Характеристика на учня з індивідуальними навчальними потребами

Про матеріал
Характеристика на учня з індивідуальними навчальними потребами. Характеристику складено на ученицю з затримкою психологічного розвитку.
Перегляд файлу

 

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКА

 

Учениці  1-го класу  індивідуальної форми навчання

Колпакової  Анастасії Сергіївни

Колпакова Анастасія  до надходження в школу  відвідувала дошкільний заклад «Дзвіночок». 1.09.2018 року була зарахована до першого класу Михайлюківської ЗОШ І-ІІ ступенів.  Ученицю з січня 2019 року було переведено на навчання за  програмою для дітей із порушенням інтелектуального розвитку легкого ступеня на  індивідуальну форму.

В результаті обстеження у Анвстасії було виявлено недостатньо сформовані вміння та навички, необхідні для засвоєння навчального матеріалу.

Стан загальної моторики відповідає віку. Навички рівноваги та координованості рухів розвинені недостатньо. Дівчинка боїться стрибати, нахилятися вперед і назад. Рухи що їй показують не повторює.  

У дитини недостатньо розвинена  пам’ять. Вона не повторює те що її просять, не може запам׳ятати рядок вірша. Прочитане вчителем відтворити не може . Словниковий запас сформовано на рівні слів повсякденного вжитку. Слова, які Настя чула вперше, вона не в змозі правильно повторити і через деякий час взагалі забувала значення нових слів. Не завжди вміє підтримати бесіду. Дівчинка не  може задати питання за темою розмови, не завжди сама відповідає на поставлене питання, частіше починає розповідати зовсім інше, або взагалі мовчить. Контакт з людьми встановлюється легко. Спостерігається розкутість, психомоторна неврівноваженість. У дитини часто змінюється настрій. Настя емоційно неурівноважена та непосидюча.

Учениця може зосередитись на завданнях та грі на 5-7 хвилин. Дівчинка потребує  частої зміни діяльності, але навіть і зміна діяльності не завжди давала змогу зацікавити Настю. Якщо вона почала говорити, що не хоче виконувати завдання, то виконувати Настя не буде. Часто проявляла агресію стосовно вчителя. Кидала олівці, ручки, розривала зошит.  Працюючи над завданням, дівчинка могла без причинно почати сміятися і заспокоїти її в цьому стані дуже важко. Часто подає на підлогу з криками «Не чіпайте мене!» .

Настю не можна залишати без нагляду, вона несе небезпеку як собі, так і здоров׳ю оточуючих. Під час перерв втікала зі школи, і бігла куди їй захотілось. За дитиною потрібно весь час наглядати, вона тягне до рота всі предмети, що потрапляють їй у руки, камінці, папірці, пластилін, листочки, ластики, комашки та інше. Може кидати різними предметами у інших дітей, штовхати, або кусати їх.

У Насті недостатньо повний обсяг знань і уявлень про навколишній світ. В ігровій діяльності дитина не  вміє підкорятися загальним правилам гри. Через що часто Настя не грає з однолітками ,а намагається їм заважати.

Учениці потрібна постійна організуюча допомога вчителя у вигляді навідних запитань, підказок, опора на наочний матеріал. Самостійно не встановлює причинно-наслідкові зв'язки в серії сюжетних картин з явним змістом сюжету, але не справляється з визначенням логічних відносин при роботі з серією картин з прихованим змістом і незавершеним кінцем дії.

Тижневе навантаження відповідно до навчального плану – 10 годин. Навчальний матеріал з навчальних предметів майже не засвоїла.

Навчання грамоти ( читання): Зміст тексту після читання вчителем розуміє, переказувати не може. На запитання відповідаєне завжди,частіше оним словом  рідше простими реченнями. Повторити скоромовку, чистомовку не може. Не запам׳ятовує навіть один рядок. Знає всі букви алфавіту, але називає не все звуки, цих букв. Розрізняє і друковані, і рукописні літери. Настя самостійно читає тільки окремими буквами, не називаючи звуків.

Навчання грамоти ( письмо): Письмо дитині дається дуже важко. Якщо на початку навчання дівчинка могла відтворити за зразком написану літеру, то на кінець року, вона відмовлялась паисати взгалі, а якщо писала, то робила це не старанно.Важко писати у вузькому рядочку. Плутає літери, які подібні за написанням при письмі під диктовку.  Потребує контролю з боку вчителя. Важко дається письмо під диктовку слів.

Математика : Знає і пише під диктовку всі цифри, знає послідовність натуральних чисел в межах 20. З підручника списати приклад не може. Дівчинка не могла розв’язувати приклади, вона не розуміла, що означає «додати», «відняти». На кінець року ці поняття засвоїла ї за допомогою паличок, олівців вирішувала прості приклади у межах 20. Знає назви геометричних фігур, при кресленні відрізків, лінійкою користуватися не вміє. Важко дається запис короткої умови до задачі.

Я досліджую світ. Уявлення про навколишній світ, соціфльно-побутову орієнтаціюсформовано на низькому рівні. На кінець року, дівчинка почала називати назву свого села, професії батьків, бабусі. Може називати живу і неживу природу. Властивості повітря, стани води називає лише за допомогою підказок.

 

            Вчитель    :                             ____                                                                   Бобришева  О.О._______

                                                                             ( підпис)                                                                  ( прізвище, ім’я, по батькові)         

 

 

              Директор  :                   ___________                                            ______Подгайченко Л.І.______

                                                               ( підпис)                                                        ( прізвище, ім’я, по батькові)                                   

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
3838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку