Розробка уроку на матеріалі тексту "A Long Way Home", Solutions pre-intermediate 3d edition, Wb, p.12
Мета уроку:
- активізувати вживання в мовленні прикметників на позначення почуттів та емоцій
- підвищувати стилістичну культуру мовлення;
- розвивати емоційний інтелект та емпатію;
- розвивати творчі здібності учнів, критичне мислення учнів;
- зацікавити учнів у вивченні іноземної мови, виховувати зацікавленість життям людей в інших країнах,
- розвивати в учнях комунікативну активність, навички усного мовлення
- формувати вміння ефективно працювати в групах,
- виховувати культуру взаємовідносин, взаємоповагу, толерантність
План-конспект уроку «Home is Where The Heart Is» у 7 класі вчителя Іванченко Ганни Анатоліївни
Мета уроку:
Навчальна:
- активізувати вживання в мовленні прикметників на позначення почуттів та емоцій
Розвивальна:
- підвищувати стилістичну культуру мовлення;
- розвивати емоційний інтелект та емпатію;
- розвивати творчі здібності учнів, критичне мислення учнів;
Виховна:
Тип уроку: комбінований, урок розвитку комунікативних умінь і навичок (формування комунікативної компетенції) ,за М.І. Пентилюк
№ |
Етапи уроку |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Примітка |
І
1 |
Початок уроку |
Вчитель вітається з учнями і гостями уроку,звертає увагу учнів на слайд 1. Вчитель пропонує учням висловити свої асоціацій до слова «Home» (письмово за 3 хвилини) |
Учні висловлюють свої ідеї стосовно теми обговоренння на уроці. |
Урок розпочинається з привітання. Слайд 1. Home
3 хв. |
2 |
|
|
|
|
II |
Мовленнєва зарядка Ціль: введення учнів у іншомовне середовище, активізація мисленнєвої діяльності учнів. |
Вчитель запитує про те, яке почуття об’єднує всі слова, названі учнями. (love) Доходять висновку Home is not a place, it is a feeling Слайд 2
Вчитель пропонує учням висловити свої думки
Вчитель оголошує тему урока Слайд 3
|
Учні висловлюють свої асоціацій до слова «Home».
Представник кожної групи вішає лист з ідеями на дошку. Учні висловлюють свої думки з приводу наведених цитат та висловлюють власне ставлення |
Група 1- feelings and emotions, Група 2- people and things, Група 3- things to do. Слайд 2 5 хв.
Слайд 3
|
ІІІ
|
Організація перевірки домашнього завдання |
Вчитель пропонує учням назвати прикметники, що характеризують почуття та емоції Вчитель пропонує описати емоц. стан людини на фото
|
Учні читають список прикметників. Учні доповнюють власні списки. |
Учні одержали випереджаюче домашнє завдання-утворити adjectives ed/ing від дієслів 5 хв. Слайд 4
|
ІV 1 |
Основна частина Виконання передтекстових завдань Ціль: підготовити учнів до роботи з текстом |
Вчитель пропонує учням поглянути на слайд і спробувати скласти розповідь, спираючись на малюнки і цифри. (При складанні розповіді учні спираються на (прикметники з домашнього завдання) |
Учні працюють в групах і презентують свої ідеї |
Слайд 6 (10 хв). |
2 |
Читання тексту без детального розуміння (solutions pre-intermediate, 3d edition, Wb, p.12 |
|
Учні читають текст в групах, обирають правильні прикметники |
5 хв.
|
3
|
Післятекстове обговорення Ціль: створення повідомлень на основі прочитаного |
Вчитель ставить запитання What does number 25 stand for? How did the boy feel when he got lost? |
Учні порівнюють власні історії-припущення з оригіналом, кожна група відповідає на запитання How are you feeling about the situation? How did Saroo and his family feel?
|
5 хв.
|
|
|
Вчитель пропонує учням в групах скласти: Група 1- запитання Сару Група 2-пост в Instagram Група 3- новини в газеті
Слайд 8 |
Учні читають свої . |
Група 1- запитання Група 2-пост в Instagram Група 3- новини в газеті
Слайд 8 |
|
|
Вчитель повідомляє, що за мотивами історії було створено фільм і пропонує переглянути кліп до саудтрека до фільму. (Sia “Never Give Up”)
|
Після перегляду учні висловлюють свої почуття щодо історії
|
|
|
|
|
|
|
VІ |
|
Вчитель пропонує учням подивитися на слайд з темою уроку і пояснити чому урок названо саме так. |
|
Слайд 9 |
VІІ |
Підбиття підсумків, оцінювання діяльності учнів. |
Домашнє завдання-написати статтю “Home is Where The Heart Is” або статтю “A Long Way Home”
|
|
|