Аналіз виховної роботи у 1 класі. І сместр 2017-2018н.р. КУ"Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"
На допомогу класному керівнику
АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В 1 КЛАСІ ЗА І СЕМЕСТР
В І семестрі у 1 класі виховна робота спрямовувалась на створення згуртованого учнівського колективу та адаптацію першокласників до шкільного життя. Проявів дезадаптацію виявлено не було. Діти звикли до шкільного режиму, завжди знаходять спільну мову і з однолітками, і з вчителем, спількуються вільно. Всі учні класу відвідували групу підготовки до школи при КУ”Шевченківська ЗОШ І-ІІІ ступенів”, що позитивно вплинуло на хід адаптації.
Одна учениця - Дашко Альона Андріївна — на високому навчальному рівні. Дівчинка до початку навчання засвоїла алфавіт, навчилась читати, знає рахунок, вміє виконувати лічильні операції усно. Однак Альоні слід працювати над подоланням невпевненості, пудвищувати самооцінку та підвищувати активність на уроках.
В більшості учнів загальний рівень розвитку середній, що впливає на засвоєння програмового матеріалу. 5 із 6 дітей з багатодітних малозабезпечених сімей, в яких недостатньо часу та зусиль батьки приділяють інтелектуальному розвитку дітей, що має свій вплив на рівень навчання та виховання.
Кущ Маргарита та Носаченко Микита мають затримку мовного розвитку, що негативно позначається на навчанні. Однак особливе занепокоєння викликає Носаченко Микита . Хлопчик має серйозну затримку психічного та мовного розвитку. Він погано розмовляє. Не може засвоїти букви, цифри, не може писати, рахувати, читати. Соціально не адаптований. Навички самообслуговування на початковому рівні. Знання про навколишній світ на рівні 3-річної дитини, словниковий запас мінімальний. Причиною тому є низький соціальний статус сім’ї та недобросовісне виконання батьками своїх обов’язків.
Так як учні першого класу лише розпочинають своє шкільне життя, то одним із головних завдань є формування позитивного ставлення до школи та навчання, підвищення мотивації. Для досягнення цього в класі проводились цікаві класні години, бесіди, виховні заходи в яких діти приймали участь. Також ведеться постійний зв’язок з родинами, але, на жаль, не всі родини мають бажання співпрацювати з школою для блага своїх дітей.
Тож в ІІ семестрі доцільним буде продовження роботи над згуртуванням учнівського колективу, вихованням культури поведінки, формуванням позитивного ставлення до навчання. Також вважаю доцільним активізувати батьківський колектив, тому що тільки співпраця “вчитель-батьки” може дати позитивні результати у формуванні свідомої соціально адаптованої особистості.