Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12
Підготувала
Педагог - організатор
Дорошко Н.А.
лютий 2019 рік
Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.
Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати.
Музичне оформлення: музичні композиції про кохання, любов, почуття.
Технічні засоби: музичний центр, мікрофони, акустична система.
Захід починається з виконання пісні О. Пономарьова «Серце».
Виходять ведучі вдягнені в амурів.
Вед. 1. Мудрець повідав істину людині:
«Кохання й миле серце – річ одна,
Як душі мудрі з розумом єдині,
Отак і їх ніщо не роз’єдна.»
Вед.2. Добрий вечір, дорогі друзі! Вітаємо всіх закоханих!
Вед.1. Уже 17 століть поспіль закохані всього світу відзначають найромантичніше свято року – День св. Валентина. Цей день називають днем закоханих.
Вед.2. Цього дня навіть повітря сповнене коханням. Амури поспішають поєднати пари, почуття яких перевірені часом і допомагають зустрітися половинкам, які загубилися серед юрби.
Вед.1. Любов’ю «хворіли» в усі епохи. Тому про неї так багато написано. Але повторень немає, бо неповторні самі люди і кожна особа велична.
Вед.2. Сьогодні на нашому вечорі ми сподіваємося обрати найніжнішу, найпривабливішу, найінтелектуальнішу, найчарівнішу, тобто ідеальну пару.
Вед.1. Ми вдячні всім, хто завітав до нас на вечір. Бо саме ви, дорогі друзі, своєю підтримку та гучними аплодисментами допоможе нашій парі як найкраще себе показати.
Вед.2. Кожна з пар отримає нині почесний титул. Розподілити їх доручено шановному журі…
Вед. 1. Отже зустрічайте наше компетентне журі
1.Заступник директора з виховної роботи – Валентина Вікторівна .
2.____________________________________________________________
3.____________________________________________________________
Вед.2 Давайте разом зустрінемо під гучні оплески наші пари…
(Представлення кожної пари)
Пари виходять під музику
Вед.1. Пара №1…………………………. ………………………………………
Вед.2. Пара №2…………………………………………………………………
Вед.1. Пара №3…………………………………………………………………..
Вед.2. Пара №4…………………………………………………………………….
Вед.2. Наші романтичні пари готові до першого конкурсу «Любов з першого погляду».
Вед.1. Умови конкурсу: пари встають навпроти один доного. Уважно подивіться один на одного (10 секунд). А тепер поверніться спинами. Я буду задавати питання, кожній парі за співпалу відповідь нараховується 1 бал.
(Ведуча ставить запитання відразу до всіх пар)
Вед. 1. 1. Якого кольору очі у дівчат?
2. Якого кольору сорочка у хлопців?
3. Чи є годинник на руці у хлопців?
4. Якого кольору волосся у дівчат?
5. Яке взуття у хлопців?
6.Яка зачіска у дівчат?
Вед.2 Поки журі оцінює результати конкурсу, ми маємо можливість поспілкуватися Рекламно – інформаційна пауза.
– Всі вже знають, чому 14 лютого вважають Днем закоханих. Але хто знає що-небудь про “найдавнішу валентинку”?.
Наприкінці ХІІІ ст. набуло популярності надсилати романтичні послання коханій людині. Найдавніша валентинка зберігається у Британському музеї в Лондоні. Ця листівка підписана герцогом Орлеанським Чарльзом 1415 року. Водночас, він був ув”язнений і таємно відправив послання-кохання своїй дружині .
Вед. 1. А наступний наш конкурс №2 має назву «Подарунок».
Вед. 2. Ви, як справжній джентльмен, обов’язково повинні піднести своїй дамі подарунок. Але від краси своєї подруги у вас відібрало мову, і тому вам належить пояснити їй, що ви хочете подарувати, використовуючи лише жести. А що саме ви будете дарувати, вирішить жереб.
Учасники тягнуть з капелюха жереб.
1.Букет троянд
2.М’яка іграшка – великий медвідь
3.Коробка цукерок
4. Романтична вечеря
Вед. 1. зараз ми звернемось до статистики для дорослих: з’їдаючи плитку шоколаду вагою 113 грамів, отримуємо 616 калорій, котрі можна відпрацювати, танцюючи вальс впродовж 2 годин 28 хвилин або цілуватися.
Вед. 2. Як багато танців є на світі!
Тільки вмій їх вибирати!
Є й новинки на прикметі.
Отже, нумо танцювати !
Вед. 1. Кожна закохана пара хоча б раз у своєму житті виконувала найромантичніший танок.
Тому оголошується конкурс№3 «Танок ідеальної пари».
І зараз ми залюбки подивимося, як наші закохані пари будуть виконувати його, але під ту мелодію, яку ми включимо.
Журі оцінює конкурс за 10-бальною системою.
Вед. 1. А чи знаєте ви які традиції святкування Дня закоханих у інших країнах, наприклад у Англії у цей день ворожать. Дівчата пишуть на папірцях чоловічі імена, заліплюють їх в глину і кидають у воду. Кулька, що спливає першою, і приносить дівчині ім’я судженого.
Вед.2. Француженки у ніч перед 14 лютого пришивають листки лавра до подушки, тоді можна побачити уві сні нареченого
Вед.1. В Америці, Англії у день святого Валентина не зустрінете жодної жінки без букета квітів
Вед.1. Подивимося, у кого з наших учасників серця б’ються в унісон. І чи є взагалі такі. Зараз перевіримо.
Ми оголошуємо конкурс №4 «Сердечне ворожіння». Суть його проста. Потрібно підібрати дві половинки одного серця так, щоб вони ідеально підійшли один одному. Та пара, яка найшвидше знайде такі половинки серед безлічі інших, і буде переможцем цього конкурсу.
На столі стоять дві коробки. На одній напис «Дівчата», на другій – «Хлопці». В коробках лежать половинки сердець, вирізаних з картону. Цих половинок багато – 18 – 20 штук. Всі вони мають різні немислимо викривлені розрізи, але тільки одне серце складається з половинок, які підходять один одному по зрізу. Одна його половинка лежить в коробці «Дівчата», а інша – в коробці «Хлопці». Ось це серце, обидві половинки якого підійдуть один одному по зрізу, і потрібно знайти учасникам. Юнаки стають з одного боку столу, поряд зі своєю коробкою. Дівчата – по іншу сторону, поряд зі своєю. По команді вони дружно починають витягувати половинки зі своїх коробок і приміряти їх один з одним: одна з «дівочих» половинок повинна збігтися з однієї з хлоп’ячих. Доведеться перебрати досить багато варіантів, перш ніж знайдуться дві половинки, які співпадуть по зрізу. Та пара, яка знайде таке серце, яке після з’єднання виявиться слушною, і оголошується переможцем конкурсу.
Вед.2. Конкурс№ 5 має назву «Віднайди свою Валентинку».
Вед.1. Зараз наші дівчата підійдуть до столу, де лежать валентинки і напишуть вам зізнання своїй парі, але зізнання не повинно містити вашого імені чи імені вашої пари. Але початок вашого зізнання у кожної однакови «Мені подобається в тобі………..а ви повинні його завершити одним реченням. Наприклад мені подобається в тобі, що ти завжди мені даєш списувати домашнє завдання, або, завжди мені підтримуєш в скрутний момент. Але головна умова така, що це зізнання повинно реально стосуватися вашої пари, адже за вашим зізнанння хлопцям потрібно буде відгадати, яку саме ви написали валентинку.
Дівчат підводять до столу, де вони пишуть своє зізнання, потім ведучі беруть і номерують ці валентинки і зачитують по черзі зізнання всі відразу, наприклад «На велентинці№1 написано мені подобається в тобі ……На валентинці №2 написано……….», хлопці почувши всі зізнання потім голосують за номер валентинки, яка на їхню думку адресована саме йому.
Вед.2. В середньому людина за все життя витрачає на поцілунки 2 тижні;
– а американець А. Е. Вольфрам з Міннесоти поставив рекорд по кількості поцілованих за одиницю часу. Під час фестивалю, що проходив в його штаті, за 8 годин він поцілував 8001 людину. Знайшлася ж така кількість охочих!
Вед.1. Найтриваліший поцілунок, занесений в Книгу рекордів Гіннесса, тривав 17 днів 10 годин і 30 хвилин. Переможці загриміли в лікарню з виснаженням організму. Після виписки їх шляхи розійшлися і більше не перетиналися. ( за матеріалами Інтернет – сайтів).
Вед.2. Наступний конкурс №6 має назву «Ромео і Джульєта».
Суть цього конкурсу полягає в тому, що вам потрібно себе відчути Ромео і Джульєтою зіграти їхню справжню любов. Вам даються уривки вірша про кохання ви його повинні розділити між собою гарно та виразно його прочитати. В якої пари найкраще це вдасться та і отримує найбільшу кількість балів.
Ведучі підходять з капелюхом до пар і вони витягують собі конверт з віршом:
1.Розкажу тобі думку таємну,
Дивний здогад мене обпік:
Я залишуся в серці твоєму
На сьогодні, на завтра, навік.
І минатиме час, нанизавши
Сотні вражень, імен і країн,-
На сьогодні, на завтра, назавжди!-
Ти залишишся в серці моїм.
А чому? То чудна теорема,
на яку ти мене прирік.
То все разом, а ти – окремо.
І сьогодні, і завтра, й повік.
Душа до краю добрела.
Такої дивної отрути,
я ще ніколи не пила,
Такої чистої печалі,
Такої спраглої жаги,
Такого зойку у мовчанні,
Такого сяйва навкруги.
Такої зоряної тиші.
Такого безміру в добі!…
Це, може, навіть і не вірші
А квіти, кинуті тобі!
Душа складала свій тяжкий екзамен.
Мов тихий дзвін гірського кришталю,
несказане лишилось несказанним.
Життя ішло, минуло той перон.
гукала тиша рупором вокзальним.
Багато слів написано пером
Несказане лишилось несказанним
Світали ночі, вечоріли дні.
Не раз хитнула доля терезами
Слова як сонце сходили в мені.
Несказане лишилось несказанним.
4.Я хочу знати, любиш ти мене,
чи це вже сон, який уже не сниться?
Моєї долі пекло потайне,
моя сама від себе таємниця,
моя сама від себе таємниця!
Чи ти за мене душу віддаси,
чи розміняєш суєтно і дрібно?
Краса – і тільки, трішечки краси,
душі нічого більше не потрібно.
Чи, може, в цім калейдоскопі літ,
де все нещадно звичне і щоденне,
ти просто мені дивишся услід
і трохи любиш сни свої про мене?
5.Спини мене, отямся і отям,
Така любов буває раз в ніколи.
Вона ж промчить над зламаним життям,
За нею будуть бігти видноколи.
Вона ж порве нам спокій до струни,
Вона ж слова поспалює вустами.
Спини мене, спини і схамени,
Ще поки можу думати востаннє.
Ще поки можу, але вже не можу,
Настала черга й на мою зорю.
Чи біля тебе душу відморожу,
Чи біля тебе полум’ям згорю.
Вед. 1. А поки наші пари тренеруються ми б хотіли провести конкурси із залом. І для цього конкурсу нам потрібно два хлопчика і дві дівчинки.
(Ведучі шукають охочих)
Вед.2. Вам потрібно буде затиснувши яблуко між лобами танцювати, яка пара найдовше протримається, та й переможе!
Вед.2. Ну що ж тепер послухаємо наших Ромео і Джульєту.
Вед.1. І останній Конкурс №9 має назву «Стріли амура».
Цей конкурс є не тільки останнім а й вирішальним для кожної пари, адже він може змінити хід гри взагалі, аутсайдери можуть стати несподівано лідерами нашого заходу.
Вед.2. Отже, зараз кожна пара по черзі підходить до наших сердець, їх всього 5 і в них приховані 10 балів. Але ми не знаємо в якому з цих сердець вони знаходяться, можливо в одному із цих сердець лежить відразу всі 10 балів, а можливо, що в одному серці 5б. в іншому 2б, а в трьох наступних по 1б.
Вед.1. Суть завдання полягає в тому, що кожна пара має тільки 3 спроби, щоб вистрелити в ці серця. Це може стріляти як і хлопець, так і дівчина, вирішувати вам самим. Але якщо ви не влучите в серце, то воно не відкривається. В кінці журі зобов’язане поставити вам ту кількість балів, яку ви набрали.
(пари по черзі стріляють)
Вед.1. Ну що ж це був наш останній конкурс. І зараз просимо журі підбити підсумки.
Вед.2. Ну нарешті, наше компетентне журі, підрахували бали і ми, зможимо дізнатися хто ж ця ідеальна пара. Тож надаємо слово журі.
(оголошення результатів, нагородження учасників).
Номiнації:
1. Ідеальна пара цього вечора, або Валентин і Валентина стають…………
2. Най кмітливіша пара…………….………………………………………………
3. Пара глядацьких симпатій
4.Най талановитіша пара
Вед.2. І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов до матері і батька, любов до рідної землі, любов одне до одного. Чекайте світлого частого кохання. І воно обов’язково прийде до ваших сердець. Надійтеся й вірте в це всією душею.