«Home is Where The Heart Is»

Про матеріал

Розробка уроку на матеріалі тексту "A Long Way Home", Solutions pre-intermediate 3d edition, Wb, p.12

Мета уроку:

- активізувати вживання в мовленні прикметників на позначення почуттів та емоцій

- підвищувати стилістичну культуру мовлення;

- розвивати емоційний інтелект та емпатію;

- розвивати творчі здібності учнів, критичне мислення учнів;

- зацікавити учнів у вивченні іноземної мови, виховувати зацікавленість життям людей в інших країнах,

- розвивати в учнях комунікативну активність, навички усного мовлення

- формувати вміння ефективно працювати в групах,

- виховувати культуру взаємовідносин, взаємоповагу, толерантність

Перегляд файлу

 

План-конспект уроку «Home is Where The Heart Is» у 7 класі вчителя Іванченко Ганни Анатоліївни

Мета уроку:

  Навчальна:

      - активізувати вживання в мовленні прикметників на позначення почуттів та емоцій

   Розвивальна: 

     - підвищувати стилістичну культуру мовлення;

     - розвивати емоційний інтелект та емпатію;

     -  розвивати творчі здібності учнів, критичне мислення учнів;

  • зацікавити учнів у вивченні іноземної мови, виховувати зацікавленість життям людей в інших країнах,
  • розвивати в учнях комунікативну активність, навички усного мовлення
  •  формувати вміння ефективно працювати в групах,

Виховна:

  • виховувати культуру взаємовідносин, взаємоповагу, толерантність.

Тип уроку: комбінований, урок розвитку комунікативних умінь і навичок (формування комунікативної компетенції) ,за М.І. Пентилюк

 

Етапи уроку

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Примітка

І

 

1

Початок уроку

Вчитель вітається з учнями і гостями уроку,звертає увагу учнів на слайд 1.

Вчитель пропонує учням висловити свої асоціацій до слова «Home» (письмово за 3 хвилини)

Учні висловлюють свої ідеї стосовно теми обговоренння на уроці.

Урок розпочинається з привітання. 

Слайд 1.

Home

 

 

3 хв.

2

 

 

 

 

II

Мовленнєва зарядка

Ціль: введення учнів у  іншомовне середовище, активізація  мисленнєвої  діяльності  учнів.

Вчитель запитує про те, яке почуття об’єднує всі слова, названі учнями. (love)

Доходять висновку

Home is not a place, it is a feeling

Слайд 2

 

Вчитель пропонує учням висловити свої думки

 

Вчитель оголошує тему урока

Слайд 3

 

Учні висловлюють свої асоціацій до слова «Home».

 

Представник кожної групи вішає лист з ідеями на дошку.

Учні висловлюють свої думки з приводу наведених цитат та висловлюють власне ставлення

Група 1- feelings and emotions,

Група 2- people and things,

Група 3- things to do.

Слайд 2

5 хв.

 

 

 

 

Слайд 3

 

ІІІ

 

Організація перевірки домашнього завдання

Вчитель пропонує учням назвати прикметники, що характеризують почуття та емоції

Вчитель пропонує описати емоц. стан людини на фото

 

Учні читають список прикметників.

Учні доповнюють власні списки.

Учні одержали випереджаюче домашнє завдання-утворити adjectives ed/ing  від дієслів 

5 хв.

Слайд 4

 

 

 

ІV

1

Основна частина

Виконання передтекстових завдань

Ціль: підготовити учнів до роботи з текстом

Вчитель пропонує учням поглянути на слайд і спробувати скласти розповідь, спираючись на малюнки і цифри. (При складанні розповіді учні спираються на (прикметники з домашнього завдання)

Учні працюють в групах і презентують свої ідеї

Слайд 6

(10 хв).

2

Читання тексту без детального розуміння (solutions pre-intermediate, 3d edition, Wb, p.12

 

Учні читають текст в групах, обирають правильні прикметники

5 хв.

 

3

 

 

 

 

 

 

Післятекстове обговорення

Ціль: створення повідомлень на основі прочитаного

Вчитель ставить запитання

What does number 25 stand for?

How did the boy feel when he got lost?

Учні порівнюють власні історії-припущення з оригіналом, кожна група відповідає на запитання

How are you feeling about the situation?

How did Saroo and his family feel?

 

5 хв.

 

 

 

 

Вчитель пропонує учням в групах скласти:

Група 1- запитання Сару

Група 2-пост в Instagram

Група 3- новини в газеті

 

Слайд 8

Учні читають свої .

Група 1- запитання

Група 2-пост в Instagram

Група 3- новини в газеті

 

Слайд 8

 

 

Вчитель повідомляє, що за мотивами історії було створено фільм і пропонує переглянути кліп до саудтрека  до фільму.

(Sia “Never Give Up”)

 

Після перегляду учні висловлюють свої почуття щодо історії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель пропонує учням подивитися на слайд з темою уроку і пояснити чому урок названо саме так.

 

Слайд 9

VІІ

Підбиття підсумків, оцінювання діяльності учнів.

Домашнє завдання-написати статтю “Home is Where The Heart Is” або

статтю “A Long Way Home”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку