1
Позакласний захід
ЛЕГО- асорті
Тема: Створюємо казку гуртом.
Мета:
- формувати навички дітей орієнтуватись в просторі, вміння виконувати завдання за словесними вказівками дорослого;
- вчити дітей взаємодіяти в процесі спільної діяльності, виражати і пояснювати свою точку зору;
- розвивати логічне та образне мислення, дрібну моторику рук, конструктивні здібності, увагу, уяву;
- виховувати самостійність, терплячість;
- розвивати пізнавальний інтерес;
Матеріали та обладнання: музичний супровід, лотки з ЛЕГО-конструктором, ноутбук.
Хід заходу
І. Вступна частина
1.Зустріч танцем.
2.Ранкова зустріч
-Посміхнись тому, хто зліва
-Посміхнись тому, хто справа
-Обійми того, хто зліва
-Обійми того , хто справа
-Загніть мізинчика, хто рано встав
-Загніть безіменного пальчика ,хто любить свою маму
-загніть середнього пальчика , хто бачив хоч одну посмішку у нас у класі
-Загніть вказівного пальчика , хто має хороший настрій
3. Робота з смайлами
4. Новини тижня та дня
-Який день сьогодні, число , місяць, погода?
- А що я тримаю в руках? ( осіннє листя), потрогайте його, якого воно кольору?
Так листочки можуть бути жовті, червоні та оранжеві.
- А як ви гадаєте яка у нас тема дня? Послухайте віршик, та дайте відповідь на це питання..
ОСІНЬ
Нині осінь нас чарує,
Неповторна, чарівна,
Різні барви нам дарує
І дивує нас вона.
Виглядає так казково
Восени і парк, і гай,
Розмаїттям кольоровим
Прикрашає осінь край!
Тема тижня «Золота осінь», а тема дня « На порозі Осінь»
5. Рутини
- А щоб краще наш урок пройшов ми повторимо правила на уроці
ІІ Організаційний момент. Розподіл на групи
-Діти, якого кольору ця цеглинка? – червоного
Діти у яких червоні кульки на одязі сідають за 1 стіл.
Якого кольору ця цеглинка? – синя , діти у яких синя кулька за 2 стіл….
Діти до нас завітали гості давайте з ними привітаємось
Осінь , осінь золота ми даруєм вам тепла. Доброго дня
3.Дидактичний театр «Навчи мене конструювати»
-У кожній групі є на парті конструктор
-Що будуть будувати діти за 1 столом?(елементи будинку)
-А за 2….(ферму)
3 - паркан
4-стіл та стільці
5- човен
-Добре діти, ви будуйте , а я збудую дерева для нашого містечка.
(Вчитель сам будує та контролює процес побудови дітьми)
-Поки наші дітки працюють шановні наші гості ми хочемо запросити вас до участі в наших побудовах.
Пропонуємо вам 6 циглинок, збудуйте все те, що у вас вийде.
( на роботу дається 5 хвилин)
-Що ж виходить у наших дітей?
(Діти побудували ферму, будиночок, качелю, і т.д.)
Фіз хвилинка
-Дітки, а тепер створемо свою казку.
У нас є крісло автора. Оберемо з вами автора , який складатиме казку, а ми групами будемо доповнювати її всі разом.
( Даша застиляє зелену скатертинку)
-Ось на такій зеленій галявинці, ще трішки зелена, але на ній вже багато осінніх листочків стояв красивий , ляльковий будиночок
( ставлю), біля нього гарний паркан.
Дякуємо вам за допомогу.
-Діти, що робили на уроці? ( будували містечко).
-А тепер скажіть мені дітки, де в нашому містечку ми можемо побачити рукотворне те, що збудували люди та де жива природа?
Урок закінчено.