MyTestXPro
НЕЗАРЕЄСТРОВАНА ВЕРСІЯ
http://mytestx.pro
Тест: "1.1 LEGO Mindstorms 2.0".
Інструкція:
В даному тесті є різного типу завдання, з різною кількістю балів за них. Тому, в кожному питанні буде вказано - що необхідно зробити і як вибрати варіант відповіді.
Оцінювання буде проводитись за наступною шкалою:
1 - Чому ти сюди ходиш???
2 - Двієчник!
3 - Краєм вуха щось чув(-ла)
4 - Не ідеал - але добре.
5 - !!!Ас!!!
Завдання №1 |
||
Як називається елемент набору Lego Mindstorms NXT 2.0, зображений на рисунку (для збільшення натисніть на рисунок). Для вибору правильної відповіді натисніть радіо-кнопку (тільки одну).
|
||
Виберіть один з 5 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Бублик |
2) |
|
Квадрат |
3) |
|
Комп'ютер |
4) |
|
Смартфон |
5) |
|
Кірпіч |
Завдання №2 |
||
Як називається елемент конструктора, зображений на рисунку.
|
||
Виберіть один з 5 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Сенсор звуку |
2) |
|
Датчик дотику |
3) |
|
Сенсор кольору |
4) |
|
Сенсор світла |
5) |
|
Лампочка |
Завдання №3 |
||
Як називається елемент конструктора, зображений на рисунку.
|
||
Виберіть один з 5 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Сенсор дотику |
2) |
|
Сенсор звуку |
3) |
|
Декоративні панелі |
4) |
|
Турбіни |
5) |
|
Сенсор кнопки |
Завдання №4 |
||
Як називається елемент конструктора, зображений на рисунку.
|
||
Виберіть один з 4 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Електродвигун |
2) |
|
Серводвигун |
3) |
|
Кроковий двигун |
4) |
|
Пристрій керування |
Завдання №5 |
||
Як називається елемент набору конструктора зображеного на рисунку?
|
||
Виберіть один з 4 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Ультразвуковий сенсор |
2) |
|
Сенсор ультразвуку |
3) |
|
Очі робота |
4) |
|
Датчик зору |
Завдання №6 |
||
До портів A, B, C NXT блоку підключаються:
|
||
Вкажіть істинність або хибність варіантів відповідей: |
||
1) |
|
Сервомотори |
2) |
|
USB - кабель |
3) |
|
Сенсори |
Завдання №7 |
||
До портів 1, 2, 3, 4 NXT - блока підключаються:
|
||
Вкажіть істинність або хибність варіантів відповідей: |
||
1) |
|
Сервомотори |
2) |
|
Сенсори |
3) |
|
USB - кабель |
Завдання №8 |
||
USB - кабель використовується для:
|
||
Вкажіть істинність або хибність варіантів відповідей: |
||
1) |
|
Прив'язування "кірпіча" до комп'ютера, щоб не втік |
2) |
|
Зарядки акумуляторів |
3) |
|
Завантаження програми до NXT - блоку |
Завдання №9 |
Натисніть на зображенні нижче, кнопку, яка запускає "кірпіч" (натисніть на область - яку вважаєте вірною). |
Вкажіть місце на зображенні: |
|
Завдання №10 |
||
Пункт меню, зображений на рисунку призначений для: (виберіть кілька відповідей):
|
||
Виберіть декілька з 4 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Налаштування гучності звуку. |
2) |
|
Вибору кольору підсвітки дисплею |
3) |
|
Встановлення часу автоматичного відключення блоку |
4) |
|
Налаштування потужності моторів |
Завдання №11 |
||
Пункт меню, зображений на рисунку, призначений для:
|
||
Виберіть декілька з 4 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Тестування можливостей сенсорів |
2) |
|
Тестування можливостей моторів |
3) |
|
Малювання на дисплеї |
4) |
|
Створення програм |
Завдання №12 |
||
Пункт меню, зображений на рисунку:
|
||
Виберіть декілька з 4 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Призначений для складання програм прямо на блоці - NXT |
2) |
|
Призначений для складання пазлів |
3) |
|
Призначений для переміщення програм |
4) |
|
Відкриває 5 пустих блоків для запису команд робота |
Завдання №13 |
||
Виберіть правильний опис запрограмованих дій робота (програма на рисунку, щоб збільшити - натисніть на рисунку)
|
||
Виберіть один з 4 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
вперед > поки не натиснеться кнопка > повертати праворуч > поки не натиснеться кнопка > повторити все з початку |
2) |
|
назад > поки не натиснеться кнопка > повертати праворуч > поки не натиснеться кнопка > повторити все з початку |
3) |
|
вперед > поки не натиснеться кнопка > повертати праворуч > поки не натиснеться кнопка > стоп |
4) |
|
вперед > поки не натиснеться кнопка > повертати праворуч > повторити все з початку |
Завдання №14 |
||
Виберіть правильний опис запрограмованих дій робота (програма на рисунку, щоб збільшити - натисніть на рисунку)
|
||
Виберіть один з 4 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
вперед > поки не з'явиться об'єкт > повертати назад ліворуч 2 оберти двигуна > повторити все з початку |
2) |
|
вперед > поки не з'явиться об'єкт > повертати назад > повторити все з початку |
3) |
|
назад > поки не з'явиться об'єкт > повертати назад ліворуч 2 оберти двигуна > повторити все з початку |
4) |
|
вперед > поки не з'явиться об'єкт > повертати назад ліворуч 2 оберти двигуна > стоп |
Завдання №15 |
||
Виберіть правильний опис запрограмованих дій робота (програма на рисунку, щоб збільшити - натисніть на рисунку)
|
||
Виберіть один з 4 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
вперед 5 обертів > зачекати 2 секунди > програти мелодію > чекати натискування кнопки > почати все з початку |
2) |
|
вперед > зачекати 2 секунди > програти мелодію > чекати натискування кнопки > почати все з початку |
3) |
|
вперед 5 обертів > програти мелодію > чекати натискування кнопки > почати все з початку |
4) |
|
вперед 5 обертів > зачекати 2 секунди > програти мелодію > чекати натискування кнопки > стоп |
Завдання №16 |
||
Як називається зображена деталь?
|
||
Виберіть один з 5 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Балка 5 |
2) |
|
Балка 3 |
3) |
|
Штифт |
4) |
|
Вісь |
5) |
|
Шестерня |
Завдання №17 |
||
Як називається зображена деталь?
|
||
Виберіть один з 5 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Втулка |
2) |
|
Балка 3 |
3) |
|
Штифт |
4) |
|
Вісь |
5) |
|
Шестерня |
Завдання №18 |
||
Як називаються зображені деталі?
|
||
Виберіть один з 5 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Втулка |
2) |
|
Балка 3 |
3) |
|
Штифт |
4) |
|
Вісь |
5) |
|
Шестерня |
Завдання №19 |
||
Впишіть число - довжину балки (на рисунку).
|
||
Запишіть число: |
||
1) |
довжина балки |
|
Завдання №20 |
Виберіть мишкою на зображенні деталь, яка називається - вісь (для відкриття зображення - двічі клацніть на ньому) |
Вкажіть місце на зображенні: |
|
Завдання №21 |
||
Чи рухоме з'єднання балок - подане на рисунку?
|
||
Виберіть один з 2 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Так |
2) |
|
Ні |
Завдання №22 |
||
Чи рухоме з'єднання балок - подане на рисунку?
|
||
Виберіть один з 2 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Так |
2) |
|
Ні |
Завдання №23 |
||
Як називається зображена деталь?
|
||
Виберіть один з 4 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Хрестик |
2) |
|
Шестерня |
3) |
|
Колесо |
4) |
|
Зірка |
Завдання №24 |
||
Для чого використовується зображена деталь?
|
||
Виберіть один з 3 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Для декоративного оформлення робота |
2) |
|
Це крила - для здійснення польотів |
3) |
|
Це радіатор для охолодження робота |
Завдання №25 |
||||
Співставте назви портів їхнім сенсорам чи моторам - як має бути за замовчуванням. |
||||
Вкажіть відповідність для всіх 4 варіантів відповіді: |
||||
1) |
|
Мотори |
1) |
A, B, C |
2) |
|
Сенсори дотику |
2) |
1, 2 |
3) |
|
Сенсор кольору |
3) |
3 |
4) |
|
Ультразвуковий сенсор |
4) |
4 |
Завдання №26 |
||
Як називається програма для програмування робота Lego Mindstorms, ярлик якої є на малюнку?
|
||
Виберіть один з 4 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
NXT-G |
2) |
|
NXC |
3) |
|
Android |
4) |
|
EV3 |
Завдання №27 |
В якому полі необхідно внести назву програми, яку хочете створити? |
Вкажіть місце на зображенні: |
|
Завдання №28 |
||
Для чого призначена вкладка зображена на малюнку?
|
||
Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Для створення робота за інструкцією |
2) |
|
Для вибору рівня гри роботів |
3) |
|
Для програмування роботів по інструкції |
4) |
|
Для купівлі готових роботів |
5) |
|
Для перегляду відео в мережі Інтернет про Lego Mindstorms |
Завдання №29 |
||
Як називається елемент інтерфейсу середовища програмування, зображений на малюнку?
|
||
Виберіть один з 5 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Початок програми |
2) |
|
Кінець програми |
3) |
|
Балка 3 |
4) |
|
Приціл |
5) |
|
Напрямна програми |
Завдання №30 |
||
Для чого призначена виділена область вікна програми на малюнку
|
||
Виберіть один з 3 варіантів відповіді: |
||
1) |
|
Для пересування по робочому полі вікна програмування |
2) |
|
Для копіювання частин програми |
3) |
|
Для перегляду відеофайлів |
ОГРАНИЧЕНИЕ НЕЗАРЕГИСТРИРОВАННОЙ ВЕРСИИ
СЛЕДУЮЩИЕ ЗАДАНИЯ БЫЛИ СКРЫТЫ
MyTestXPro
НЕЗАРЕЄСТРОВАНА ВЕРСІЯ
http://mytestx.pro
Тест: "1.1 LEGO Mindstorms 2.0".
Відповіді:
#1 (1 б.) |
5 |
#2 (1 б.) |
3 |
#3 (1 б.) |
1 |
#4 (1 б.) |
2 |
#5 (1 б.) |
1 |
#6 (2 б.) |
1=Істина, 2=Хибність, 3=Хибність |
#7 (2 б.) |
1=Хибність, 2=Істина, 3=Хибність |
#8 (2 б.) |
1=Хибність, 2=Хибність, 3=Істина |
#9 (1 б.) |
|
#10 (2 б.) |
1, 3 |
#11 (2 б.) |
1, 2 |
#12 (2 б.) |
1, 4 |
#13 (3 б.) |
1 |
#14 (3 б.) |
1 |
#15 (3 б.) |
1 |
#16 (2 б.) |
1 |
#17 (2 б.) |
1 |
#18 (2 б.) |
3 |
#19 (1 б.) |
довжина балки11 |
#20 (1 б.) |
|
#21 (1 б.) |
2 |
#22 (1 б.) |
1 |
#23 (1 б.) |
2 |
#24 (1 б.) |
1 |
#25 (3 б.) |
1=1, 2=2, 3=3, 4=4 |
#26 (1 б.) |
1 |
#27 (1 б.) |
|
#28 (2 б.) |
1, 3 |
#29 (1 б.) |
1 |
#30 (1 б.) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Критерії оцінювання:
Возможный максимум баллов: 48.
"!!!Ас!!!" не менее 41 баллов (85% макс.);
"Не ідеал - але добре" не менее 34 баллов (70% макс.);
"Краєм вуха щось чув(-ла)" не менее 24 баллов (50% макс.);