Презентація до гри з математики для старшокласників

Про матеріал
До Вашої уваги - захоплююча інтелектуально-розважальна математична гра для студентів першого курсу коледжу, або старшокласників з мультимедійною підтримкою та музичним супроводом. У грі беруть участь дві команди, по 5 студентів у кожній, які розміщуються за ігровими столами, та дві команди уболівальників. Метою даної гри є розширити знання студентів з математики, розвивати пізнавальну активність, загальну ерудицію; сприяти зацікавленню студентів у поглибленому вивченні математики, розвиткові інтелектуальних та творчих здібностей, розширенню кругозору; формувати стійку мотивацію студентів до навчання та самоосвіти; виховувати цілеспрямованість, чесність, доброзичливість під час проведення змагання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Тим, хто вивчає математику Тим, хто навчає математиці Тим, хто любить математику Тим, хто ще не знає Що може любити математику Наша гра присвячується

Номер слайду 3

Кожна команда по черзі показує свою візитну картку, захищає свою емблему, вітає суперників і журі. Максимальна оцінка: 10 балів

Номер слайду 4

Відповідай на питання і заробляй бал, повагу та цукерку! По завершенню цього конкурсу порахуємо цукерки-бали. Потренуйте мізки, поворушіть звивини. Бути цікавим – це класно! Уміти багато – це здорово! Бути собою – прекрасно! А працювати з нами – просто чудово!

Номер слайду 5

Команди пропонують до уваги журі презентації на тему: «Цікаві факти з життя математиків». Максимальна оцінка: 5 балів.

Номер слайду 6

Командам по черзі задають питання. Команди мають можливість відповісти на питання суперника у разі їх невдачі. Питання оцінюється в 1 бал

Номер слайду 7

Великі числа здавна викликали у людей повагу. Наприклад, слов’яни називали число 10 000 словом «тьма». Скажіть старослов’янською 100 000 000.

Номер слайду 8

Великі числа здавна викликали у людей повагу. Наприклад, слов’яни називали число 10 000 словом «тьма». Скажіть старослов’янською 100 000 000. («Тьма тьмуща»)

Номер слайду 9

Що відрізняє один потяг від іншого з точки зору математики?

Номер слайду 10

Що відрізняє один потяг від іншого з точки зору математики? (Номер потягу).

Номер слайду 11

Без чого не можуть обійтися мисливці, барабанщики і математики?

Номер слайду 12

Без чого не можуть обійтися мисливці, барабанщики і математики? (Без дробу).

Номер слайду 13

Що є у кожного слова, рослини і рівняння?

Номер слайду 14

Що є у кожного слова, рослини і рівняння? (Корінь).

Номер слайду 15

Яка геометрична фігура дружить з сонцем?

Номер слайду 16

Яка геометрична фігура дружить з сонцем? (Промінь).

Номер слайду 17

Яка дуга увійшла до історії ХХ - го століття?

Номер слайду 18

Яка дуга увійшла до історії ХХ - го століття? (Курська дуга)

Номер слайду 19

Як було названо воєнно-історичне кільце?

Номер слайду 20

Як було названо воєнно-історичне кільце? (Блокада)

Номер слайду 21

Многогранник з Єгипту.

Номер слайду 22

Многогранник з Єгипту. (Піраміда)

Номер слайду 23

Географічний конус?

Номер слайду 24

Географічний конус? (Вулкан).

Номер слайду 25

Як провести в трикутнику одну лінію, щоб розділити його на чотири фігури?

Номер слайду 26

Як провести в трикутнику одну лінію, щоб розділити його на чотири фігури? (Вписати коло)

Номер слайду 27

На столі стоять 6 склянок. Три останні з них порожні, а в три перші налита вода. Зробіть так, щоб порожні і повні склянки чергувалися. В руки можна брати лише одну склянку. Хто знає, як це зробити, вигукніть: «Еврика!» У вас є можливість принести додатковий бал своїй команді!

Номер слайду 28

Команди уважно слухають описання предмета. Їх завдання якнайшвидше встановити, що знаходиться в «скринці». Відповідає команда, яка швидше підняла руку і вигукнула «Еврика!». Кожна правильна відповідь приносить команді 3 бали.

Номер слайду 29

«Еврика!» У скринці знаходиться прилад, що з'явився в 12 ст., використовується і понині, дещо вдосконалений. Артист цирку носив псевдонім, що співпадає з назвою приладу. Що знаходиться в скринці?

Номер слайду 30

«Еврика!» У скринці знаходиться прилад, що з'явився в 12 ст., використовується і понині, дещо вдосконалений. Артист цирку носив псевдонім, що співпадає з назвою приладу. Що знаходиться в скринці? Відповідь: олівець.

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Військо римського консула Марцелла було надовго затримано біля стін міста Сіракузи потужними машинами-катапультами. Їх винайшов для захисту свого міста великий учений Архімед. У чорному ящику лежить ще один винахід Архімеда, який і нині використовується в побуті. Що в чорному ящику? «Еврика!»

Номер слайду 33

Військо римського консула Марцелла було надовго затримано біля стін міста Сіракузи потужними машинами-катапультами. Їх винайшов для захисту свого міста великий учений Архімед. У чорному ящику лежить ще один винахід Архімеда, який і нині використовується в побуті. Що в чорному ящику? Відповідь: Гвинт Архімеда, використовується в м'ясорубці. «Еврика!»

Номер слайду 34

Номер слайду 35

У чорному ящику лежить предмет, назва якого походить від грецького слова, що означає в перекладі «гральна кістка». Термін ввели піфагорійці, а використовується цей предмет в іграх. Що в чорному ящику? Увага! Вболівальники!!!

Номер слайду 36

У чорному ящику лежить предмет, назва якого походить від грецького слова, що означає в перекладі «гральна кістка». Термін ввели піфагорійці, а використовується цей предмет в іграх. Що в чорному ящику? Відповідь: кубик. Увага! Вболівальники!!!

Номер слайду 37

Номер слайду 38

1-ий тур 1.Наступного дня після мого дня народження було б правильно сказати так: "Післязавтра буде четвер." У який день тижня я святкував свій день народження? А. У понеділок Б. У вівторок В. У середу Г.У четвер Д. У п'ятницю 2. Скільки кутів різної градусної міри, менших від 1800, можна побачити на малюнку ? А. 4 Б. 6 В. 8 Г. 10 Д. 11 3.Фігури 1, 2, 3, 4 і 5 - квадрати. Периметр квадрата 1 дорівнює 8 м. Знайди периметр квадрата 5 А. 56 м Б. 60 м В. 64 м Г. 72 м Д. 80 м

Номер слайду 39

1.Наступного дня після мого дня народження було б правильно сказати так: "Післязавтра буде четвер." У який день тижня я святкував свій день народження?

Номер слайду 40

2. Скільки кутів різної градусної міри, менших від 1800, можна побачити на малюнку ? 100 200 300 600 800 500 1000 1100

Номер слайду 41

3.Фігури 1, 2, 3, 4 і 5 - квадрати. Периметр квадрата 1 дорівнює 8 м. Знайди периметр квадрата 5 Сторона квадрата 2 більша від сторони квадрата 1 вдвічі. Сторона квадрата 3 більша від сторони квадрата 1 втричі. Сторона квадрата 4 більша від сторони квадрата 1 в 5 разів. Сторона квадрата 5 більша від сторони квадрата 1 в 8 разів. Тому периметр квадрата 5 більший від периметра квадрата 1 у 8 разів, тобто 8м*8=64м

Номер слайду 42

2-ий тур 1. Комп'ютерний вірус знищує об'єм диска. Першого дня вірус знищив половину цього об'єму, другого - 1/3 решти об'єму. Третього дня вірус знищив 1/4 об'єму диска, що залишився, а на четвертий - 1/5 решти об'єму. Яка частина початкового об'єму залишилася? А. 1/5. Б. 1/6 В. 1/10 Г. 1/12 Д. 1/24 2. Три шальки А, В, С розміщені в порядку зростання маси предметів, що на них лежать. Де слід розмістити шальку D, щоб зберігся даний порядок? \  / \  / \  / \  / A B C D А. Між А і В Б. Між В і С В. Перед А Г. Після С Д. D і С однакові 3. Один з половиною кіт з'їсть одну з половиною мишу за півтори години. Скільки мишей могли б з'їсти 15 котів за 15 годин? А.15 Б. 45 В. 60 Г. 125 Д.150

Номер слайду 43

1. Комп'ютерний вірус знищує об'єм диска. Першого дня вірус знищив половину цього об'єму, другого - 1/3 решти об'єму. Третього дня вірус знищив 1/4 об'єму диска, що залишився, а на четвертий - 1/5 решти об'єму. Яка частина початкового об'єму залишилася?

Номер слайду 44

2. Три шальки А, В, С розміщені в порядку зростання маси предметів, що на них лежать. Де слід розмістити шальку D, щоб зберігся даний порядок? \  / \  / \  / \  / A B C D Порівнюючи фігури на шальках А та В, робимо висновок, що фігура  легша за фігуру  Порівнюючи фігури на шальках В та С, отримуємо, що фігура  важча за фігуру  Тому фігури на шальці D важчі за фігури за шальки А, але легші за фігури з шальки В. Шальку D слід розмістити між А та В

Номер слайду 45

3. Один з половиною кіт з'їсть одну з половиною мишу за півтори години. Скільки мишей могли б з'їсти 15 котів за 15 годин? Якщо котів буде в 10 раз більше, то вони з’їдять у 10 раз більше мишей Якщо часу буде в 10 раз більше, то коти з’їдять ще у 10 раз більше мишей За 15 годин 15 котів можуть з’їсти 150 мишей

Номер слайду 46

3-ій тур 1.Для очищення 4 акваріумів Іванко поселив у них слимаків. Щоб очистити один акваріум, потрібно або 4 великі слимаки, або 1 великий слимак і 5 маленьких, або 3 великих і 3 малих слимаки. У Іванка є 15 великих слимаків. Але в зоомагазині він може обміняти будь-якого великого слимака на двох маленьких. Скільки щонайменше великих слимаків треба обміняти Іванкові, щоб очистити всі акваріуми? А. 2 Б. 3 В. 4 Г. 5 Д.6 2.Кожну грань куба пофарбовано в інший колір. Павлик, Софійка та Уляна брали куб по черзі і називали кольори граней цієї фігури при одній з вершин. Павлик:" Синій, білий, жовтий"; Софійка:" Чорний, синій, червоний"; Уляна:" Зелений, чорний, білий". Якого кольору сторона куба, розміщена навпроти сторони, пофарбованої у білий колір? А. Червоного Б. Синього В. Чорного Г. Зеленого Д. Жовтого 3.На площині зображено коло, квадрат і трикутник, що перетинаються. Яка максимально можлива кількість точок перетину цих фігур? А. 14 Б. 16 В. 18 Г.20 Д.22

Номер слайду 47

1.Для очищення 4 акваріумів Іванко поселив у них слимаків. Щоб очистити один акваріум, потрібно або 4 великі слимаки, або 1 великий слимак і 5 маленьких, або 3 великих і 3 малих слимаки. У Іванка є 15 великих слимаків. Але в зоомагазині він може обміняти будь-якого великого слимака на двох маленьких. Скільки щонайменше великих слимаків треба обміняти Іванкові, щоб очистити всі акваріуми? Для очистки 4 акваріумів потрібно 4*4=16 великих слимаків У Іванка на одного слимака менше, всього 15

Номер слайду 48

1.Для очищення 4 акваріумів Іванко поселив у них слимаків. Щоб очистити один акваріум, потрібно або 4 великі слимаки, або 1 великий слимак і 5 маленьких, або 3 великих і 3 малих слимаки. У Іванка є 15 великих слимаків. Але в зоомагазині він може обміняти будь-якого великого слимака на двох маленьких. Скільки щонайменше великих слимаків треба обміняти Іванкові, щоб очистити всі акваріуми? Але можливий обмін Можлива й заміна в наборі для 1-го акваріуму

Номер слайду 49

1.Для очищення 4 акваріумів Іванко поселив у них слимаків. Щоб очистити один акваріум, потрібно або 4 великі слимаки, або 1 великий слимак і 5 маленьких, або 3 великих і 3 малих слимаки. У Іванка є 15 великих слимаків. Але в зоомагазині він може обміняти будь-якого великого слимака на двох маленьких. Скільки щонайменше великих слимаків треба обміняти Іванкові, щоб очистити всі акваріуми? Третій варіант економить одного малого слимака , але для очистки акваріумів не вистачає 1 великого слимака, тобто 2 малих. Це означає, потрібно зробити заміни у ДВОХ акваріумах. ПОТРІБНО мати ДВІЧІ по 5 малих слимаків, тобто обміняти хоча б 5 великих слимаків на 10 малих

Номер слайду 50

1.Для очищення 4 акваріумів Іванко поселив у них слимаків. Щоб очистити один акваріум, потрібно або 4 великі слимаки, або 1 великий слимак і 5 маленьких, або 3 великих і 3 малих слимаки. У Іванка є 15 великих слимаків. Але в зоомагазині він може обміняти будь-якого великого слимака на двох маленьких. Скільки щонайменше великих слимаків треба обміняти Іванкові, щоб очистити всі акваріуми? Третій варіант економить одного малого слимака , але для очистки акваріумів не вистачає 1 великого слимака, тобто 2 малих. Це означає, потрібно зробити заміни у ДВОХ акваріумах. ПОТРІБНО мати ДВІЧІ по 5 малих слимаків, тобто обміняти хоча б 5 великих слимаків на 10 малих

Номер слайду 51

1.Для очищення 4 акваріумів Іванко поселив у них слимаків. Щоб очистити один акваріум, потрібно або 4 великі слимаки, або 1 великий слимак і 5 маленьких, або 3 великих і 3 малих слимаки. У Іванка є 15 великих слимаків. Але в зоомагазині він може обміняти будь-якого великого слимака на двох маленьких. Скільки щонайменше великих слимаків треба обміняти Іванкові, щоб очистити всі акваріуми?

Номер слайду 52

2.Кожну грань куба пофарбовано в інший колір. Павлик, Софійка та Уляна брали куб по черзі і називали кольори граней цієї фігури при одній з вершин. Павлик:" Синій, білий, жовтий"; Софійка:" Чорний, синій, червоний"; Уляна:" Зелений, чорний, білий". Якого кольору сторона куба, розміщена навпроти сторони, пофарбованої у білий колір? Синій, білий, жовтий Чорний, синій, червоний Зелений, чорний, білий

Номер слайду 53

3.На площині зображено коло, квадрат і трикутник, що перетинаються. Яка максимально можлива кількість точок перетину цих фігур? Максимально можлива кількість точок перетину кола і квадрата - 8 Максимально можлива кількість точок перетину кола і трикутника -6 Максимально можлива кількість точок перетину трикутника і квадрата - 6 Максимально можлива кількість точок перетину цих фігур 8+6+6=20

Номер слайду 54

4-ий тур 1. Котра тепер година, якщо до кінця доби залишилося втричі менше того часу, що пройшов від її початку ? A. 6-та година ранку Б. 8-та година ранку B. 8-та година вечора Г. 6-та година вечора 2. Після заготівлі дров робітник підрахував, що з початкової кількості колод вийшло 72 поліна, при цьому зроблено 53 розпили. Скільки колод було спочатку ? А. 17 Б. 18 В.19 Г. 20 Д.21 3.Яку найменшу кількість клітинок потрібно додатково зафарбувати, щоб отримана картинка мала вісь симетрії ? Замалюй їх. А.1 Б.2 В.3 Г. 4 Д. 5

Номер слайду 55

1. Котра тепер година, якщо до кінця доби залишилося втричі менше того часу, що пройшов від її початку ? A. 6-та година ранку Б. 8-та година ранку B. 8-та година вечора Г. 6-та година вечора Доба має 24 години Пройшло Залишилось

Номер слайду 56

2.Після заготівлі дров робітник підрахував, що з початкової кількості колод вийшло 72 поліна, при цьому зроблено 53 розпили. Скільки колод було спочатку ? А. 17 Б. 18 В.19 Г. 20 Д.21 Після кожного розпилу кількість кусків (колод, полін) зростає на 1 Якщо розпилів було 53, то початкова кількість зросла на 53, А отже вона була 72-53=19 Спочатку було 19 колод

Номер слайду 57

3.Яку найменшу кількість клітинок потрібно додатково зафарбувати, щоб отримана картинка мала вісь симетрії ? Замалюй їх. Розглянемо всі чотири можливі осі симетрії

Номер слайду 58

Кожен з двох гравців отримує впродовж 1 хв. 14 запитань. Відповідати слід негайно, або пропускати - казати «далі». За правильну відповідь - 1 бал.

Номер слайду 59

ppt
Пов’язані теми
Математика, 10 клас, Сценарії
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку