Урок "Ким працюють наші батьки?"

Про матеріал
Конспект уроку з предмету "Я досліджую світ". Мета уроку: поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, важливість і значення кожної з них, розширити знання дітей про професії їх батьків, збагатити словниковий запас слів.
Перегляд файлу

Тема. Ким працюють наші батьки?

Мета. Поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, важливість і значення кожної з них, розширити знання дітей про професії їх батьків,збагатити словниковий запас слів.

    Вчити аналізувати, узагальнювати, формувати життєві компетентності.

Виховувати сумлінне ставлення до людей праці.

 

Обладнання: ілюстрації на тему «Професії» , дитячі малюнки, ІКТ, народні прислів’я про працю, «LEGO».

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Привітання.

Доброго ранку, доброго дня.

Бажають вам усі, бажаю вам і я.

Щоденні новини

Діти («помічники дня»)подають інформацію про дату дня, назву тижня, місяця, погоду.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Слово вчителя
  • Діти, про кого і про що ми з вами говорили на попередніх уроках?
  • Як називаються люди найрідніші, найдорожчі для кожного з нас?

                                                                                            ( відповіді дітей)

Так, це наші батьки, брати і сестри, це наша родина. Я вдячна вам за «родинні дерева», які ви підготували разом з  батьками.

Ще ми розпочали досліджувати дуже цікаву тему « Усі професії потрібні» і говорили про те, люди яких професій працюють у нашій школі.

Пригадайте, про які професії ми говорили на попередньому уроці?

                                                                                            ( відповіді дітей)

2.Вчитель

-     Всі члени вашої родини дбають один про одного, піклуються, створюють затишок, забезпечують вас усім необхідним. Для цього дорослі члени сімї працюють, щоб забезпечити свою родину і принести користь суспільству.

  Вам слід було вдома розпитати батьків про їхні професії і підготуватися до виставки малюнків «Професії моїх батьків».

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

 

     Сьогодні на уроці ми продовжимо досліджувати «Цікавий світ професій», поміркуємо разом про значення професій у житті людини.

     Ви зможете дізнатися про них багато цікавого. Можливо це допоможе вам в майбутньому правильно  вибрати професію для себе, щоб самим отримати задоволення і приносити користь іншим людям.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

   1.Вчитель

    Про те, що у світі існує безліч професій свідчить ваша виставка. І сьогодні  батьки  вам розкажуть про деякі з них. А про решту професій ми будемо говорити під час наступних уроків.

 

2. Виступ батьків, перегляд відео запису.

3. Дидактична гра «Чия це праця». З демонстрацією презентації.

Учитель запитує:

Слайд 1.Розкажіть хто працював, щоб зробити зображені предмети.

Слайд 2.Як називається професія людини, яка це виготовила?

Слайд 3.Чиї це інструменти?

Вчитель

Діти, а чи знаєте ви, що саме робить будівельник?

  А чи не хотіли б  ви побувати в ролі будівельника?

 (відповіді дітей)

Гра «Будуємо будинки» LEGO.

Давайте з цеглинок LEGO збудуємо з вами якусь споруду.

(робота в групах)

4.Робота з підручником (с. 81)

Гра «Упізнай професію»

Діти розглядають малюнки, називають людей  і професії, зображені на них.

 

 

 

Фізкультхвилинка (музична).

5.Гра «Репортери». Інсценізація.

    Уявіть, що ви -  «репортери» й берете інтерв’ю в представників різних професій. Придумайте, про що запитати й що вам розповідатимуть про свої професії різні люди. (підручник ст.82)

   Діти, а хто знає, що означає слово «Репортер»?

(відповіді дітей)

Репортер – це людина, яка доступно розповідає про світ.

6. Робота в групах «Кому що потрібно». (Вибрати потрібне з конверта: якими предметами користуються люди даної професії?)

   Лікар: халат,таблетки, термометр, бинт, йод, відро,віник…

  Перукар: ножиці, гребінець, фен, шампунь, борошно, сметана…

  Кухар: каструля, сковорідка, ніж, ложка, комбайн, поле…

 Швачка: ножиці, крейда, швейна машинка, нитки, цегла,цемент…

(Звіт представників груп.)

 

Вірш «Переплутанка»

Геть усе, на світі

Переплутав хлопчик Вітя.

Каже :  Діти вчаться в полі,

А комбайн працює в школі.

Всіх людей стрижуть в лікарні,

А лікують в перукарні,

Ми книжки берем в аптеці,

Ліки – у бібліотеці.

От який Вітьок дивак!

Ти ж бо знаєш – це не так!

Дітки, допоможемо хлопчику!

Діти, звісно, вчаться в …

А комбайн працює в …

Ми лікуємось в …

А стрижемось в …

Ліки беремо в …

А книжки – в …

V. Закріплення  вивченого  матеріалу.

1. Робота в парах.

Складання діалогу «Ким я мрію стати».

-А ким ви мрієте стати, коли виростите?Чому?

- Хто б хотів обрати професію своїх батьків? Чому?

Що для цього треба?

Вибіркова перевірка складених діалогів.

А зараз ми переглянемо невеличку презентацію про те, ким наші діти мріяли стати тоді, коли ще були в садочку.

(Презентація).

2.А що вам потрібно робити зараз, щоб ваші мрії здійснилися?

(діти читають вірш).

Та є одна з усіх професій,

Якої вчаться у житті,

Вона для кожного найперша,

Найголовніша в майбутті!

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр –

Що може бути головною ?

Одна професія – школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що можеш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть!

 

Учитель підсумовує,що кожна професія – це вміння добре виконувати певну роботу, створювати різні речі, надавати послуги.

    А поки  що, ви школярі, і головна  ваша праця –…                     (це навчання)

 

VI. Підсумок уроку.

   Я пропоную вам створити проект «Ким я планую бути через 20 років». Вам необхідно серед різних професій обрати ту, яка вам до душі. Над цим проектом ми будемо працювати під час наступних уроків.

1.Рефлексія.

- Чи сподобався вам наш сьогоднішній урок? Який настрій у вас зараз?

Покажіть  «Смайликами».

- Чи знадобляться вам діти знання з сьогоднішнього уроку у житті?

- Коли і де саме?

- Тож учіться старанно, наполегливо,завзято! На радість мамам і татам. Тільки тоді ви зможете стати тим, ким мрієте.

 

 

docx
Додано
27 вересня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку