ДНЗ «Золотоніський професійний ліцей»
Керівники: Дубина Л.І.,
Спільною працею ми окреслили контури майбутньої освіти |
|
|
|
Образ майбутнього слід наповнювати зміс- |
|
|
Образ майбутнього слід наповнювати том. Маємо створити нові механізми, змістом. Маємо створити нові механі-правила, процедури, нову культуру управзління й співпраці. ми, правила, пр оцедури, нову культуру управління й співпраці. Лілія Гриневич Міністр МОН УкраїниЛілія Гриневич Міністр МОН України |
|
Чубенко Л.В.
Творча група: Ніцак Олексій,
Матюша Катерина,
Шведенко Віолета,
Якименко Катерина
Анотація: Творчою групою учнів було розроблено хмарне середовище для навчальної діяльності з професійнотеоретичної та професійно-практичної підготовки, яке дозволяє впровадити комплексний підхід до вивчення теорії і прак-
тики за професією «Оператор з обробки інформації та програм- Потреби у STEM-фахівцях зростають у 2 ного забезпечення». рази швидше, ніж в інших професіях, тому
Дана робота — це дидактичний матеріал, який є зручним що STEM розвиває здібності до дослідницьу використані як педпрацівниками так і учнями при вивченні та кої, аналітичної роботи, експериментування поглиблені знань за професією «Оператор з обробки інформації та критичного мислення. та програмного забезпечення».
Протистояння відбувається у формі
Хмарне навчальне середовище складається із тек, в яких протиставлення традиційної та
розміщені файли з навчальними планами, інструкціями з охопрогресивної освіти. рони праці на робочому місці, теоретичними відомостями, за-
вданнями до практичних робіт, інструкційними картками, ві- Будь-яка теорія чи практика, яка не ґрундеоматеріалами до тем уроків, посиланнями на ресурси мережі тується на критичному осмисленні своїх інтернет , презентаціями та матеріалами для перевірки знань тверджень, є догматичною.
(тести у вигляді інструменту Google-форм).
Усі навчальні матеріали даного хмарного середовища відповідають вимогам Державного стандарту ПТО за професією
«Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення» Дані матеріали знаходяться за посиланнями:
https://sites.google.com/view/vyrobnyche-navchannyachubenko/
https://docs.google.com/document/d/1Q6dtuJBNg5tUu61YO0KiGdZ
754xnQfEQlXN0XAOF9OY/edit
Матеріал схвалено на засіданні педагогічної ради
(Протокол № 5 від 27. 02. 19 року)
Вступ
Хмарне середовище включає в себе розроблені матеріали з навчальних предметів професійно-теоретичного циклу та виробничого навчання із застосуванням Smart- технологій, а саме: Google Диск, який дозволяє учням та викладачам зберігати матеріали на серверах у хмарах та ділитися ними з іншими користувачами хмар в Інтернеті.
Google сервіс є простим та зручним для роботи викладачів, майстрів та учнів, дає можливість завжди бути на зв’язку. Дані автоматично зберігаються в хмарі, а вся робота ведеться через мережу Інтернет. Це означає, що всі навчальні матеріали та засоби перевірки знань можна відкривати і редагувати практично з будь-якого мобільного пристрою, або планшетного ПК в будь-який час і в будь-якому місці.
За потреби можна надавати доступ до файлів або цілих тек окремим людям, або групам. Використання вказаних технологій не вимагає спеціальної підготовки та професійних знань.
Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, запровадження ІКТ в освітній галузі, використання основних концепцій STEM в освіті, методів компетентністного навчання дає змогу моделювати навчальний процес згідно вимог часу.
3
|
5
16
Структура електронного посібника з виробничого навчання, розробленого майстром виробничого навчання який розміщений на https://sites.google.com/ доступ до якого надається за запрошенням майстра виробничого навчання
Тема 1. Вступ. Інструктаж з охорони праці та БЖД, пожежної
Тема 2. Оволодіння десятипальцевим сліпим методом друку
Тема 3. Засоби комп’ютерних інформаційних систем
Тема 4. Операційні системи та їх обслуговування
Тема 5. Технології обробки інформації
Головна сторінка електронного посібника, на якій розташовані посилання на тематичні сторінки згідно тем виробничого навчання, які відповідають Держстандарту та поурочнотематичному плану. Даний сайт створений у хмарному середовищі, який розробила творча група під керівництвом майстра виробничого навчання Чубенко Л.А.
15
7
14
Тематична сторінка, на якій розташовані додаткові відомості та посилання на сам урок виробничого навчання
13
Сторінка уроку
виробничого навчання, на якій розташоване комплексно методичне забезпечення
уроку: план уроку, інструкційна картка, презентація у вигляді наочної
інструкції до уроку для кращого розуміння ходу виконання дій, та інші матеріали
для кращого засвоєння практичних навичок.
Матеріал для використання на уроках виробничого навчання Даний електронний посібник доступний для перегляду та
роботи і на мобільних пристроях
11
Тиждень професійної майстерності з професії : оператор з обробки інформації та програмного забезпечення
- створення поліграфіч-
ної продукції різних видів;
Майстер клас з демонстрації техніки роботи в програмах
Corel-