Харчування та здоров’я

Про матеріал
Матеріал відповідає віковій категорії учнів за програмою на основі нового Державного стандарту НУШ
Перегляд файлу

                Урок – проєкт з  «Я лосліджую світ»

Тема:  Харчування та здоров’я

Тип за складом учасників: груповий

Тип за реалізацією між предметних зв’язків: між предметний

Тип з а тривалістю виконання: середньостроковий

Тип з арезультатом діяльності: дослідницько-пошуковий.

Мета  та завдання: на основі дослідницької та пошукової роботи учнів у групах здійснити обмін інформацією про різноманітність харчових продуктів;вчити дітей правильно харчуватися;розвивати культурно-гігієнічні навички поведінки під час прийому їжі;розвивати допитливість,самостійність,спостережливість;інтерес до роботи в малих групах;активізувати творчу ініціативу учнів; формувати у дітей вміння складати звіти про виконану роботу;прищеплювати естетичні смаки щодо сервірування столу,прикрашення страв.

План підготовки проекту

1.Обговорення з дітьми ідеї проекту. Розподіл на групи.

А) Група «Прихильники раціонального харчування»

Б) Група «Порадники»

В) група « Народознавці»

2.Складання ключових питань з теми,на які діти шукають відповіді.

А) Як раціонально харчуватись,правила прийому їжі?

Б)Які страви є традиційними у твоїй сім’ї?

В) Які лікувальні властивості овочів і фруктів?

3.Обговорення джерел,у яких можна знайти необхідну інформацію.

А)Відвідування бібліотеки.

Б)Бесіда з медичним працівником.

В) Бесіда з вчителем біології та хімії.

Г) Інформація з інтернету.

4. Обговорення результатів виконаної роботи,форми представленої роботи.

5. План роботи. Виконання роботи. Презентація.

6.Самооцінювання.

Обладнання: плакат « Наша їжа»; малюнки овочів і фруктів; рецепти української кухні.

                        Хід презентації проекту

І Організація класу.

ІІ Повідомлення теми,завдань уроку.

До цього уроку ми ретельно готувались,бо це незвичайний урок.а урок-захист проекту. Працювали в малих групах,а також колективно. Досліджували,як раціонально харчуватись,правила прийому їжі,яку їжу не можна вживати,про лікувальні властивості овочів і фруктів. Займалися пошуковою діяльністю,знаходили рецепти української національної кухні і склали збірочку « Рецепти української кухні в моїй сім’ї»

       Новонароджена дитина ще не вміє нічого робити,та це їй і не потрібно. Головне,що вона вміє їсти. Їжа постачає організм дитини речовинами,які дають йому змогу рости і розвиватися. Клітини нашого організму постійно руйнуються й оновлюються. Наприклад,клітини шкіри повністю оновлюються за п’ять тижнів,слизової оболонки шлунка-за п’ять діб.

      Звичайно,для відновлення клітин потрібні будівельні матеріали та енергія – «пальне». Все це забезпечується їжею.

ІІІ Захист проекту

  1.    Вправа « Очікування»

-         Чого ви очікуєте від нашого уроку?

-         У кожного на партах намальовані овочі і фрукти.На тильній стор.напишіть свої очікування.а потім з ваших овочів і фруктів складемо натюрморт.( Складання на магнітній дошці натюрморту)

-         2) Виступ групи « Прихильники раціонального харчування»

а)Розповідь учнів про раціональне(збалансоване) харчування,які ростуть на території нашого краю.

б) Складання основних принципів раціонального харчування.

в) презентація таблиці « Наша їжа»

3) Сценка «Ми-корисні для людини ваші друзі вітаміни».

Розповідь вчителя про походження та значення слова «Вітаміни»

4) група « Порадники»

Розповідь учнів про правила прийому їжі»

5) Гра « Корисні поради»

Учитель показує картинки овочів,фруктів і лікарських рослин,а учні мають сказати про лікувальні властивості.

(Картопля,морква,калина,яблуко,цибуля,лимон,часник,шипшина,смородина,гарбуз)

6) Робота в зошитах

Написання диктанту «Небезпечні гриби»

Фізкультхвилинка

а) «Фантазування»

-Вгадати на смак і запах або на дотик:різні соки,цукор,сіль,часник.

-Інсценізація « Я-господар вдома»

Прийом гостей.(Учні демонструють вміння бути гостинними господарями).

7) Виступ групи « Народознавці»

1 учень. Найпоширенішими стравами в Україні були тіЮякі виготовлялися з рослинних складників.

2 учень. Каші становили більшу частину народної їжі.Вони готувалися з гречки.ячменю,вівса,кукурудзи,проса.

3 учень. Найулюбленіші-осовчевіі страви6 борщ,капусняк,печений гарбуз,огірки,часник,цибуля,перець,хрін.

4 учень. Наші предки готували різноманітні страви з картоплі:деруни,галужки,оладки.

5 учень.М’ясні страви були рідкістю,натомість споживали багато сала.

6 учень. Страви з птиці готували лише в неділю.Яйця споживали на свята.Молочні страви вживали частіше.

7) В давнину українці очищали свій організм-постилися.Перед великими святами є піст.У ці дні люди не вживали  молочної  та м’ясної їжі.

Б) «Рецепти моєї сім’ї»

Презентування найулюбленіших рецептів своєї родини.

8) Гра « Зваріть борщ»

Назвати,які продукти і в якому порядку кладуть у борщ.( Виставка дитячих малюнків)

9) «Пісенний вернісаж»

Виконання пісень з словами про їжу.

ІІІІ Підсумок уроку

-         Чим є для людини їжа?

-         Що таке вітаміни і навіщо вони потрібні людини?

-         -Які основні правила харчування ви запам’ятала?

-         -Яких правил поведінки слід дотримуватися під час прийому їжі?

-         Назвіть кілька національних українських страв?.

-         Чи справдилися ваші очікування від уроку?

-         Самооцінка.

Домашнє завдання.

Скласти міркування « Моє ставлення до їжі»

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
12 березня
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку