Тест на тему "Знання деталей та вузлів наборів Lego Minstorms NXT 2.0 8547" середнього рівня гуртка "Основи робототехніки"гуртка

Про матеріал
З допомогою цього тесту дитина може перевірити свої знання стосовно деталей, вузлів, типу з'єднань та призначення кожної із деталей наборів освітньої робототехніки Lego Mindstorms NXT 2.0 8547. Ці знання необхідні для того, щоб вчитель, керівник гуртка, тренер, міг розмовляти однією мовою із учнем, і, щоб учень не мав прогалин у знанні деталей набору - адже при вивченні наступних тем в курсі "Основи робототехніки" ці прогалини будуть сильно заважати процесу навчання.
Перегляд файлу

MyTestXPro

НЕЗАРЕЄСТРОВАНА ВЕРСІЯ

http://mytestx.pro

 

Тест: "1.1 LEGO Mindstorms 2.0".

 

Інструкція:

В даному тесті є різного типу завдання, з різною кількістю балів за них. Тому, в кожному питанні буде вказано - що необхідно зробити і як вибрати варіант відповіді.

Оцінювання буде проводитись за наступною шкалою:

1 - Чому ти сюди ходиш???

2 - Двієчник!

3 - Краєм вуха щось чув(-ла)

4 - Не ідеал - але добре.

5 - !!!Ас!!!

 

Завдання №1

Як називається елемент набору Lego Mindstorms NXT 2.0, зображений на рисунку (для збільшення натисніть на рисунок). Для вибору правильної відповіді натисніть радіо-кнопку (тільки одну).

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)

 

Бублик

2)

 

Квадрат

3)

 

Комп'ютер

4)

 

Смартфон

5)

 

Кірпіч

 

Завдання №2

Як називається елемент конструктора, зображений на рисунку.

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)

 

Сенсор звуку

2)

 

Датчик дотику

3)

 

Сенсор кольору

4)

 

Сенсор світла

5)

 

Лампочка

 

Завдання №3

Як називається елемент конструктора, зображений на рисунку.

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)

 

Сенсор дотику

2)

 

Сенсор звуку

3)

 

Декоративні панелі

4)

 

Турбіни

5)

 

Сенсор кнопки

 

Завдання №4

Як називається елемент конструктора, зображений на рисунку.

Виберіть один з 4 варіантів відповіді:

1)

 

Електродвигун

2)

 

Серводвигун

3)

 

Кроковий двигун

4)

 

Пристрій керування

 

Завдання №5

Як називається елемент набору конструктора зображеного на рисунку?

Виберіть один з 4 варіантів відповіді:

1)

 

Ультразвуковий сенсор

2)

 

Сенсор ультразвуку

3)

 

Очі робота

4)

 

Датчик зору

 

Завдання №6

До портів A, B, C NXT блоку підключаються:

Вкажіть істинність або хибність варіантів відповідей:

1)

 

Сервомотори

2)

 

USB - кабель

3)

 

Сенсори

 

Завдання №7

До портів 1, 2, 3, 4 NXT - блока підключаються:

Вкажіть істинність або хибність варіантів відповідей:

1)

 

Сервомотори

2)

 

Сенсори

3)

 

USB - кабель

 

Завдання №8

USB - кабель використовується для:

Вкажіть істинність або хибність варіантів відповідей:

1)

 

Прив'язування "кірпіча" до комп'ютера, щоб не втік

2)

 

Зарядки акумуляторів

3)

 

Завантаження програми до NXT - блоку

 

Завдання №9

Натисніть на зображенні нижче, кнопку, яка запускає "кірпіч" (натисніть на область - яку вважаєте вірною).

Вкажіть місце на зображенні:

 

Завдання №10

Пункт меню, зображений на рисунку призначений для: (виберіть кілька відповідей):

Виберіть декілька з 4 варіантів відповіді:

1)

 

Налаштування гучності звуку.

2)

 

Вибору кольору підсвітки дисплею

3)

 

Встановлення часу автоматичного відключення блоку

4)

 

Налаштування потужності моторів

 

Завдання №11

Пункт меню, зображений на рисунку, призначений для:

Виберіть декілька з 4 варіантів відповіді:

1)

 

Тестування можливостей сенсорів

2)

 

Тестування можливостей моторів

3)

 

Малювання на дисплеї

4)

 

Створення програм

 

Завдання №12

Пункт меню, зображений на рисунку:

Виберіть декілька з 4 варіантів відповіді:

1)

 

Призначений для складання програм прямо на блоці - NXT

2)

 

Призначений для складання пазлів

3)

 

Призначений для переміщення програм

4)

 

Відкриває 5 пустих блоків для запису команд робота

 

Завдання №13

Виберіть правильний опис запрограмованих дій робота (програма на рисунку, щоб збільшити - натисніть на рисунку)

Виберіть один з 4 варіантів відповіді:

1)

 

вперед > поки не натиснеться кнопка > повертати праворуч > поки не натиснеться кнопка > повторити все з початку

2)

 

назад > поки не натиснеться кнопка > повертати праворуч > поки не натиснеться кнопка > повторити все з початку

3)

 

вперед > поки не натиснеться кнопка > повертати праворуч > поки не натиснеться кнопка > стоп

4)

 

вперед > поки не натиснеться кнопка > повертати праворуч > повторити все з початку

 

Завдання №14

Виберіть правильний опис запрограмованих дій робота (програма на рисунку, щоб збільшити - натисніть на рисунку)

Виберіть один з 4 варіантів відповіді:

1)

 

вперед > поки не з'явиться об'єкт > повертати назад ліворуч 2 оберти двигуна > повторити все з початку

2)

 

вперед > поки не з'явиться об'єкт > повертати назад > повторити все з початку

3)

 

назад > поки не з'явиться об'єкт > повертати назад ліворуч 2 оберти двигуна > повторити все з початку

4)

 

вперед > поки не з'явиться об'єкт > повертати назад ліворуч 2 оберти двигуна > стоп

 

Завдання №15

Виберіть правильний опис запрограмованих дій робота (програма на рисунку, щоб збільшити - натисніть на рисунку)

Виберіть один з 4 варіантів відповіді:

1)

 

вперед 5 обертів > зачекати 2 секунди > програти мелодію > чекати натискування кнопки > почати все з початку

2)

 

вперед > зачекати 2 секунди > програти мелодію > чекати натискування кнопки > почати все з початку

3)

 

вперед 5 обертів > програти мелодію > чекати натискування кнопки > почати все з початку

4)

 

вперед 5 обертів > зачекати 2 секунди > програти мелодію > чекати натискування кнопки > стоп

 

Завдання №16

Як називається зображена деталь?

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)

 

Балка 5

2)

 

Балка 3

3)

 

Штифт

4)

 

Вісь

5)

 

Шестерня

 

Завдання №17

Як називається зображена деталь?

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)

 

Втулка

2)

 

Балка 3

3)

 

Штифт

4)

 

Вісь

5)

 

Шестерня

 

Завдання №18

Як називаються зображені деталі?

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)

 

Втулка

2)

 

Балка 3

3)

 

Штифт

4)

 

Вісь

5)

 

Шестерня

 

Завдання №19

Впишіть число - довжину балки (на рисунку).

Запишіть число:

1)

довжина балки

 

 

Завдання №20

Виберіть мишкою на зображенні деталь, яка називається - вісь (для відкриття зображення - двічі клацніть на ньому)

Вкажіть місце на зображенні:

 

Завдання №21

Чи рухоме з'єднання балок - подане на рисунку?

Виберіть один з 2 варіантів відповіді:

1)

 

Так

2)

 

Ні

 

Завдання №22

Чи рухоме з'єднання балок - подане на рисунку?

Виберіть один з 2 варіантів відповіді:

1)

 

Так

2)

 

Ні

 

Завдання №23

Як називається зображена деталь?

Виберіть один з 4 варіантів відповіді:

1)

 

Хрестик

2)

 

Шестерня

3)

 

Колесо

4)

 

Зірка

 

Завдання №24

Для чого використовується зображена деталь?

Виберіть один з 3 варіантів відповіді:

1)

 

Для декоративного оформлення робота

2)

 

Це крила - для здійснення польотів

3)

 

Це радіатор для охолодження робота

 

Завдання №25

Співставте назви портів їхнім сенсорам чи моторам - як має бути за замовчуванням.

Вкажіть відповідність для всіх 4 варіантів відповіді:

1)

 

Мотори

1)

A, B, C

2)

 

Сенсори дотику

2)

1, 2

3)

 

Сенсор кольору

3)

3

4)

 

Ультразвуковий сенсор

4)

4

 

Завдання №26

Як називається програма для програмування робота Lego Mindstorms, ярлик якої є на малюнку?

Виберіть один з 4 варіантів відповіді:

1)

 

NXT-G

2)

 

NXC

3)

 

Android

4)

 

EV3

 

Завдання №27

В якому полі необхідно внести назву програми, яку хочете створити?

Вкажіть місце на зображенні:

 

Завдання №28

Для чого призначена вкладка зображена на малюнку?

Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:

1)

 

Для створення робота за інструкцією

2)

 

Для вибору рівня гри роботів

3)

 

Для програмування роботів по інструкції

4)

 

Для купівлі готових роботів

5)

 

Для перегляду відео в мережі Інтернет про Lego Mindstorms

 

Завдання №29

Як називається елемент інтерфейсу середовища програмування, зображений на малюнку?

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)

 

Початок програми

2)

 

Кінець програми

3)

 

Балка 3

4)

 

Приціл

5)

 

Напрямна програми

 

Завдання №30

Для чого призначена виділена область вікна програми на малюнку

Виберіть один з 3 варіантів відповіді:

1)

 

Для пересування по робочому полі вікна програмування

2)

 

Для копіювання частин програми

3)

 

Для перегляду відеофайлів

 

ОГРАНИЧЕНИЕ НЕЗАРЕГИСТРИРОВАННОЙ ВЕРСИИ

СЛЕДУЮЩИЕ ЗАДАНИЯ БЫЛИ СКРЫТЫ

 

MyTestXPro

НЕЗАРЕЄСТРОВАНА ВЕРСІЯ

http://mytestx.pro

 


 

Тест: "1.1 LEGO Mindstorms 2.0".

Відповіді:

 

#1 (1 б.)

5

#2 (1 б.)

3

#3 (1 б.)

1

#4 (1 б.)

2

#5 (1 б.)

1

#6 (2 б.)

1=Істина, 2=Хибність, 3=Хибність

#7 (2 б.)

1=Хибність, 2=Істина, 3=Хибність

#8 (2 б.)

1=Хибність, 2=Хибність, 3=Істина

#9 (1 б.)

#10 (2 б.)

1, 3

#11 (2 б.)

1, 2

#12 (2 б.)

1, 4

#13 (3 б.)

1

#14 (3 б.)

1

#15 (3 б.)

1

#16 (2 б.)

1

#17 (2 б.)

1

#18 (2 б.)

3

#19 (1 б.)

довжина балки11

#20 (1 б.)

#21 (1 б.)

2

#22 (1 б.)

1

#23 (1 б.)

2

#24 (1 б.)

1

#25 (3 б.)

1=1, 2=2, 3=3, 4=4

#26 (1 б.)

1

#27 (1 б.)

#28 (2 б.)

1, 3

#29 (1 б.)

1

#30 (1 б.)

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання:

Возможный максимум баллов: 48.

 "!!!Ас!!!" не менее 41 баллов (85% макс.);

 "Не ідеал - але добре" не менее 34 баллов (70% макс.);

 "Краєм вуха щось чув(-ла)" не менее 24 баллов (50% макс.);

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку