ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
(до підр. І.І. Жаркової, Л.А. Мечника)
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
1. |
Чого навчишся на уроках « Я досліджую світ» |
|
|
2. |
Світ, у якому ти живеш |
|
|
3. |
Спостерігай за природою в різні пори року |
|
|
Людина серед людей |
|||
4. |
Твоя школа |
|
|
5. |
Навчання – це твій обов’язок |
|
|
6. |
Твій розпорядок дня |
|
|
7. |
Твоя постава |
|
|
8. |
Твоє робоче місце |
|
|
9. |
Твій відпочинок |
|
|
10. |
Спілкуйся ввічливо |
|
|
11. |
Поводься доброзичливо |
|
|
12. |
Громадські місця |
|
|
13. |
У музеї |
|
|
14. |
У театрі та кінотеатрі |
|
|
15 |
У бібліотеці |
|
|
16 |
У гостях. Правила гостинності |
|
|
17 |
Правила поведінки за столом |
|
|
18 |
Правила поведінки у громадському транспорті |
|
|
19 |
Твоя сімя |
|
|
20 |
Професії твоїх батьків |
|
|
21 |
Обов’язки в сімї |
|
|
22 |
Навчись робити самостійно |
|
|
23 |
Дозвілля в сімї |
|
|
24 |
Закріплення вивченого |
|
|
Людина і природа( нежива природа) |
|||
25 |
Навколишній світ |
|
|
26 |
З чого людина виготовляє рукотворні тіла |
|
|
27 |
Як ти пізнаєш навколишній світ |
|
|
28 |
Досліди |
|
|
29 |
Природа |
|
|
30 |
Нежива природа |
|
|
31 |
Жива природа |
|
|
32 |
Умови, необхідні організмам для життя |
|
|
33 |
Значення природи для людини |
|
|
34 |
Бережливе ставлення до природи |
|
|
35 |
Значення сонця для Землі |
|
|
36 |
День і ніч |
|
|
37 |
Пори року |
|
|
38 |
Вода в природі |
|
|
39 |
Властивості води - рідини |
|
|
40 |
Значення води в природі і житті людини |
|
|
41 |
Повітря та його властивості |
|
|
42 |
Вітер |
|
|
43 |
Значення повітря в природі та житті людини |
|
|
44 |
Грунт |
|
|
45 |
Значення грунту в природі та житті людини |
|
|
46 |
Закріплення вивченого |
|
|
47. |
Резервний урок |
|
|
48. |
Резервний урок |
|
|