Характеристика на інклюзивного учня

Про матеріал
Зразок характеристики інклюзивного учня 8 класу від класного керівника із зразком загальної навчальної діяльності
Перегляд файлу

Характеристика

учня 8 класу _________

Обухівської міської ради, Київської області
____________________________________

2009 року народження

     _____________ навчається в даній школі з 1 класу.  Навчається за типовою освітньою програмою з використанням програми для дітей із затримкою психічного розвитку. Навички самообслуговування та здоров’язбережувальної  компетентності сформовані на середньому рівні.

     Інтелектуалі можливості низькі, на зауваження вчителів реагує неадекватно, або взагалі не реагує. Конфліктний з однолітками. Неодноразово висловлював нецензурну лексику на їх адресу. Потребує постійної допомоги  з боку асистента вчителя. На багатьох уроках відмовляється діставати зошит, підручник, щоденник, виконувати навчальні завдання. Конфліктний, запальний, неврівноважений, має завищену самооцінку, порушує дисципліну на уроках і в позаурочний час.  У родині взаємовідносини доброзичливі. Батьки приділяють належну увагу вихованню й розвитку дитини. У громадському житті класу участі не бере.

Загальна навчальна діяльність. Учень має значний запас слів, вживає його в активному мовленні, часто не за призначенням. Навички самостійної роботи на середньому  рівні. Учень активна у власних видах діяльності, та пасивний у навчанні та виконанні завдань, рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. Через особливості сприймання, дитина має складнощі в засвоєнні навчального матеріалу, що подається в усній формі. В разі невдачі або збільшення складності завдань може відмовитися від виконання.  _______   складно контролювати власну діяльність, не доводить справу до кінця, швидко втомлюється, працює нерівномірно. Прагнення до отримання знань відсутнє. Однак із задоволенням виконує завдання в ігровій формі (конструктори, дидактичні ігри). Самостійної цілеспрямованої діяльності немає, вимагає постійного педагогічного спонукання. Допомогу вчителя приймає неохоче. Навички самостійного письма сформовані мінімально. Обсяг і темпи роботи середні. В навчанні потребує наочно-практичної опори.  Потребує постійної допомоги та мотивації з боку вчителя.

 

     Директор                                                 

Класний керівник                                    

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шендрик Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 червня 2023
Переглядів
4862
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку