Гра як засіб підвищення пізнавальної активності школярів на уроках англійської мови

Про матеріал

Гра – це засіб підвищення пізнавальної активності школярів. За допомогою мовної гри реалізується активна позиція учня в навчальному процесі, адже учень передає не лише інформацію, але й своє ставлення до неї, а також фіксує і враження інших учасників гри.

Перегляд файлу

Гра як засіб підвищення пізнавальної активності школярів на уроках англійської мови.

 

«…у грі розкриваються перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку.

Гра - це іскорка, яка запалює вогник допитливості»

В.О. Сухомлинський

Гра – це засіб підвищення пізнавальної активності школярів.

За допомогою мовної гри реалізується активна позиція учня в навчальному процесі, адже учень передає не лише інформацію, але й своє ставлення до неї, а також фіксує і враження інших учасників гри. У своїй практиці при вивченні теми «Спорт» застосовую такі лексичні ігри:

  •                 Sport memory game
  •                 Guess the sport
  •                 Mime game
  •                 Who wants to be a millionaire?

Див.посилання https://en.islcollective.com/resources/search_result?Tags=sport&type=Projectables&searchworksheet=GO

При вивченні теми «Їжа» застосовую такі лексичні ігри:

  •                 «Bingo»
  •                 «What’s in the box?»
  •                 «Who am I»
  •                 «Spin the wheel»

Див.посилання  https://en.islcollective.com/

 

При вивченні граматичного матеріалу можна застосовувати такі граматичні ігри:

  •                 There is/there are. Board game
  •                 What are you doing? Bingo
  •                 Present Perfect/Past Simple. Game basketball

Див.посилання  https://en.islcollective.com/

 

Важливу роль відіграють, зокрема, рольові ігри на уроках англійської мови. Включаючись в рольові ігри на уроках англійської мови, учні уявляють себе в ролі когось іншого в конкретній ситуації, поводяться належним чином згідно з правилами цієї гри. Соціальні (лікар, продавець), міжособистісні (друзі, однокласники), психологічні (нейтральні, позитивні, негативні персонажі) ролі, які виконують учні, сприяють тому, що вони вчаться спілкуватися і обговорювати питання, розуміти і оцінювати почуття інших людей, вирішувати проблеми. Кінцевою метою будь-рольової гри на уроках англійської мови є отримання нових знань та відпрацювання їх до навичок.

Приклади рольових ігор:

Рольова гра – імітація «В туристичному агентстві»

Suppose that you work at a travelling advertising agency. You've received a task to prepare an advertisement for the international TV. You have to convince the tourists. London is worth seeing. Припустимо, що ви працюєте в туристичному рекламному агентстві. Ви отримали завдання підготувати рекламу для міжнародного телебачення. Ви повинні переконати туристів. Лондон варто подивитися.

Рольова гра-імітація «У ресторані». Розігрування-імітація «У ресторані», яка проходить у діалогічній формі. Клієнти приходять у ресторан, де отримують меню та роблять замовлення.

Рольова гра-імітація «Співбесіда» Прочитайте оголошення про роботу. Визначте, хто буде працівником і хто буде босом компанії. Прочитайте вашу рольову картку і підготуйтеся до співбесіди.

Рольова гра «Інтерв’ю» («Interview»)

Завдання першому партнеру. Ви журналіст журналу «Театр XX століття». Після спектаклю поговоріть з театральним критиком, з’ясуйте, чи сподобалася йому вистава.

Рольові ігри стимулюють пізнавальну діяльність учнів та породжують бажання спілкуватися іноземною мовою і поза школою.

 

doc
Додано
3 липня 2018
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку