Характеристика
учня 8 класу _________
Обухівської міської ради, Київської області
____________________________________
2009 року народження
_____________ навчається в даній школі з 1 класу. Навчається за типовою освітньою програмою з використанням програми для дітей із затримкою психічного розвитку. Навички самообслуговування та здоров’язбережувальної компетентності сформовані на середньому рівні.
Інтелектуалі можливості низькі, на зауваження вчителів реагує неадекватно, або взагалі не реагує. Конфліктний з однолітками. Неодноразово висловлював нецензурну лексику на їх адресу. Потребує постійної допомоги з боку асистента вчителя. На багатьох уроках відмовляється діставати зошит, підручник, щоденник, виконувати навчальні завдання. Конфліктний, запальний, неврівноважений, має завищену самооцінку, порушує дисципліну на уроках і в позаурочний час. У родині взаємовідносини доброзичливі. Батьки приділяють належну увагу вихованню й розвитку дитини. У громадському житті класу участі не бере.
Загальна навчальна діяльність. Учень має значний запас слів, вживає його в активному мовленні, часто не за призначенням. Навички самостійної роботи на середньому рівні. Учень активна у власних видах діяльності, та пасивний у навчанні та виконанні завдань, рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. Через особливості сприймання, дитина має складнощі в засвоєнні навчального матеріалу, що подається в усній формі. В разі невдачі або збільшення складності завдань може відмовитися від виконання. _______ складно контролювати власну діяльність, не доводить справу до кінця, швидко втомлюється, працює нерівномірно. Прагнення до отримання знань відсутнє. Однак із задоволенням виконує завдання в ігровій формі (конструктори, дидактичні ігри). Самостійної цілеспрямованої діяльності немає, вимагає постійного педагогічного спонукання. Допомогу вчителя приймає неохоче. Навички самостійного письма сформовані мінімально. Обсяг і темпи роботи середні. В навчанні потребує наочно-практичної опори. Потребує постійної допомоги та мотивації з боку вчителя.
Директор
Класний керівник