Характеристика дитини з особливими освітніми потребами, що навчається за індивідуальною формою навчання (педагогічний патронаж).

Про матеріал
Представлений зразок характеристики дитини з особливими освітніми потребами, що навчається у 5-му класі за індивідуальною формою навчання (педагогічний патронаж).
Перегляд файлу

Характеристика дитини з особливими освітніми потребами, що навчається за індивідуальною формою навчання (педагогічний патронаж)

 

Х А Р А К Т Е Р И С Т И К А

учня 5-Г класу

Х.. загальноосвітньої школи І – Ш ступенів № 123

Прізвище, ім’я, по-балькові                                                                          29.00.2010 року народження             

      …. навчається у Х…ській загальноосвітній школі І–Ш ступенів № 123 з 1 лютого 2019 року за індивідуальною формою навчання (педагогічний патронаж).  За час навчання виявив середній та достатній рівень знань. П’ятий клас закінчив із середнім балом – 6,3.

 Найбільше з предметів йому подобається математика та англійська мова. Добре знає таблицю множення, додає, віднімає, ділить та множить у стовпчик та усно (в умі). Виконує приклади та задачі початкового та середнього рівнів складності. Погано розуміється на дробових числах.

Хлопець добре читає. Переказати прочитане не може. Усне мовлення на відміну від писемного розвинене слабо. Може назвати зображення на малюнку українською та англійською мовами. Знає англійський алфавіт, слова. Списує текст з друкованого і рукописного шрифту. На запитання вчителя відповідає одним або двома словами. Хлопець погано розуміє прочитане, не може виділити з тексту головне, важко даються йому логічні питання. Писати твори і перекази не може. Пам’ять короткочасна, але запам’ятовує швидко, механічно. Матеріал у вигляді схем таблиць сприймає краще, ніж текст.

Любить слухати музику, особливо гурт «Квін». Часто наспівує мелодії, навіть на уроках, відтворює їх точно. Знає слова деяких англійських пісень. Зацікавлено переглядає короткі відео про природу. На уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання виконує роботу, повторюючи поетапно дії за вчителем, сам творчості не проявляє. Добре зображує схеми маршрутів руху по знайомим місцям.

Хлопець має низьку стійкість уваги, під час занять часто відволікається на зовнішні подразники, швидко втомлюється. Може робити кілька справ одночасно (переписує текст, грається машинкою, співає).  Якість роботи на уроці залежить від настрою та зосередженості. Важко та довго переналаштовується на іншу діяльність. Потребує постійної допомоги з боку вчителя. Самостійно застосовувати вивчений матеріал на уроці не може.  

Поведінка не завжди задовільна, іноді може плакати, викрикувати, тупотіти ногами, на зауваження вчителів не реагує. Часто змінюється настрій, проявляє свою впертість, тому потребує індивідуального підходу та постійної мотивації з боку вчителя. З учнями школи не контактує, в діалог не вступає.

 

Директор школи  

Класний керівник             

Дата

docx
Додано
28 червня 2022
Переглядів
935
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку