Характеристика учениці 1 класу КУ "Казанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Петрової Марії Миколаївни

Про матеріал

Характеристика

учениці 1 класу

КУ "Казанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
Петрової Марії Миколаївни

Перегляд файлу

Характеристика

учениці 1 класу

КУ "Казанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
Петрової Марії Миколаївни

Петрова Марія Миколаївна народилась 16.12.2011р.Проживає за адресою: с.Казанське, вул. Центральна, буд.102.

Причина показу на ПМПК — низький рівень навчання з математики.

В сім’ї виховується 9 дітей, Маша — восьма дитина.

До початку навчання в школі дівчинка відвідувала групу підготовки до школи на базі КУ”Казанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів". Дитячий садок не відвідувала. Період адаптації до шкільного життя пройшов без особливостей. Фізичний розвиток середній. Протягом навчання в першому класі дівчинка не хворіла, школу без поважних причин не пропускала. Володіє необхідними соціально-побутовими навичками.

Дівчинка перебуває на середньому навчальному рівні. За допомогою вчителя та за зразком відтворює основний навчальний матеріал, може повторити певну дію, операцію. Самостійно працює з неточностями, сумнівається в своїх діях, потребує постійного контролю, допомоги.

Не завжди виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу відповідно до вимог програми. За допомогою вчителя здатна аналізувати, порівнювати й робити елементарні висновки. Застосовує знання під час виконання завдань за зразком здебільшого після індивідуального пояснення.

На уроках навчання грамоти дівчинка здебільшого виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу відповідно до вимог програми. Читання поскладово - буквене. Вона засвоює літери, після достатньої кількості тренувальних вправ може відтворити їх. Під диктовку пише лише з опорою на зразок каліграфічного написання. Списує з друкованого тексту з помилками. Не може самостійно визначити місце звука в слові, зробити звуко — буквений аналіз, поділити слово на склади. В зошиті орієнтується, але не завжди дотримується робочих рядків. За допомогою вчителя здатна аналізувати, порівнювати й робити елементарні висновки. Уміє застосовувати знання під час виконання завдань за зразком, у знайомих ситуаціях.

Навчальна діяльність Марії з математики на початковому навчальному рівні. Дівчинка може назвати найпростіші геометричні фігури, розрізняє поняття “більше-менше”, “великий-малий”, “вгорі-внизу” та інші. Скопіювати малюнок по клітинках або крапках не може. Лічба в межах 10, абстрактна. Не може запам’ятати графічне зображення більшості цифр. Не знає таблиці додавання та віднімання. Лічильні операції виконує тільки на лічильному матеріалі з допомогою вчителя. Не вміє виконувати найпростіші математичні операції навіть з опорою на числовий ряд.

З таких предметів, як природознавство, основи здоров’я навчальні можливості дитини на середньому рівні. Знає назви пір року, відмінні їх ознаки, домашніх і диких тварин. Може самостійно назвати дикорослі та культурні рослини. Може назвати відмінні ознаки живих організмів, рослин, тварин, виділити овочі, фрукти. Але відповіді її невпевнені, вона потребує підтвердження правильності своєї думки, похвали.

Марія позитивно реагує на індивідуальні заняття, стає більш впевненою. Може працювати самостійно за інструкцією після додаткових пояснень. Дівчинка спокійна, дружелюбна. На уроках та в позаурочний час дотримується правил поведінки. Навички самообслуговування розвинені, навчальні речі та робоче місце тримає в порядку. Санітарно - гігієнічні навички сформовані.

Протягом навчання Маші в школі батьки постійно цікавились успіхами

доньки, співпрацювали з вчителем. Обстеження умов проживання дитини в

родині виявило, що вдома створені належні умови для розвитку дітей.

 

 

 

 

docx
Додано
30 травня 2018
Переглядів
944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку