Інтегроване навчання (Адаптовано з “Natural Curiosity: A Resource for Teachers” University of Toronto OISE) – це навчання, яке ґрунтується на комплексному підході. Освіта розглядається через призму загальної картини, а не ділиться на окремі дисципліни. Предметні межі (роздільники) зникають, коли вчителі заохочують учнів робити зв’язок між дисциплінами й спиратися на знання і навички з кількох предметних областей. Учням потрібні відкриті можливості для інтеграції знань і навичок з різних дисциплін і критичного оцінювання того, як ці частини взаємодіють.
Під час підготовки і проведення інтегрованих уроків можна зробити наступні висновки:підвищується якість знань учнів із предмету;розширюється кругозір дітей;покращується цілісність сприйняття світогляду учнями;розвиваються практичні навички застосування теоретичного матеріалу;виховується любов до предмету;розвиваються вміння працювати в колективі та висловлювати свої думки.