27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Урок англійської мови «My hobbies»

Про матеріал

Навчальна мета уроку: активізувати лексичні навички мовлення сформовані на попередніх уроках, розширити словниковий запас з теми «Hobby»; повторити та поглибити знання учнів щодо конструкцій I am fond of/ I am interested in та Ving; удосконалювати навички аудіювання, усного мовлення

Перегляд файлу

План-конспект уроку

 

англійської мови у 5 класі

 

 

Тема уроку: «Мої хобі»

 

Мета уроку:

  •                 навчальна: активізувати лексичні навички мовлення сформовані на попередніх уроках, розширити словниковий запас з теми «Hobby»;  повторити та поглибити знання учнів щодо конструкцій I am fond of/ I am interested in та Ving; удосконалювати навички аудіювання, усного мовлення;
  •                 розвивальна: сприяти розвитку інтелектуальних здібностей, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти загальному мовленнєвому розвиткові особистості школярів; розвивати мовленнєві навички, творче мислення, тренувати у вживанні вивчених граматичних структур;
  •                 виховна: виховувати активну життєву позицію, зацікавлення різними видами діяльності, поважне ставлення до хобі своїх однокласників.

 

Обладнання уроку: підручник (We learn English: підруч. для 5 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2013. – 224с.), фотокартки на дошці (для визначення теми уроку), схема на дошці: «I am fond of/ I am interested in та Ving», картки для індивідуальної самостійної роботи учнів, текст для аудіювання.

 

 The course of the lesson

 

(Хід уроку)

 

The beginning of the lesson (Організаційний момент)

  • Greetings (привітання, перевірка присутності).

T: Good morning children! How are you?

Ps: We are fine, thank you. And you?

T: I’m fine, thank you.

 

  •  Сhecking pupil's readiness  to the lesson (перевірка готовності учнів до уроку).
  • The topic of the lesson (повідомлення теми уроку).

C:\Users\User\Downloads\MAKING PHOTO.jpgC:\Users\User\Downloads\images (4).jpgC:\Users\User\Downloads\СОINS.jpg C:\Users\User\Downloads\рис.jpg C:\Users\User\Downloads\images.jpg  C:\Users\User\Downloads\CHESS.jpg

T: Look at the pictures and say what are we going to speak about.

T: The topic of our lesson is Hobby. Name the hobbies you can see on the pictures.

T: What is your hobby? (діти дають відповіді)

 

Checking homework: page 85 ex. 7 (перевірка домашнього завдання за підручником (We learn English: підруч. для 5 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2013. – 224с.))

 

The main part of the lesson (основна частина уроку)

  • Riddles «Hobby»

T: Listen to the descriptions of the hobby. Name it.

  • This can be an indoor or outdoor activity. You need a ball to play. Are you tall? Do you like jumping? This is good for you! (volleyball)
  • This is something to do with friends. It is an outdoor activity. Do you like the countryside? Do you like walking? This is a good activity for you!   (hiking)
  • Some people like to dance. Sometimes they go to special dance clubs or dance at home or go to the disco clubs  (dancing)
  • People like listening and singing songs. Some of them can go to special music schools  (singing)
  • People can travel by car, by plane, by train, by plane or on foot. They like to visit different cities, countries. It helps them to learn history, geography, traditions (travelling)

 

  • Work with a textbook (oral exercise 1 page 85-86 за підручником (We learn English: підруч. для 5 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2013. – 224с.))

  • Grammar Training

 

T: Let`s brush up in our memory the structures I am fond of/ I am interested in

(Ha дошці намальовано схему, діти усно наводять приклади дієслів з ing, які можна додати до зазначених конструкцій, перекладають)

 

 

I am fond of

 

 

 

V+ing

 

 

I am interested in

 

 

 

 

  • Individual work on cards (in written)

1.Remember ing ending is important with the verbs in these structures:

 

_____________________(sing) songs                                                   __________________(listen)to music

____________________(take) photos                                   ___________________(watch) films

 

 

___________________(read) books

__________________(collect) stamps                            _______________(make) bird-houses

___________________(write) poems

2.Make up 2 sentences using structures: I am fond of/I am interested in.

 

1.____________________________________________________________

 

____________________________________________________________

 

2.___________________________________________________________

 

____________________________________________________________

 

 

  • Listening

 

T: Now I am going to read for you the text and then we will do some tasks (текст читається двічі).

TEXT

Many pupils of our school have interesting hobbies. Lara is 11 years old. She likes writing poems and painting pictures. Tom is 15 years old and he has very interesting hobbies. He likes dancing, designing Internet sites and playing the piano. Robert is almost 13 years old. His hobbies are playing football and reading detectivestories. Our pupils do many interesting things and they are very busy. They also love different subjects. Tom is the best pupil at math. Lara is good at art and literature and Robert is one of the best pupils at PE. Their hobbies help them study well too.

 

  • Сollective tasks (oral)

 

Tick T (true) or F (false).

  • Lara’s hobby is Math.
  • Playing football is Robert’s hobby.
  • Lara is good at art.
  • Robert is 15 years old.
  • Tom is good at literature.          
  • John is a reporter.

 

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
3403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку