Хмаринка «Фразеологізми зі словом НОГА»
Самостійна робота
Про матеріал
В епоху пандемії коронавірусу багато людей проводять час в онлайн-режимі. Психологи звертають увагу на те, що через спілкування в Інтернеті ми бачимо лише верхню частину людського тіла, при цьому перестаючи ідентифікувати себе як особу з ногами.
Сьогодні для здобувачів освіти (передусім для дітей з особливими потребами) дуже важливо відчувати опору, тому корисно виконувати з учнями фізичні вправи. Навіть такі прості як: погляньте на свої ніжки, потупцюйте, гра «Світлофор» - допоможуть стати впевненішими, сприятимуть прибиранню тривожності. З такою ж метою було створено хмаринку «Фразеологізми зі словом НОГА», де увага концентрується на певному анатомічному понятті. Різнокольорова хмара зі слів приковує погляд до об’єкта, змушуючи зосередитися на матеріалі. Хмара містить в собі як візуальну інформацію (форма ступні), так і смислове навантаження, а саме текст. При такій подачі можна донести більше інформації дітям, при цьому кожен з них може знайти для себе щось важливе. Ця дидактична технологія дала можливість при вивченні теми «Фразеологічні звороти» (6 клас, українська, російська мова) урізноманітнити урок, зробити його цікавішим та яскравішим.
Це самостійна робота.
Завдання: знайти фразеологічні звороти зі словом нога.
На мій погляд, – це дуже вдалий варіант роботи у класах з інклюзією. Для дітей з особливими потребами можна зменшити кількість пошуку фразеологізмів.
Наприклад, за той час, поки працює увесь клас, виписуючи 12 фразеологізмів, діти з особливими потребами виписують тільки 6.
Отже, учні отримують 1 або 2 бали за кожну правильну відповідь.