Предмет: всесвітня історія
Клас: 6
Урок №
Тема: Грецьке суспільство та повсякденне життя.
Мета уроку: створити умови для розвитку історичної компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення всесвітньої історії, логічного мислення, історичної грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових історичних компетентності.
Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: визначати основні тенденції розвитку грецького суспільства; пояснювати різницю громадянських прав та обов'язків демосу й аристократії у рабовласницькому суспільстві; пояснювати причини та наслідки зародження демократії у Давній Греції.
Обладнання уроку: підручник, телефон (Google Класс, розташовано ребус та тестування на платформі Кahoot! ).
Тип уроку: розвиток історичних компетентностей
Перебіг уроку
1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.
2. Актуалізація опорних знань:
Шановні учні, прошу надати відповідь на ребус:
Відповідь - Людина.
Бесіда з класом:
1. Охарактеризуйте природні умови Еллади і чому вони сприяють?
2. Надайте характеристику та порівняйте Мікенську та Ахейську цивілізації.
3. Вивчення нового матеріалу:
4. Рефлексія:
Пройти за посиланням: https://create.kahoot.it/details/349e51c2-c7d9-4860-9c7c-a13c42dbb7ca
5. Підсумок уроку.
6. Домашнє завдання: опрацювати §