Урок "Ким працюють наші батьки?"

Про матеріал
Конспект уроку з предмету "Я досліджую світ". Мета уроку: поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, важливість і значення кожної з них, розширити знання дітей про професії їх батьків, збагатити словниковий запас слів.
Перегляд файлу

Тема. Ким працюють наші батьки?

Мета. Поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, важливість і значення кожної з них, розширити знання дітей про професії їх батьків,збагатити словниковий запас слів.

    Вчити аналізувати, узагальнювати, формувати життєві компетентності.

Виховувати сумлінне ставлення до людей праці.

 

Обладнання: ілюстрації на тему «Професії» , дитячі малюнки, ІКТ, народні прислів’я про працю, «LEGO».

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Привітання.

Доброго ранку, доброго дня.

Бажають вам усі, бажаю вам і я.

Щоденні новини

Діти («помічники дня»)подають інформацію про дату дня, назву тижня, місяця, погоду.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Слово вчителя
  • Діти, про кого і про що ми з вами говорили на попередніх уроках?
  • Як називаються люди найрідніші, найдорожчі для кожного з нас?

                                                                                            ( відповіді дітей)

Так, це наші батьки, брати і сестри, це наша родина. Я вдячна вам за «родинні дерева», які ви підготували разом з  батьками.

Ще ми розпочали досліджувати дуже цікаву тему « Усі професії потрібні» і говорили про те, люди яких професій працюють у нашій школі.

Пригадайте, про які професії ми говорили на попередньому уроці?

                                                                                            ( відповіді дітей)

2.Вчитель

-     Всі члени вашої родини дбають один про одного, піклуються, створюють затишок, забезпечують вас усім необхідним. Для цього дорослі члени сімї працюють, щоб забезпечити свою родину і принести користь суспільству.

  Вам слід було вдома розпитати батьків про їхні професії і підготуватися до виставки малюнків «Професії моїх батьків».

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

 

     Сьогодні на уроці ми продовжимо досліджувати «Цікавий світ професій», поміркуємо разом про значення професій у житті людини.

     Ви зможете дізнатися про них багато цікавого. Можливо це допоможе вам в майбутньому правильно  вибрати професію для себе, щоб самим отримати задоволення і приносити користь іншим людям.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

   1.Вчитель

    Про те, що у світі існує безліч професій свідчить ваша виставка. І сьогодні  батьки  вам розкажуть про деякі з них. А про решту професій ми будемо говорити під час наступних уроків.

 

2. Виступ батьків, перегляд відео запису.

3. Дидактична гра «Чия це праця». З демонстрацією презентації.

Учитель запитує:

Слайд 1.Розкажіть хто працював, щоб зробити зображені предмети.

Слайд 2.Як називається професія людини, яка це виготовила?

Слайд 3.Чиї це інструменти?

Вчитель

Діти, а чи знаєте ви, що саме робить будівельник?

  А чи не хотіли б  ви побувати в ролі будівельника?

 (відповіді дітей)

Гра «Будуємо будинки» LEGO.

Давайте з цеглинок LEGO збудуємо з вами якусь споруду.

(робота в групах)

4.Робота з підручником (с. 81)

Гра «Упізнай професію»

Діти розглядають малюнки, називають людей  і професії, зображені на них.

 

 

 

Фізкультхвилинка (музична).

5.Гра «Репортери». Інсценізація.

    Уявіть, що ви -  «репортери» й берете інтерв’ю в представників різних професій. Придумайте, про що запитати й що вам розповідатимуть про свої професії різні люди. (підручник ст.82)

   Діти, а хто знає, що означає слово «Репортер»?

(відповіді дітей)

Репортер – це людина, яка доступно розповідає про світ.

6. Робота в групах «Кому що потрібно». (Вибрати потрібне з конверта: якими предметами користуються люди даної професії?)

   Лікар: халат,таблетки, термометр, бинт, йод, відро,віник…

  Перукар: ножиці, гребінець, фен, шампунь, борошно, сметана…

  Кухар: каструля, сковорідка, ніж, ложка, комбайн, поле…

 Швачка: ножиці, крейда, швейна машинка, нитки, цегла,цемент…

(Звіт представників груп.)

 

Вірш «Переплутанка»

Геть усе, на світі

Переплутав хлопчик Вітя.

Каже :  Діти вчаться в полі,

А комбайн працює в школі.

Всіх людей стрижуть в лікарні,

А лікують в перукарні,

Ми книжки берем в аптеці,

Ліки – у бібліотеці.

От який Вітьок дивак!

Ти ж бо знаєш – це не так!

Дітки, допоможемо хлопчику!

Діти, звісно, вчаться в …

А комбайн працює в …

Ми лікуємось в …

А стрижемось в …

Ліки беремо в …

А книжки – в …

V. Закріплення  вивченого  матеріалу.

1. Робота в парах.

Складання діалогу «Ким я мрію стати».

-А ким ви мрієте стати, коли виростите?Чому?

- Хто б хотів обрати професію своїх батьків? Чому?

Що для цього треба?

Вибіркова перевірка складених діалогів.

А зараз ми переглянемо невеличку презентацію про те, ким наші діти мріяли стати тоді, коли ще були в садочку.

(Презентація).

2.А що вам потрібно робити зараз, щоб ваші мрії здійснилися?

(діти читають вірш).

Та є одна з усіх професій,

Якої вчаться у житті,

Вона для кожного найперша,

Найголовніша в майбутті!

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр –

Що може бути головною ?

Одна професія – школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що можеш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть!

 

Учитель підсумовує,що кожна професія – це вміння добре виконувати певну роботу, створювати різні речі, надавати послуги.

    А поки  що, ви школярі, і головна  ваша праця –…                     (це навчання)

 

VI. Підсумок уроку.

   Я пропоную вам створити проект «Ким я планую бути через 20 років». Вам необхідно серед різних професій обрати ту, яка вам до душі. Над цим проектом ми будемо працювати під час наступних уроків.

1.Рефлексія.

- Чи сподобався вам наш сьогоднішній урок? Який настрій у вас зараз?

Покажіть  «Смайликами».

- Чи знадобляться вам діти знання з сьогоднішнього уроку у житті?

- Коли і де саме?

- Тож учіться старанно, наполегливо,завзято! На радість мамам і татам. Тільки тоді ви зможете стати тим, ким мрієте.

 

 

docx
Додано
27 вересня 2019
Переглядів
6454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку