Гра-змагання « Креативні мовознавці»

Про матеріал
Гра – це іскра, яка запалює вогник допитиливості. В.Сухомлинський Мета: повторити і закріпити знання учнів з української мови, літератури, збагачувати словниковий запас; розвивати логічне та образне мислення, пам'ять, увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати культуру мовлення, любов до української мови, повагу до народної мудрості, почуття колективізму, згуртованості, відповідальності за спільну справу, пробудити почуття національної свідомості.
Перегляд файлу

 

Гра-змагання « Креативні мовознавці»

C:\Users\User\Desktop\o_1e1iukva11ihs1li2uhjmk61d8v8r.png

Гра – це іскра, яка запалює вогник допитиливості.

В.Сухомлинський

Мета: повторити і закріпити знання учнів з української мови, літератури, збагачувати словниковий запас; розвивати логічне та образне мислення, пам'ять, увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати культуру мовлення, любов до української мови, повагу до народної мудрості, почуття колективізму, згуртованості, відповідальності за спільну справу, пробудити почуття національної свідомості.

Форма проведення виховного заходу: Гра- змагання.
Обладнання: картки із завданнями, путівники.

 

ХІД КВЕСТУ

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.
ВЕДУЧИЙ : Дорогі друзі! Ми раді вас вітати на першому уроці!

ВЕДУЧА: Рідна мова – це мова, що першою засвоюється дитиною і залишається зрозумілою на все життя. Рідною прийнято вважати мову нації, мову предків, яка пов'язує людину з її народом, з попередніми поколіннями, їхніми духовними надбаннями.

ВЕДУЧИЙ  : Загинули б люди, повірте, без мови,

                    Бо як же вони спілкуватись могли?

                   Якби говорити не вміли, й читати,

                   То дикі б, печерні ще й досі були.

ВЕДУЧА:  Мова – це  той  інструмент , який  єднає  націю,  народність, народ до єдиного цілого. Це великий  скарб, який треба шанувати, берегти  і  розумно  збагачувати.

ВЕДУЧИЙ:  У 1934 році на конкурсі мов у Парижі українська мова була визнана поряд з французькою і перською як найкраща, найбагатша мова світу.

    За мелодійністю українська мова займає друге місце серед мов світу, поступаючись лише італійській.

    Світ захоплюється українською мовою, яка належить до першої трійки наймилозвучніших мов земної кулі.

ВЧИТЕЛЬ: А зараз ми з вами проведемо квест-гру «Лабіринти мови». Представники кожної команди  отримають маршрутні листи.

    Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань.

     Для учнів гра відбувається в межах класу. Учасникам видаються завдання, за відведений час ви їх розв’язуєте, вчитель перевіряє, виставляє бали в маршрутному листі, дає вам підказку, куди рухатись для наступної станції.

В команді 10 (3 групи) учнів.

Правила (зачитує вчитель)

  1. Проводимо жеребкування (ділимося на команди);
  2. Обираємо координаторів команд;
  3. Координатори слідкують за часом відведеним для виконання одного завдання;
  4. Завдання для переходу до наступного завдання дається  після  закінчення відведеного  часу;
  5. Виграє та команда, яка отримає найбільшу кількість балів
  6. Команда переможців отримає 12 балів за урок.

    Отже, вступне, для розігріву, та перше завдання ви отримаєте зараз від мене, а далі за маршрутом.
Тож починаємо змагання знавців  української мови під назвою «Лабіринти мови».

Після цього квестери отримують маршрутні листи та конверти  із завданнями для визначення маршруту.

ВЕДУЧИЙ:  Завдання. Розставити  прізвища в алфавітному порядку. (5 балів).

Гавриков, Чубинський, Заньковецька, Гжицький, Січинський, Кухаренко, Кальченко, Кметь, Івченко, Зюков, Абашев, Ухов, Опанасюк, Мстиславець.

Ключ.У кожному слові підкресліть другу від початку букву. І з цих букв прочитаєте речення. 

Відповідь: Бажаю Вам успіху!

 

ІІ. СТАРТ

1 РАУНД

«НАРОД СКАЖЕ, ЯК ЗАВ'ЯЖЕ»

Відведений час – 2 хв.

ВЕДУЧА: Завдання. Один із визначних скарбів усної народної творчості є прислів'я та приказки, в яких зосереджена народна мудрість.  Кожен гравець по черзі дістає зі скриньки аркуш із початком прислів'я чи приказки та закінчує його. (Правильна відповідь -1 бал).

 


 

1 КОМАНДА

Праця годує ...(а лінь марнує).

 Хто не робить...(той не їсть).

 Куй залізо...(поки гаряче).

 Що посієш...(те й пожнеш).

 

2 КОМАНДА

Зробив діло...(гуляй сміло).

 Життя прожити - ...(не поле перейти).

Вовків боятися...(в ліс не ходити).

 Дарованому коневі...(в зуби не заглядають).

 

 

3 КОМАНДА

Або пан...(або пропав).

 Вік живи...(вік учись).

 Під лежачий камінь...(вода не тече).

Сім раз відмір...(раз відріж).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2 РАУНД

«Я ЗНАЮ…»

Відведений час – 4 хв.

  ВЕДУЧИЙ:  Дайте відповіді на запитання: (Правильна відповідь – 1 бал).

 

1 КОМАНДА

  1. Державна  мова  України  (українська)
  1. Частина  мови, яка  називає  ознаку (прикметник)
  1. Слова з  протилежним  значенням (антоніми)
  1. Головні  члени  речення  (підмет,  присудок)
  1. Префікс  у  слові  прекрасний  (пре-)
  1. Список  літер  встановленого  порядку ( алфавіт)
  1. Найменша  одиниця  мови (звук)
  1. Слова  спільного  кореня (спільнокореневі)
  1. Знак  у  кінці  розповідного  речення (крапка)
  1. Словник  про  значення  слів  (тлумачний)
  1. Знак  у  слові  пів-Європи  (дефіс)
  1. Остання  частина  слова  (закінчення)
  1. Розмова  двох  осіб  (діалог)
  1. Частина  мови про  кількість  (числівник)
  1. Опис  природи  (пейзаж)

 

2 КОМАНДА

  1. Що  стоїть  перед  коренем  (префікс)
  1. Слова,  близькі  за  значенням  (синоніми)
  1. Остання  літера  алфавіту  (я)
  1. Скільки букв в українському алфавіті? (33)
  1. Назвіть останній відмінок української мови. (Клична форма)
  1. Скільки голосних в українській мові? (6)
  1. Скільки звуків у слові «кущ»?(4)
  1. Яка буква в українській мові не має відповідного звуку? (Ь)
  1. Рід іменника «сирота».(Спільний)
  1. Поставте у кличний відмінок слово «юнак» (Юначе!)
  1. Чуже мовлення, передане дослівно. (Пряма мова)
  1. Дослівно наведений уривок з якогось тексту. (Цитата)
  1. Другорядний член речення, що відповідає на питання непрямих відмінків. (Додаток)
  1. Назвіть знак, що позначає роздільну вимову. (Апостроф)
  1. Що вивчає розділ про мову «Морфологія»? (Частини мови)

 

3 КОМАНДА

  1. Розділ науки, який вивчає звуки. (Фонетика)
  1. Скільки звуків у слові «ходжу»? (4)
  1. Частина слова без закінчення. (Основа слова)
  1. Словник, з якого дізнаємося значення слова? (тлумачний)
  1. Який знак ставиться в кінці розповідного речення? ( крапка)
  1. Знак у кінці питального речення (?).
  1. Чи відбувається спрощення у слові кістлявий? (ні)
  1. Скільки букв т пишемо у слові брутто? (2)
  1. До якої відміни належить іменник мати? (до третьої)
  1. Як називається словниковий запас людини? (Лексика).
  1. Літературний твір для постанови на сцені? (п'єса).
  1. Як називається зібрання творів Шевченка? (Кобзар).
  1. Як називають обрядові зимові пісні? (щедрівки, колядки)
  1. Хто автори гімну України? (Чубинськи, Вербицький).
  1. Псевдонім Лариси Петрівни Косач? (Леся Українка).

 

 

 

 

 

 

3 РАУНД 

«Я – СУПЕР РОЗУМНИК»

Відведений час – 3 хв.

ВЕДУЧА: Потрібно відповісти на запитання і заповнити горизонтальні клітинки. (Правильна відповідь – 1 бал).

1.На неї можна сісти.

2. У ній можна скупатись.

3. Синонім до слова сварка.

4. Найменша організаційна одиниця в якомусь об'єднанні.

5. Великий мішок.

6. Об'єкт, що складається з послідовності поєднаних ланок.

7. Солодкі кондитерські вироби і взагалі все смачне.

8. Водяна рослина з великим листям та білими або жовтими квітками.

9. Сумирний, тихий, не норовистий….

10. Частини театральної декорації, що розміщуються з боків сцени.

11. Руді пігментні цяточки на шкірі, які з'являються у деяких людей переважно навесні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь: Лава, лазня, лайка, ланка, лантух, ланцюг, ласощі, латаття, лагідний, лаштунки, ластовиння.

4 РАУНД

«Я - БУДІВЕЛЬНИК»

Відведений час – 3 хв.

ВЕДУЧИЙ: До вашої уваги  слова, з частин яких треба створити нове слово. Наприклад, щоб створити слово посадка треба взяти  префікс з слова поїзд, корінь із слова садівник, суфікс і закінчення із слова поїздка. (5 балів).

5 РАУНД

«Я - ШИФРУВАЛЬНИК»

Відведений час – 2 хв.

ВЕДУЧА: дізнайтеся, що написано в цій грамоті. Зібрати літери в слова вам допоможуть чарівні стрілочки. (5 балів). 

 

Відповідь: Не кажи не вмію, а кажи навчуся.

 

6  РАУНД

 «А ЩО, МОЖНА Й ТАК СКАЗАТИ?»

Відведений час – 3 хв.

ВЕДУЧИЙ: До кожного малюнка підібрати фразеологізм і пояснити його значення (5 балів).
Відповідь:
а)око-хоч в око стрель(темно);
б)рука-опустити руки(бути бездіяльним);
в)нога-куди ноги несуть(у будь-якому напрямку);
г)вухо-аж за вухами лящить(їсти з апетитом);
д)рак-пекти раків(червоніти).
 

 

https://fc.vseosvita.ua/000sds-17a0/005.jpghttps://fc.vseosvita.ua/000sds-17a0/004.jpgC:\Users\User\Desktop\index.jpghttps://fc.vseosvita.ua/000sds-17a0/003.jpg
а)                                                                                               б)                                                                                                                   

в)                                                                                               г)
д)

https://fc.vseosvita.ua/000sds-17a0/006.jpg

 


 


 

 

 

 

 

 

 

7 РАУНД

 « Я - ЖАРТІВНИК»

Відведений час – 3 хв.

ВЕДУЧА: Розгадайте жартівливі головоломки (правильна відповідь – 1 бал).

  1. Назва якої птиці складається з 40 "а" (Сорока)
  2. Якою косою не можна кости ? (Дівочою, піщаною)
  3. Що стоїть посеред Києва? (Є)
  4. У небі одна, а в баби дві? (Б)
  5. Чим закінчується вечір і починається ранок? (Буквою Р)
  6. Назвіть місто великих хижаків. (Львів)
  7. Яке слово об'єднує 33 букви? (Алфавіт)
  8. Які сто приголосних звуків можуть зупинити рух автомобілів? (Сто-п)
  9. Як із буряка зробити великий дощ? (Буря-к)
  10. Що зробити, щоб майка полетіла? (Майка-чайка)


8 РАУНД

 «ТА ЛЕГКО…»

Відведений час – 4 хв.

ВЕДУЧИЙ: Розставити розділові знаки там, де потрібно. (правильна відповідь – 1 бал).

1. Я маю багато ідеальних якостей щедрість шляхетність і доброту.
2. В парку росли такі дерева липи клени дуби берези.
3. Кожен кущик горбок долина стежечка все це йому знайоме.
4. Люблю тебе моя ти пісне тобі я дякую за все.
5. Кажуть мудрість приходить з роками.

Відповіді:
1.Я маю багато ідеальних якостей: щедрість , шляхетність і доброту.
2.В парку росли такі дерева:липи,клени,дуби,берези.
3.Кожен кущик, горбок, долина, стежечка — все це йому знайоме.
4. Люблю тебе, моя ти пісне, тобі я дякую за все.
5. Кажуть, мудрість приходить з роками.

 

9 РАУНД

 « Я - СЛОВНИКАР»

Відведений час – 3 хв.

ВЕДУЧИЙ: Вам буде запропоноване одне велике слово, з його літер ви повинні за 1 хвилину скласти якомога більше нових слів (1 слово – 1 бал).

 

«МИЛОЗВУЧНІСТЬ»

(Мило, ніс, сіль, злість, вино, осінь, звучить, сіть, лози, лом, оси, міль, ніч, мови, воли тощо.)

 

ІІІ. Підбиття підсумків гри.

ВЧИТЕЛЬ:  Ну, що ж… Змагання завершилось. Всім спасибі за активну участь. Вітаємо переможців!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПУТІВНИК

учасників гри-змагання

« Креативні мовознавці»

 Група №_____

 

Координатор:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з\п

РАУНД

К-сть набраних балів

№1

«НАРОД СКАЖЕ, ЯК ЗАВЯЖЕ»

 

№ 2

«Я -ЗНАЮ»

 

№ 3

««Я – СУПЕР РОЗУМНИК»

 

№4

«Я - БУДІВЕЛЬНИК»

 

№5

«Я - ШИФРУВАЛЬНИК»

 

№6

«А що, можна й так сказати?»

 

№7

« Я - ЖАРТІВНИК»

 

№8

«ТА ЛЕГКО…»

 

№9

« Я - СЛОВНИКАР»

 

УСЬОГО

 

 

 

 

1 РАУНД

 КОМАНДА №

Праця годує ..._______________________________________.

 

 Хто не робить..._____________________________________.

 

 Куй залізо...________________________________________.

 

 Що посієш...________________________________________.

 

…………………………………………………………………………………

 

1 РАУНД

 КОМАНДА №

Зробив діло...________________________________________.

 

 Життя прожити - ...__________________________________.

 

Вовків боятися…___________________________________.

 

 Дарованому коневі...__________________________________.

 

…………………………………………………………………………………….

 

 1 РАУНД

 КОМАНДА №

Або пан...____________________________________________.

 

 Вік живи...___________________________________________.

 

 Під лежачий камінь...__________________________________.

 

Сім раз відмір...________________________________________.

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\yayayayayayayayayayayayaya.jpg

                 2 РАУНД

 

 

 

 

 

 КОМАНДА №

Відповідь

  1. Державна  мова  України  …                                  

 

  1. Частина  мови, яка  називає  ознаку педмета…

 

  1. Слова з  протилежним  значенням …

 

  1. Головні  члени  речення  …

 

  1. Префікс  у  слові  прекрасний  …

 

  1. Список  літер  встановленого  порядку …

 

  1. Найменша  одиниця  мови…

 

  1. Слова  спільного  кореня …

 

  1. Знак  у  кінці  розповідного  речення…

 

  1. Словник  про  значення  слів  …

 

  1. Знак  у  слові  пів ? Європи  …

 

  1. Остання  частина  слова  …

 

  1. Розмова  двох  осіб  …

 

  1. Частина  мови про  кількість  предметів…

 

  1. Опис  природи  …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\yayayayayayayayayayayayaya.jpg

C:\Users\User\Desktop\yayayayayayayayayayayayaya.jpg

                             2 РАУНД

 

 

 

 

 

 КОМАНДА №

Відповідь

  1. Що  стоїть  перед  коренем… 

 

  1. Слова,  близькі  за  значенням… 

 

  1. Остання  літера  алфавіту  …

 

  1. Скільки букв в українському алфавіті?

 

  1. Назвіть останній відмінок української мови…

 

  1. Скільки голосних в українській мові?

 

  1. Скільки звуків у слові «кущ»?

 

  1. Яка буква в українській мові не має відповідного звуку?

 

 

  1. Рід іменника «сирота»…

 

  1.          Поставте у кличний відмінок слово «юнак»

 

  1.        Чуже мовлення, передане дослівно…

 

  1.        Дослівно наведений уривок з якогось тексту…

 

  1.        Другорядний член речення, що відповідає

на питання непрямих відмінків…

 

 

  1.        Назвіть знак, що позначає роздільну вимову…

 

  1.        Що вивчає розділ про мову «Морфологія»?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\yayayayayayayayayayayayaya.jpg

 

C:\Users\User\Desktop\yayayayayayayayayayayayaya.jpg

 

                    2 РАУНД

 

 

 

 

 КОМАНДА №

Відповідь

  1. Розділ науки, який вивчає звуки…

 

  1. Скільки звуків у слові «ходжу»?

 

  1. Частина слова без закінчення…

 

  1. Словник, з якого дізнаємося значення слова?

 

  1. Який знак ставиться в кінці розповідного речення?

 

  1. Знак у кінці питального речення …

 

  1. Чи відбувається спрощення у слові кістлявий?

 

  1. Скільки букв т пишемо у слові брутто?

 

  1. До якої відміни належить іменник мати?

 

  1.          Як називається словниковий запас людини?

 

  1.          Літературний твір для постанови на сцені…

 

  1.          Як називається зібрання творів Шевченка?

 

  1.          Як називають обрядові зимові пісні?

 

  1.          Хто автори гімну України?

 

  1.          Псевдонім Лариси Петрівни Косач…

 

 

 

 

 

 

 

 

3 РАУНД

КОМАНДА №______

1.На неї можна сісти.

2. У ній можна скупатись.

3. Синонім до слова сварка.

4. Найменша організаційна одиниця в якомусь об'єднанні.

5. Великий мішок.

6. Об'єкт, що складається з послідовності поєднаних ланок.

7. Солодкі кондитерські вироби і взагалі все смачне.

8. Водяна рослина з великим листям та білими або жовтими квітками.

9. Сумирний, тихий, не норовистий….

10. Частини театральної декорації, що розміщуються з боків сцени.

11. Руді пігментні цяточки на шкірі, які з'являються у деяких людей переважно навесні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 РАУНД

КОМАНДА №

Відповідь

1.Префікс зі слова проїзд, корінь зі слова лісник,

суфікс зі слова каток.

 

2.Префікс  і корінь зі слова проводир, суфікс і

закінчення зі слова коробка.

 

 

3.Префікс зі слова побудова, корінь зі слова

купити, суфікс і закінчення зі слова печатка.

 

4.Префікс зі слова відпустка, корінь зі слова загадка,

суфікс і закінчення зі слова виставка.

 

 

5.Префікс зі слова прибув, корінь зі слова

кордони, суфікс зі слова керівник.

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………..

4 РАУНД

КОМАНДА №

Відповідь

1.Префікс зі слова проїзд, корінь зі слова лісник,

суфікс зі слова каток.

 

2.Префікс  і корінь зі слова проводир, суфікс і

закінчення зі слова коробка.

 

 

3.Префікс зі слова побудова, корінь зі слова

купити, суфікс і закінчення зі слова печатка.

 

4.Префікс зі слова відпустка, корінь зі слова загадка,

суфікс і закінчення зі слова виставка.

 

 

5.Префікс зі слова прибув, корінь зі слова

кордони, суфікс зі слова керівник.

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………..

4 РАУНД

КОМАНДА №

Відповідь

1.Префікс зі слова проїзд, корінь зі слова лісник,

суфікс зі слова каток.

 

2.Префікс  і корінь зі слова проводир, суфікс і

закінчення зі слова коробка.

 

 

3.Префікс зі слова побудова, корінь зі слова

купити, суфікс і закінчення зі слова печатка.

 

4.Префікс зі слова відпустка, корінь зі слова загадка,

суфікс і закінчення зі слова виставка.

 

 

5.Префікс зі слова прибув, корінь зі слова

кордони, суфікс зі слова керівник.

 

 

 

 

5 РАУНД

КОМАНДА №

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДПОВІДЬ_________________________________________________________________________

 

…………………………………………………………………………………………………………………..

7 РАУНД

КОМАНДА №

Відповідь

  1. Назва якої птиці складається з 40 "а"

 

  1. Якою косою не можна кости ? 

 

  1. Що стоїть посеред Києва?

 

  1. У небі одна, а в баби дві?

 

  1. Чим закінчується вечір і починається ранок?

 

  1. Назвіть місто великих хижаків. 

 

  1. Яке слово об'єднує 33 букви?

 

  1. Які сто приголосних звуків можуть зупинити

рух автомобілів? 

 

 

  1. Як із буряка зробити великий дощ? 

 

  1.          Що зробити, щоб майка полетіла?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 РАУНД

КОМАНДА №_____________

 

https://fc.vseosvita.ua/000sds-17a0/003.jpgC:\Users\User\Desktop\index.jpgа)                                                                                          б)

https://fc.vseosvita.ua/000sds-17a0/004.jpg

https://fc.vseosvita.ua/000sds-17a0/005.jpgв)                                                                                            г)

https://fc.vseosvita.ua/000sds-17a0/006.jpgд)                                                                                                                                                                                                                                                       

 

ВІДПОВІДЬ:

а)______________________________________

 

б)______________________________________

 

в)______________________________________

 

г)______________________________________

 

д)______________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 РАУНД

КОМАНДА №___________

 

1. Я маю багато ідеальних якостей щедрість шляхетність і доброту

2. В парку росли такі дерева липи клени дуби берези

3. Кожен кущик горбок долина стежечка все це йому знайоме

4. Люблю тебе моя ти пісне тобі я дякую за все

5. Кажуть мудрість приходить з роками

………………………………………………………………………………………………….

8 РАУНД

КОМАНДА №___________

 

1. Я маю багато ідеальних якостей щедрість шляхетність і доброту

2. В парку росли такі дерева липи клени дуби берези

3. Кожен кущик горбок долина стежечка все це йому знайоме

4. Люблю тебе моя ти пісне тобі я дякую за все

5. Кажуть мудрість приходить з роками

………………………………………………………………………………………………….

8 РАУНД

КОМАНДА №____________

 

1. Я маю багато ідеальних якостей щедрість шляхетність і доброту

2. В парку росли такі дерева липи клени дуби берези

3. Кожен кущик горбок долина стежечка все це йому знайоме

4. Люблю тебе моя ти пісне тобі я дякую за все

5. Кажуть мудрість приходить з роками

 

 

 

 

«МИЛОЗВУЧНІСТЬ»

C:\Users\User\Desktop\images.jpg

«МИЛОЗВУЧНІСТЬ»

C:\Users\User\Desktop\images.jpg

«МИЛОЗВУЧНІСТЬ»

C:\Users\User\Desktop\images.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Трембач Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бельмега Богдан Богданович
    Дякую. Творчо, продумано, гарно оформлено.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 серпня 2020
Переглядів
2304
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку