10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Гра з математики для старшокласників

Про матеріал
До Вашої уваги - захоплююча інтелектуально-розважальна математична гра для студентів першого курсу коледжу, або старшокласників з мультимедійною підтримкою та музичним супроводом. У грі беруть участь дві команди, по 5 студентів у кожній, які розміщуються за ігровими столами, та дві команди уболівальників. Метою даної гри є розширити знання студентів з математики, розвивати пізнавальну активність, загальну ерудицію; сприяти зацікавленню студентів у поглибленому вивченні математики, розвиткові інтелектуальних та творчих здібностей, розширенню кругозору; формувати стійку мотивацію студентів до навчання та самоосвіти; виховувати цілеспрямованість, чесність, доброзичливість під час проведення змагання.
Перегляд файлу

             Гра — унікальний феномен людської куль­тури. З ранніх початків цивілізації вона стала контрольним мірилом вияву найважливіших рис особистості; у жодних видах діяльності люди­на не демонструє такого вияву інтелектуальних ресурсів. Гра як особливий прошарок культури збагачує й урізноманітнює дозвілля людини. Гра дитини — це свобода. Ігрова діяльність виконує розважальні, комунікативні функції, створює умови для самореалізації та соціалізації. Тобто гра навчає, розвиває, виховує, розважає.

 

Мета: розширити знання студентів з математики, розвивати пізнавальну активність, загальну ерудицію; сприяти зацікавленню студентів у поглибленому вивченні математики, розвиткові інтелектуальних та творчих здібностей, розширенню кругозору; формувати стійку мотивацію студентів до навчання та самоосвіти; виховувати цілеспрямованість, чесність, доброзичливість під час проведення змагання.

Обладнання.  Комп’ютерна презентація з умовами задач та динамічними інтерпретаціями їх розв’язання, чорна скринька з відповідними предметами, картки з умовами задач для вікторини, картки з кросвордами.

Обладнання для журі.  Протоколи, ручки, картки з оцінками, картки-відповіді до вікторини та до кросвордів, гральний кубик для жеребкування, призи.

 

У грі беруть участь дві команди, по 5 студентів у кожній, які розміщуються за ігровими столами, та дві команди уболівальників.

 

 

Гравці, вболівальники, гості та судійська комісія зайняли свої місця.

Звучать фанфари.

Ведучий 1:

Доброго дня всім присутнім!

Сьогодні будем з вами

Царицю всіх наук вітати:

Так можем гордо і по праву

Ми математику назвати.

Про математику говорять,

Що розум до ладу приводить,

І так вважають у народі,

Що стане всім завжди в нагоді.

Ведучий 2:

Тим, хто вивчає математику

Тим, хто навчає математиці

Тим, хто любить математику

Тим, хто ще не знає

Що може любити математику

Наша гра присвячується.

         Вітаємо вас на конкурсі веселих і кмітливих математиків «Еврика»!

         Сьогодні перед вами розгорнеться цікава та запекла боротьба серед найкмітливіших, найдопитливіших, найспритніших математиків груп Н-1-1 та К-1-1.

         Заповзятими гравцями будуть і вболівальники, бо без них, без їхньої підтримки жодна з команд не здобуде перемогу.

 

Ведучий 1:

         Жодне змагання не можна уявити без поважного й компетентного журі, яке вирішуватиме долю команд.

 

Судити кмітливих та сміливих —

Це праця зовсім нелегка.

Дозвольте суддів вам представити,

        Задача в них важка.

(представлення судійської комісії)

 

Проведемо жеребкування, яка команда першою розпочне гру (один з членів журі підкидає гральний кубик: якщо випадає парна кількість очок – гру починає команда К-1-1, якщо непарна – команда Н-1-1).

 

Ведучий 2:

      Тож розпочнемо змагання!

      Успіхів командам, вдалого старту!

І. Конкурс «Візитка».

Кожна команда по черзі показує свою візитну картку, захищає свою емблему, вітає суперників і журі.

Максимальна оцінка: 10 балів.

Запрошуємо першу команду (гонг)

Виступ І команди

Запрошуємо другу команду (гонг)

Виступ ІІ команди

Просимо журі оцінити «Візитки» наших команд.

              

 

 

               У той час, доки журі оцінює І конкурс, команди готуються до наступного, - конкурс вболівальників:

                Ведучий зачитує питання та варіанти відповіді.

Хто першим із вболівальників дає правильну відповідь, отримує цукерку.           

                Після завершення конкурсу підраховують кількість зароблених цукерок і нараховують таку ж кількість балів відповідній команді.

 

 

 

 

 

Ведучий 1:

Увага! Вболівальники:

Потренуйте мізки, поворушіть звивини.
Бути цікавим – це класно!
Уміти багато – це здорово!
Бути собою – прекрасно!
А працювати з нами просто чудово!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий 2:

Відповідай на питання і заробляй бал, повагу та цукерку! По завершенню цього конкурсу порахуємо цукерки-бали.

(Гонг)

Ведучий 1: слідкує за грою і видає цукерки

 

Ведучий 2:

1. Яка математична дія з клітинами забезпечує зростання органів живого організму?
– додавання;                   – віднімання;
– множення;                   ділення.

 

2. Що виходить при діленні чисел?
- Частка;                             – Приватка;
- Громадка;                       – Колективка

3. Що потрібно брати з героїв, а також з усіх чесних, добрих і порядних людей?

- Задачу;                            Приклад;
- Рівняння;                         – Систему рівнянь

4. Який математичний знак існує?

- Корінь;                               – Стебло;
- Лист;                                  – Квітка

5. Формули якого множення вивчають на уроках математики в школі?
- Швидкісного;                    - Прискореного;
- Скороченого;                    - Фігурного

6. Що іноді роблять з персоналом підприємства?
- Спрощення;                        – Приведення подібних членів;
- Скорочення;                      – Винесення за дужки.

7. Як називається повторювана група цифр у записі нескінченної дробу?
- Тайм;                                    Період;
- Раунд;                                   – Гейм

8. Що проводять, коли зіставляють або порівнюють одне явище з іншим, подібним?

- Перпендикуляри;                   Паралелі;
- Похилі;                                      – Спіралі.

9. Яким математичним словом характеризують нетовариську, скритну людину?

- Прямолінійний;                    - Замкнутий;
- Пунктуальний;                     – Увігнутий.

10. Закінчіть російське прислів’я: «Всякому мила своя …»

- Висота;                           Сторона;
- Медіана;                        - Бісектриса.

 

 

 

 

Ведучий 1:

Увага, вболівальники! Підніміть  вгору зароблені цукерки, щоб можна було їх порахувати.

Шановне журі, просимо зарахувати … балів команді … та … балів команді … і оголосити результати

Слово журі.

 

 

Ведучий 2:

ІІ. Конкурс: «Домашнє завдання».

Команди пропонують до уваги журі презентації на тему: «Цікаві факти з життя математиків».

Максимальна оцінка: 5 балів.

 

Ведучий 1:

  • Першою презентує свою роботу команда групи …
  • Пропонуємо Вашій увазі презентацію команди групи …
  • Просимо журі оцінити «Домашнє завдання» наших команд.

 

У той час, доки журі оцінює ІІ конкурс, команди готуються до наступного, до уваги гостей і вболівальників:

демонструється відеоролик «Дивовижний світ математики».

 

Слово журі.

 

 

 

 

 

Ведучий 2:

ІІІ. Конкурс «Розминка».

Командам по черзі задають  питання. Команди мають можливість відповісти на питання суперника у разі їх невдачі. Питання оцінюється в 1 бал

 

(слайди 7 - 26)

 

Ведучий 1:

  1. Великі числа здавна викликали у людей повагу. Наприклад, слов’яни називали число 10 000 словом «тьма». Скажіть старослов’янською 100 000 000. («Тьма тьмуща»)
  2. Що відрізняє один потяг від іншого з точки зору математики?

     (Номер потягу).

  1. Без чого не можуть обійтися мисливці, барабанщики і математики?

     (Без дробу).

  1. Що є у кожного слова, рослини і рівняння? (Корінь).
  2. Яка геометрична фігура дружить з сонцем? (Промінь).
  3. Яка дуга увійшла до історії ХХ - го століття? (Курська дуга).
  4. Як було названо воєнно-історичне кільце? (Блокада).
  5. Многогранник з Єгипту. (Піраміда).
  6. Географічний конус? (Вулкан).
  7. Як провести в трикутнику одну лінію, щоб розділити його на чотири фігури? (Вписати коло).

 

Ведучий 1:

Просимо журі оцінити «Розминку» наших команд.

У той час, доки журі оцінює ІІІ конкурс, команди готуються до наступного, до уваги гостей і вболівальників:

 

 

 

Ведучий 2:

 

Увага, вболівальники! У вас є можливість принести додатковий бал своїй команді!

На столі стоять 6 склянок. Три останні з них порожні, а в три перші налита вода. Зробіть так, щоб порожні і повні склянки чер­гувалися. В руки

можна брати лише одну склянку. Хто знає, як це зробити, вигукніть: «Еврика!»

(Треба перелити воду з другої склянки в п'яту і поставити порожню склянку на місце)

Ведучий 2:

 

Шановне журі, просимо зарахувати додатковий бал команді…і оголосити результати.

 

Слово журі.

 

 

 

 

ІV. Конкурс «Чорна скринька».

 

      Звучить музика. Виносять «чорну скриньку» з відповідним предметом.

 

Ведучий 2:

Команди уважно слухають описання предмета. Їх завдання якнайшвидше встановити, що знаходиться в «скринці». Відповідає команда, яка швидше підняла руку і вигукнула «Еврика!». Кожна правильна відповідь приносить команді 3 бали.

(музика)

 

 

Ведучий 2:

             У скринці знаходиться прилад, що з'явився в 12 ст., використовується і понині, дещо вдосконалений. Артист цирку носив псевдонім, що співпадає з назвою приладу. Що знаходиться в скринці?
Відповідь: олівець.

 

 

(музика)

 

 

 

 

Ведучий 2:

 

Військо римського консула Марцелла було надовго затримано біля стін міста Сіракузи потужними машинами-катапультами. Їх винайшов для захисту свого міста великий учений Архімед. У чорному ящику лежить ще один винахід Архімеда, який і  нині використовується в побуті. Що в чорному ящику?
Відповідь: Гвинт Архімеда, використовується в м'ясорубці.


 

 

 

Ведучий 2:

Поки журі підбиває підсумки цього конкурсу проведемо гру з уболівальни­ками.

Увага вболівальники! На кону  - додатковий бал вашій команді. Вигукуйте «Еврика!», якщо знаєте відповідь.

 

(музика)

 

 

Ведучий 2:

У чорному ящику лежить предмет, назва якого походить від грецького слова, що означає в перекладі «гральна кістка». Термін ввели піфагорійці, а використовується цей предмет в іграх. Що в чорному ящику?
Відповідь: кубик.

 

 

Шановне журі, просимо зарахувати додатковий бал команді…

Слово журі.

 

 

Ведучий 2:

V. Математична вікторина.

            Відбувається в 4 тури. Кожного разу команда отримує картку із завданнями в тестовій формі і вказує варіант відповіді на кожне запитання. Через 3 хв. картку слід здати журі для оцінювання. За кожну  правильну відповідь команда отримує 3 бали, а за  кожну неправильну відповідь знімається 1 бал, якщо варіантів не подано, то за завдання не нараховуються бали. Після кожного туру подається  електронна презентація розв’язків усіх трьох задач.

У той час, коли журі оцінює письмові відповіді, кожна команда визначає одного «зайвого» гравця - того, хто грає нерезультативно, або ж приніс команді штрафні бали. «Зайві» виходять з гри і приєднуються до уболівальників.

У другому турі грають уже по 4 студенти у кожній команді, у третьому - по 3, у четвертому - по 2. У фіналі залишаються 2 гравці (по одному з кожної команди), які беруть участь у супергрі.

Конкурс вболівальників:  розв’язування кросвордів.

Увага, вболівальники! Кожна команда вболівальників отримує кросворди. Підпишіть його будь-ласка: вкажіть групу і назву команди. Перший вірно розв’язаний кросворд приносить команді 4 бала, другий – 3 бала, третій – 2 бала, четвертий 1 бал. Як тільки кросворд розв’язаний, його слід здати журі.

 

Ведучий 1: роздає  кросворди командам вболівальників та завдання І туру гравцям.

 

Ведучий 2: Увага, команди! Ви розв’язуєте завдання 3хв. - доки звучить музика. Достатньо виділити в картці правильний варіант відповіді. Як тільки музика зупинилася, картки слід здати журі.

(музика)

Завдання до вікторини (вірні відповіді виділені)

Завдання  1-го туру

1. Наступного дня після мого дня народження було б правильно сказати так: "Післязавтра буде четвер." У який день тижня я святкував свій день народження?

А. У понеділок      Б.  У вівторок   

В. У середу         Г.У четвер        

Д. У п'ятницю 

2. Скільки кутів різної градусної міри,  менших від 1800, можна побачити на малюнку ?

А. 4    Б. 6       В. 8    Г. 10  Д. 11

3. Фігури 1, 2, 3, 4 і 5 - квадрати. Периметр квадрата 1 дорівнює 8 м. Знайди периметр квадрата 5.

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               А. 56 м       Б. 60 м     В. 64 м        Г. 72 м         Д. 80 м

Ведучий 2:  Увага! Команди, здайте картки І туру на перевірку журі! Нагадую, що ви повинні вирішити, хто з гравців залишить ігровий стіл та приєднається до вболівальників. Пропоную вашій увазі правильні розв’язки задач І туру. Увага на екран.

 

 

 

Ведучий 2: Переходимо до другого туру.

Ведучий 1: видає завдання ІІ туру.

Ведучий 2: Увага! Почали!

(музика)

Завдання 2-го туру

1. Комп'ютерний вірус знищує об'єм диска. Першого дня вірус знищив половину цього об'єму, другого - 1/3 решти об'єму. Третього дня вірус знищив 1/4 об'єму диска, що залишився, а на четвертий - 1/5 решти об'єму. Яка частина початкового об'єму залишилася?

А. .      Б.      В.          Г.        Д.

2. Три шальки А, В, С розміщені в порядку зростання маси предметів, що на них лежать. Де слід розмістити шальку D, щоб зберігся даний порядок?

 \  /             \  /                   \  /                                 \  /

      A                      B                              C                                          D
А. .      Між АіВ       Б.   Між ВіС      В.  Перед А          Г.  Після С    

Д.    D і С показують однакову масу

3.  Один з половиною кіт з'їсть одну з половиною мишу за півтори    години. Скільки мишей могли б з'їсти 15 котів за 15 годин?

А.15       Б. 45        В. 60            Г. 125            Д.150

Ведучий 2:  Увага! Команди, здайте картки ІІ туру на перевірку журі! Нагадую, що ви повинні вирішити, хто з гравців залишить ігровий стіл та приєднається до вболівальників. Пропоную вашій увазі правильні розв’язки задач ІІ туру. Увага на екран.

Ведучий 2: Переходимо до третього туру.

Ведучий 1: видає завдання ІІІ туру.

Ведучий 2: Увага! Почали!

(музика)

Завдання 3-го туру

1. Для очищення 4 акваріумів Іванко поселив у них слимаків. Щоб очистити один акваріум, потрібно або 4 великі слимаки, або 1 великий слимак і 5 маленьких, або 3 великих і 3 малих слимаки. У Іванка є 15 великих слимаків. Але в зоомагазині він може обміняти будь-якого великого слимака на двох маленьких. Скільки щонайменше великих слимаків треба обміняти Іванкові, щоб очистити всі акваріуми?

А..   2                  Б. 3       В. 4  Г. 5         Д.6

2. Кожну грань куба пофарбовано в інший колір. Павлик, Софійка та Уляна брали куб по черзі і називали кольори граней цієї фігури при одній з вершин. Павлик:" Синій, білий, жовтий"; Софійка:" Чорний, синій, червоний"; Уляна:" Зелений,  чорний, білий". Якого кольору сторона куба, розміщена навпроти сторони, пофарбованої у білий колір?

А. Червоного     Б. Синього     В. Чорного   Г. Зеленого    Д. Жовтого

3. На площині зображено коло, квадрат і трикутник, що перетинаються. Яка максимально можлива кількість точок перетину цих фігур?

А. 14      Б. 16      В. 18     Г.20       Д.22

Ведучий 2:  Увага! Команди, здайте картки ІІІ туру на перевірку журі! Нагадую, що ви повинні вирішити, хто з гравців залишить ігровий стіл та приєднається до вболівальників. Пропоную вашій увазі правильні розв’язки задач ІІІ туру. Увага на екран.

Ведучий 2: Переходимо до заключного, четвертого туру.

Ведучий 1: видає завдання ІV туру.

Ведучий 2: Увага! Почали!

(музика)

Завдання 4-го туру

1. Котра тепер година, якщо до кінця доби залишилося втричі менше того часу, що пройшов від її початку ?

A. .         6-та година ранку    Б. 8-та година ранку   B. 8-та година вечора     Г. 6-та година вечора

2. Після заготівлі дров робітник підрахував, що з початкової кількості колод вийшло 72 поліна, при цьому зроблено 53 розпили. Скільки колод було спочатку ?

А. 17        Б. 18       В.19         Г. 20        Д.21

3.  Яку найменшу кількість клітинок потрібно додатково зафарбувати, щоб отримана картинка мала вісь симетрії ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А.1 Б.2   В.3 Г. 4  Д. 5

Розвязок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий 2:  Увага! Команди, здайте картки ІVтуру на перевірку журі! Нагадую, що ви повинні вирішити, хто з гравців залишить ігровий стіл та приєднається до вболівальників. Пропоную вашій увазі правильні розв’язки задач ІV туру. Увага на екран.

 

Ведучий 1: 

Поки журі підбиває підсумки цього конкурсу проведемо гру з уболівальни­ками.

(запрошуються 2—4 уболіваль­ники. На стілець кладуть приз і читають вірш.)

Зараз дам я вам наказ

З півтора десятка фраз.

Лиш я слово «три» скажу,

Приз бери у той же час.

Якось щуку ми спіймали,

Розітнули вже, а там

Малі рибки виглядали,

Не одна, а цілих... п'ять.

Мріє загартований юнак

Стати олімпійським чемпіоном.

Дивись, на старті не мудри,

Чекай команду: раз, два... марш!

Як вірш запам'ятати хочеш.

То не зубри його до ночі,

А про себе повтори разок, другий,

А краще … вісім.

Одного разу на вокзалі

Потяга чекав я три години.

А ви все ж, друзі, приз не брали.

Коли була така можливість.

Ведучий 2: 

Слово журі.

 

Ведучий 2: 

VІ. Супергра. Бліц-опитування «Далі, далі».

 

 

В цьому конкурсі приймають участь гравці, що залишились за ігровими столами.

Кожен з двох гравців отримує впродовж 1 хв. 14 запитань. Відповідати слід негайно, або пропускати - казати «далі». За правильну відповідь - 1 бал.


Починає команда групи …   

(гонг, секундомір, гонг)

 Ведучий 1: 

1. Об'єм кілограма води? (Літр)

2. Дійсні числа, які не є раціональними. (Ірраціональні)
3. Друг ігрека. (Ікс)

4. Дія, що полягає в обчисленні добутку п однакових множників. (Піднесення до степеня)
5. Дріб, у якого чисельник менший від знаменника. (Правильний)
6. Два дійсних числа, сума яких дорівнює нулю. (Протилежні числа)
7. Частина прямої, обмежена двома точками? (Відрізок)

8. Скільки у кімнаті кішок, якщо в кожному кутку по кішці, і напроти кожної кішки по три кішки? (4 кішки)
9. Давньогрецький математик VI ст. до н.е., іменем якого названо знамениту теорему. (Піфагор)
10 Число, що перетворює рівняння у правильну рівність. (Корінь)

11. Послідовність чітко визначених правил для розв'язування задачі за визначену кількість кроків (Алгоритм)
12. На яке найбільше ціле число ділиться без остачі будь-яке ціле число? (Само на себе)

13. Частина прямої, обмежена з одного боку. (Промінь)
14. Чотирикутник, у якого дві сторони паралельні, а дві інші — ні. (Трапеція)


Ведучий 2:  Стоп гра! Запрошується супергравець команди…

Ведучий 1: 

1. Сторони, які утворюють прямий кут у трикутнику. (Катети)
2. Дріб, у якого чисельник більший від знаменника. (Неправильний)
3. Математичний знак, що позначає операцію добування кореня. (Радикал)
4. 1% від 1000 гривень. (10 гривень)
5. Чому дорівнює добуток всіх чисел від - 5 до 5? (Нулю)
6. Сучасні знаки для позначення чисел. (Цифри)
7. Одиниця вимірювання швидкості корабля. (Вузол)
8. Який знак потрібно поставити між двійкою та трійкою, щоб отримати число, більше від двох і менше від трьох? (Кому)
9. Частина кола. (Дуга)
10. Суперник нуля. (Хрестик)

11. Інша назва незалежної змінної. (Аргумент)

12. 5 у квадраті - 25, 3 у квадраті - 9, 12 у квадраті - 144. А чому дорівнює кут у квадраті? (90°)
13. Скільки кінців у трьох з половиною палок? (8)
14. Як називається прилад для вимірювання кутів? (Транспортир)

Ведучий 2:  Стоп гра! Просимо журі підвести підсумки гри.

Журі підводить підсумки гри. В цей час демонструється відеофільм «Сім чудес світу».

Слово журі.

 Переможці та найактивніші учасники нагороджуються призами. Особливим призом нагороджується переможець супергри.

 

Література:

 

  1. Агеева И. Д. Занимательные материалы по информатике и математике: методическое пособие. — М. : ТЦ Сфера, 2005.
  2. Антпипов И. Н. и др. Избранные вопросы математики: 10 класе: факультативний курс. — М. : Просве- щение, 1979.
  3. Бевз Г. П. Методи навчання математики. — X. : Видавнича група «Основа», 2003.
  4. Конфорович А. Г. Математика служить людині. — К. : Радянська школа, 1984.
  5. Коба В. І., Хмура О. О. Позакласна робота з матема­тики в школі. — К. : Радянська школа, 1988.
  6. Петраков И. С. Математические кружки: книга для учителя. — М. : Просвещение, 1987.
  7. Паростки продуктивної освіти: математичний гур­ток // Математика в школі. — 2009. — № 11. — С.40-45.
  8. Сарана О. А. Математичні олімпіади: просте і складне поруч: навчальний посібник. — К. : Видавництво А. С. К., 2004.
  9. Шуба М. Ю. Занимательные задания в обучении математике. — М. : Просвещение, 1995.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

 

                                                                        команда

       

              конкурс

 

Н-1-1

 

К-1-1

Візитка (від 1 до 10 балів)

 

 

Вболівальники(правильна відповідь – 1 бал)

 

 

Підсумки

 

 

Домашнє завдання(від 1 до 5 балів)

 

 

Підсумки

 

 

Розминка (правильна відповідь – 1 бал)

 

 

Вболівальники(правильна відповідь – 1 бал)

 

 

Підсумки

 

 

Чорна скринька  (правильна відповідь3 бали)

 

 

Вболівальники (правильна відповідь1 бал)

 

 

Підсумки

 

 

Вікторина (правильна відповідь – 3 бали, неправильназнімається 1 бал, відсутня – 0 балів)

 

 

Вболівальники (Перший вірно розв’язаний кроссворд приносить команді 4 б, другий – 3 б, третій – 2 б, …)

 

 

Підсумки

 

 

Супергра  (правильна відповідь1 бал)

 

 

 

ПІДСУМОК гри:

 

 

 

1

 

doc
Додав(-ла)
Личко Вікторія
Пов’язані теми
Математика, 10 клас, Сценарії
Додано
26 березня 2020
Переглядів
336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку