Ігри на уроках англійської мови в початковій школі

Про матеріал

Цей матеріал буде корисним для вчителів, що викладають англійську мову в початковій школі. Матеріали можна використовувати як частину уроку, так і для позаурочної роботи з дітьми.

Перегляд файлу

Ігри на уроках англійської мови у початкових класах


Завдання 1. Знайди картинку, ідентичну твоїй

Знайди однокласника, в якого на картинці зображена дівчин­ка, одягнена так само, як і дівчинка на твоїй картинці (учні порів­нюють деталі одягу, взуття, їх колір).

Завдання 2. Знайди свої речі

Ти загубив:, a yellow pencil-box, a blue ball, a brown bag, a white pen.

Спробуй знайти свої речі в бюро знахідок. Коли ти виявиш, що в бюро знахідок є твоя річ, попроси: "Please, give me my pen".

Завдання 3. Незнайко

У грі бере участь увесь клас. Роль Незнайки виконує вчитель.

На столі розкладені картинки, предмети або картонки з числа­ми. Учитель називає предмети й цифри. Діти повинні виправити вчителя, якщо він зробив помилку.

Учитель. Діти, сьогодні до нас у гості прийшов Незнайко. Він також вивчає англійську мову, але, як завжди, часто плутає назви предметів, чисел. Давайте допоможемо йому запам'ятати все пра­вильно.

Teacher. This is a ball.

Pupil. No, it is not. It is a box.

Teacher. This is 4.

Pupil. No, it is not. It is 6/

Завдання 4. Склади портфель

У грі бере участь увесь клас. Учні виходять до дошки за ба­жанням.


http://uchni.com.ua/pars_docs/refs/14/13405/13405_html_7c1e5f63.gifУчитель. Допоможіть Буратіно скласти портфель. Учень бере предмети, що знаходяться на столі, складає їх у портфель, називаючи кожен. This is a book. This is a pen. This is a ruler.

^ Завдання 5. Склади букет

У ч и тел ь. Діти, давайте складемо букет для мами. Ллє потріб­но дотримуватись такої умови: називати колір кожної квіточки правильно, а то букет зів'яне.

Клас ділиться на 3 команди. Учні один за одним (по ланцюжку) називають колір кожного листочка та квіточки.

Якщо учень помилився, то листочки та квіточки повертаються назад і гра починається спочатку.

Pupil 1. This is a red flower.

P u p і 1 2. This is a blue flower.

P u p і 1 3. This is a yellow flower.

Завдання 6. Побудуй хатку для короля

Клас ділиться на 2 команди. Учні будують хатку, називаючи, правильно букви на картонці. Якщо учень помилився, то він не має права класти свою «цеглину». Виграє команда, яка першою побу­дує хатинку.

Учитель. Давайте побудуємо хатинку для короля AВС. Скла­демо її з буквбукв, правильно називаючи кожну.

букв, правильно називаючи кожну.

Pupil 1. This is a letter A.

Pupil 2. This is a letter В.
Завдання 7. Алфавіт

Учитель ділить клас на 2 3 команди. У руках у нього годинник із секундною стрілкою. Він називає яку-нсбудь літеру (крім х, у, z) і пропонує першому учневі першої команди придумати за 20 секунд якомога більше слів, які починаються з цієї літери. Потім таке ж завдання, але вже з іншою літерою, виконує перший учень другої команди, потім — другий учень першої команди і т. д.

За кожне правильне слово команда одержує бал.
^ Завдання 8. Що в мене є?

Клас ділять на 2—3 команди. Учитель показує командам по черзі картку з якою-небудь літерою алфавіту. Учні відповідної команди повинні назвати цю літеру, а потім - - якомога більше іменників, що починаються з цієї літери.

За кожне правильне слово команді зараховується один бал.
^ Завдання 9. Хто перший?

Учитель викликає до дошки по одному учню (почергово з кож­ної команди). Вони повинні скласти й записати на дошці по три слова, ідо починаються з однієї букви (наприклад із Р).

Учні читають уголос свої слова. За кожне правильно складене та прочитане слово команда одержує бал. Вислухавши відповіді . учнів, учитель підводить підсумки гри.
^ Завдання 10. Розфарбуй повітряні кульки

Учням пропонують намалювати та розфарбувати повітряні кульки. Потім потрібно правильно назвати колір кожної кульки. Виграє той, хто правильно назве всі кольори.
^ Завдання 11. Прикрась ялинку

Учні малюють новорічну-ялинку та прикрашають її різними іграшками. Потім потрібно, щоб учні назвали ці іграшки та їх ко­лір. Виграє той, хто більше назве іграшок.




^ Гра «Схоже або різне»

Мета: активізація спільної мовної діяльності, вдосконалення навичок вираження в іншомовній сфері спільного й відмінного.

Хід гри: учасники утворюють пари. їм вручаються картки з картинками. Показувати картки одне одному не можна. Працюючи в парах, гравці ставлять питан­ня одне одному, щоби з'ясувати, які картинки на їх картках є спільними, а які відмінними. Обговоривши по три картинки, гравці міняються місцями і продо­вжують роботу з іншими партнерами. Роздавальний матеріал можна варіювати, використовуючи замість картинок синонімічні й антонімічні слова, пропози­ції тощо.

 


^ Гра «Знайди відмінності»

Мета: комплексне тренування питально-від­повідної взаємодії зі включенням елементів мірку­вання.

Хід гри: учасники гри діляться на пари. Один гра­вець одержує картинку, другий — таку саму кар­тинку, але з деякими змінами. Ставлячи питання одне одному, вони повинні знайти відмінності між картинками й назвати їх. Показувати одне одному картинки забороняється.

Наприклад, відпрацювання граматичного ма­теріалу «Множина іменників» (див. додаток 1).

^ Гра «Ранжирування»

Мета: формування навичок вираження в моно­логічному й діалогічному мовленні переваги, вибору, аргументування, пояснення та інших намірів того, хто будує розповідь.

Хід гри: учням пропонуються переліки осо­бистих і професійних якостей, необхідних пев­ному фахівцю. Кожен повинен пронумерувати за ступенем важливості, відповідно до власних поглядів і переконань, усі названі якості. Потім у ході дискусії всі мають обґрунтувати свій під­хід до оцінювання цих якостей і обговорити зна­чущість усіх якостей і пропоновані пріоритети в ранжируванні.

docx
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку