Хвилинки здоров’я для учнів 1 класу: "Ми тепер школярі. Я і моє здоров'я ", "Гарна зачіска важливіша дорогого наряду"

Про матеріал

Завдання: познайомити учнів з їх новим соціальним статусом, з поняттями: школа, учитель, учень, клас; розвивати вміння збирати й аналізувати інформацію, представлену в малюнках. Сформувати поняття "здорова людина".

Перегляд файлу

 

«Хвилинки» здоров’я для учнів 1 класу

Автор:

Чупіль Людмила Віталіївна,

учитель початкових класів

 Самбірської ПШ№2

Тема 1 "Ми тепер школярі. Я і моє здоров'я ".

Завдання: познайомити учнів з їх новим соціальним статусом, з поняттями: школа, учитель, учень, клас; розвивати вміння збирати й аналізувати інформацію, представлену в малюнках. Сформувати поняття "здорова людина".

           На уроці діти обговорюють поняття «школа», «школярі», «обов’язки школярів», розповідають, чому будуть вчитися в школі та які інші школи вони знають.

Учитель: А чи завжди ми можемо відвідувати школу?

(Звучить музика з мультфільму "Смішарики". З'являються Їжачок, Крош, Совуня та Кар-Карич)

Їжачок: Сьогодні вранці я відчув себе погано: боліло горло, кашляв, сльозилися очі. Та все одно вирішив йти в школу.

Вчитель: Чому він так вчинив? Як ви думаєте, Їжачок правильно зробив? Чому?

Совуня: Коли ви захворіли, потрібно залишитися вдома і викликати лікаря. І до тих пір, поки не видужаєте, ви не можете приходити в клас

Скажіть, а ви любите хворіти? Чому?

Отже, хвороба – це добре чи погано? Здоров'я - добре чи погано?

Учитель: Діти, станьте, будь ласка, знайдіть на стінах класу картки зі словами та зображеннями, які допоможуть вам розповісти про здорову людину.

(Картки із зображеннями та словами розташовуються на стінах класу:

сильний веселий блідий рум'яний сутулий слабкий стрункий сумний )

Совуня: Я думаю, ви вже зрозуміли, що здорова людина – це людина, яка не тільки не хворіє, але і знаходиться в хорошій фізичній формі і доброму настрої.

Кар-Карич: Є гарна приказка: "Здоров'я дорожче багатства". Як ви її розумієте?

Отже, скажіть хором, що дорожче всього на світі? (Здоров'я)

А значить, ми повинні його берегти і зміцнювати. І робити це потрібно вже зараз. Наше здоров'я залежить від нас самих: від наших звичок, нашої поведінки, від того, як ми виконуємо правила здоров'я.

Крош: Я пропоную прямо зараз почати піклуватися про своє здоров'я. Розучимо фізкультхвилинку.

Упруся в землю ногами,

Потягнусь до сонця руками.

Порадію новому дню,

Подумки хвороби віджену.

Совуня: Що ж таке здоров'я? Чому нам потрібно його берегти?

 

Тема 2 "Гарна зачіска важливіша дорого наряду"

Завдання: сформувати навик правильного догляду за волоссям.

Учитель проводить фізкультхвилинку:

Нахили виконують дівчатка з довгим волоссям.

Присідають хлопчики з темним волоссям.

Діти зі світлим волоссям крокують, високо піднімаючи коліна.

Хлопці з короткими волоссям виконують кругові обертання ліктями.

Всі плескають у долоні.

(Звучить музика з мультфільму "Смішарики". З'являються Нюша, Крош, Совуня)

Нюша: Мене запросили на бал, але я ніяк не можу зробити красиву зачіску. Останнім часом з моїм волоссям щось сталося: вони стали тьмяними, ламкими, посіченими.

Совуня: Твоє волосся захворіло.

Нюша: А хіба волосся може хворіти?

Совуня: Звичайно. Різні причини впливають на здоров'я волосся ідещо ми не можемо змінити. Але дбайливо ставитися до свого волосся, піклуватися і доглядати за ними – під силу кожному.

Нюша: Що для цього потрібно?

Совуня: Гребінець потрібно правильно підібрати саме для вашого волосся. А от з яких матеріалів гребінець використовувати найкраще, зараз перевіримо.

Вчитель: Ми з вами стаємо перукарями. Спостерігаємо за роботою дітей (викликаються 1-2 "перукаря" і 1-2 "клієнта").

Совуня: Який же висновок ми зробимо? Вірно, пластмасові гребінці пошкоджують волосся маленькими непомітними задирками, сильно електризують волосся. Я раджу дерев'яні або кістяні гребінці. Ними найкраще розчісувати волосся. А ви вмієте розчісувати волосся?  Коротке волосся розчісують від маківки вниз по колу, проводячи по волоссю близько 30-40 разів.  А довге волосся потрібно розчісувати з кінців і проводити по волоссю 10 разів. Робити це потрібно обережно, щоб волосся не заплуталося.

 Учитель: Послухайте загадку від Кар-Карича.

 Щоб волоссячко блищало

 Та здоровий вигляд мало,

 Щоб сяяло чистотою

 Мий його гарненько мною (Шампунь)

 Совуня: Як же правильно мити волосся?  Що потрібно робити після того, як ви помили волосся?

Крош: Я знаю прекрасний засіб для зміцнення волосся - масаж голови.  Скріпіть пальці рук, покладіть їх на голову і рухайте вперед - назад кілька хвилин.  Результати будуть прекрасними.

 Совуня: Як же потрібно доглядати за волоссям?

 Учитель: подивіться, які предмети лежать на столі (гребінець, шампунь, рушник).  Як можна назвати цю групу предметів?  За якою ознакою ми їх об'єднали в цю групу?  Які ще предмети можна додати до цієї групи?

1

 

docx
Додано
29 серпня 2019
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку