б класу!
  • Побудуйте будь – ласка, казкове містечко.
  • Хто написав цього листа?
  • Хто ж житиме в казковому містечку?
  • Діти крім наших великих гостей до нас завітала ще й  Пані Осінь  та взяла з собою іграшки.
  • Поки наша осінь йшла до нас вона втомилася давайте з нею відпочинимо
  • Фіз хвилинка «Осінь»
  • Вони приїхали на лего автомобілі.
  • Пані Осінь звертається до вас з проханням збудувати казкове містечко для ляльок та скласти казку про них.
  • То що допоможемо їм.
  • -Отже тема нашого заняття «Створюємо казку  про казкове містечко для ляльок»

3.Дидактичний театр «Навчи мене конструювати»

-У кожній групі є на парті конструктор

-Що будуть будувати діти за 1 столом?(елементи будинку)

-А за 2….(ферму)

3 - паркан

4-стіл та стільці

5- човен

-Добре діти, ви будуйте , а я збудую дерева для нашого містечка.

(Вчитель сам будує та контролює процес побудови дітьми)

-Поки наші дітки працюють шановні наші гості ми хочемо запросити вас до участі в наших побудовах.

Пропонуємо вам 6 циглинок, збудуйте все те, що у вас вийде.

( на роботу дається 5 хвилин)

-Що ж виходить у наших дітей?

(Діти побудували ферму, будиночок, качелю, і т.д.)

Фіз хвилинка

-Дітки, а тепер створемо свою казку.

У нас є крісло автора. Оберемо з вами автора , який складатиме казку, а ми групами будемо доповнювати її всі разом.

( Даша застиляє зелену скатертинку)

-Ось на такій зеленій галявинці, ще трішки зелена, але на ній вже багато осінніх листочків стояв красивий , ляльковий будиночок

( ставлю), біля нього гарний паркан.

  • В цьому будиночку живуть ляльки Лол ( ставлю ляльок)
  •  Вони радіють блакитним хмаркам та яскравому сонцю.
  • Біля будиночка росте осінній сад з деревами яблуні та груші, які по осені ляльки збирають.
  • Ляльки ЛОЛ дуже працьовиті, у них є ферма де вони доглядають худобу ( ставлю коровку , козиня  та всіх тваринок…)
  • -А після роботи вони люблять відпочивати :пити ароматний чай у своєму саду сидячи на стільчиках, кататися на качелі, купатися в озері хоча воно вже прохолодне..
  • - А що ж збудували наші гості?
  • Допоможіть нашим дітям.
  • Літачок – Лол полетять у подорож, робот – буде допомагати їм по господарству, машина – перевозитимуть вантажі.

Дякуємо вам за допомогу.

-Діти, що робили на уроці? ( будували містечко).

-А тепер скажіть мені дітки, де в нашому містечку ми можемо побачити рукотворне те, що збудували люди та де жива природа?

 

  • Як ви думаєте, чи сподобається Пані Осені та лялькам цей будиночок?(Так тому , що він затишний, світлий)
  • - Ось наш урок підходить до кінця
  • - Підніміть зелену цеглинку кому було легко,
  • -Підніміть жовту цеглинку хто потребував допомоги,
  • -та червону кому було важко на нашому заннятті.
  • Ми на уроці були : старанні, творчі, креативні, дружні.
  •  Наші гості дякують вам дітки та всім присутнім. На все добре.

Урок закінчено.

 

 

docx
Додано
17 жовтня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку