Ігрові технології навчання як одна з інноваційних форм

Про матеріал
Тип заняття: урок - гра Керівник: Лавріненко Л.В. Рівень гуртка: початковий Рік навчання: другий Вік вихованців: 4-5 років Тема: Розвиток музично-рухових навичок за допомогою образно-ігрового репертуару. Заохочення до імпровізації.
Перегляд файлу

Рівень гуртка: початковий

Рік навчання: другий

Вік вихованців: 4-5 років

Місце проведення: хореографічна зала

Тип заняття: урок - гра

Керівник: Лавріненко Л.В.

 

Тема: Розвиток музично-рухових навичок за допомогою образно-ігрового репертуару. Заохочення до імпровізації.

Мета: Актуалізація дитячої танцювальної творчості. Формування стійкого інтересу до мистецтва.

Завдання:

- формувати стійкий інтерес до мистецтва;

- розвивати дрібну моторику рук дитини;

- виховувати культуру здорового способу життя;

- формувати творчі здібності дітей;

- розвивати єстетичні почуття та смаки за допомогою ігрових вправ.

 

Хід заняття

 І. Організацій момент.

- привітання, оголошення теми і мети заняття;

- перевірка присутніх.

Керівник гуртка: - Добрий день, діти!

Діти виконують вихід та уклін.

 

ІІ. Ритмика.

1. Вправи по колу. « Весела прогулянка»

- марширувати кроком, піднімаючи коліно під кутом 90◦;

- марширувати з хлопком у долоні перед собою на кожен крок ;

- кроки на носках руки підняті до гори, виплескують на кожен музичний такт;

- кроки на пʼятах, руки на талії;

-крок-підскок, руки на талії;

 

2. Вправи на розвиток музично-слухового сприймання. «Музична руханка»

- стати у перше положення ніг зберігаючи струнку поставу;

- виконувати нахили і повороти голови в характері музики, щоразу чітко фіксуючі вихідне положення;

- виконувати рухи плечима піднімаючи їх вверх і опускаючи униз у ритмі музики;

- виводити ногу у перед на носок з переводом її на каблук, на носок і закрити її у 6 позицію (по черзі ліву та праву ноги).

- плескати в долоні та притупувати на місці у ритмі музики почергово 4 хлопки,4 притопи , руки на талію;

- стрибати на місці, навкруги себе, рівномірно, ритмічно.

ІІІ. Пальчикові ігри. (Пальчикові ігри необхідні для розвитку дрібної моторики рук дитини. Від тонусу, сили, точності руху пальців рук залежить не тільки формування навичок письма, а й розвиток мовлення, здатність до зосередження уваги).

1.«Кораблик»

По річці пливе кораблик,
Він пливе здалеку, (скласти руки човником і робити хвилеподібні рухи)
На кораблику чотири
Дуже хоробрих моряки. (Показуємо підняті вгору 4 пальці)
У них вушка на маківці, (піднімаємо руки до голови, показуємо вушка зігнутими долонями)
У них довгі хвости, (приставляємо руку до попереку, зображуємо руху хвостиком)
Але страшні їм тільки кішки,
Тільки кішки і коти. (Обидві руки піднімаємо до голови, зображуємо котячі кігті і шипимо)

2. « Дні тижня»

У понеділок я прала, (кулачки тремо один до одного)
Підлогу у вівторок підмітала. (Кисті розслаблених рук вниз і робимо імітуючі рухи по столу).
У середу я пекла калач. (печемо “пиріжки”)
Весь четвер шукала м’яч. (праву руку підносимо до лоба і робимо “козирок”)
Чашки в п’ятницю помила. (пальці лівої руки напівзігнуті, долоня стоїть на ребрі, а вказівним пальцем правої руки водимо по колу всередині лівої руки)
А в суботу торт купила. (Долоньки розкриті і з’єднані разом по стороні мізинців)
Всіх подружок в неділю, покликала на день народження. (Махаємо долоньками до себе)

 

 

ІV. Вправа -гра  імпровізаційно-творчого характеру «Чарівна квіточка».

Діти стають у коло. Під веселу музику передають умовну «Чарівну квіточку» по черзі один одному. Потім мелодія зупиняється і дитина яка залишилась тримати квіточку заходе в центр кола та виконує рухи імпровізаційного характеру під музику. Всі діти повторюють її рухи.

 

V. Музично-рухова вправа.

Вправа: «Сходить сонечко».

Руки тримаємо у (підготовчому положенні) так округлено наче сонечко, що сховалося за горизонтом. Поволі сонечко сходить і досягає лінії горизонту(перша позиція). Далі сонечко сходячі все вище і вище, досягає такої величини, коли радіє вся планета (третя позиція). З третьої позиції кисті рук розводять так, наче промінчики сонця спрямовуються на увесь світ, руки широко разводять. Руки у (другій позиції ) це сонце на обрії. Сонечко ховається для відпочинку (руки опускаються у підготовчу позицію).

 

VІ. Гімнастичні вправи на підлозі.

1. Натягування ніг до самих кінчиків пальців стоп,зворотнє виведення їх у положення на п̓ ти.

2. «Складка» .

3. «Метелик» (підготовчий рух до шпагату).

4. «Кільце», «Кошик» (вправи на гнучкість).

5. «Гойдалка» (вправа на розвиток підйому).

6. «Берізка».

7. «Місток».

 

VIІ. Образно-ігрові рухи.

- запрошувати до танцю один одного стоячи у парах(уклін, запрошуючи рукою до танцю);

- плескати долонями у долоні партнера, передаючи гарний настрій;

- кружляти у ритмі музики в парах;

- виконувати «веселі ручки» з легким поворотом праворуч, ліворуч, передаючи свій радісний настрій іншому.

- ритмічно виконувати прямий галоп у парах, рівномірно підскакуючи.

 

VIIІ. Заключна частина.

Рухи для відпочинку «Моя улюблена іграшка».

1.Ритмічно і легко бігати до улюбленої іграшки, кружляти з нею, навколо неї.

2. Розважальна гра «Встигни схопити іграшку».

IX. Підсумок заняття.

Керівник: Отже, сьогодні діти ви танцювали відмінно, грали весело, завдання виконували гарно . Молодці діти! Бажаю вам всього самого найкращого! До побачення!(Вихованці виконють уклін та виходять із зали).

doc
Додано
8 червня 2021
Переглядів
273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку