Мета уроку:закінчити роботу над текстом роману Елеонор Портер «Полліанна»; з’ясувати, як «гра в радість» допомогла мешканцям містечка стати щасливими;проаналізувати зміну життєвих цінностей героїв твору; розвивати навички читання, критичного мислення; навчитися самим грати “Гру в радість»; розвивати увагу, спостережливість, навички самостійної роботи;розвивати творчі здібності учнів; виховувати почуття радості, доброти, турботи про інших.
Мета уроку:-закінчити роботу над текстом роману Е. Портер «Полліанна»; з‘ясувати, як «гра в радість»допомогла мешканцям містечка;Проаналізувати зміну життєвих цінностей героїв твору;Розвивати навички читання;Навчитися самим грати «Гру в радість»;Виховувати почуття радості, доброти, турботи про інших;
Впізнай героя за описом 10. « …мені щойно минуло десять років. Торік я жив у сиротинці. Але нас таких там було багато, і тому їм за мене голова не боліла. І я пішов звідти. Тепер житиму деінде, але поки не знаю, де саме. Я хотів мати власну домівку… ну, звичайну – щоб була мама, а не доглядачка...«(Джиммі Бін)
Вірш-побажання. В житті завжди є радості хвилини,Лише навколо обернись. Навчися бачити хороше,Ти тільки краще придивись. Дивись, там сяє сонечко на небі,А там пташки співають на вікні,Там грають діти в щось веселе,І мама посміхається тобі. Навколо стільки доброго. Ми можемо знайти,І радість стільким людям принести. То ж йди вперед, радій і посміхайся. А доля щастям хай всміхається тобі.