Рівень гуртка: початковий
Рік навчання: другий
Вік вихованців: 4-5 років
Місце проведення: хореографічна зала
Тип заняття: урок - гра
Керівник: Лавріненко Л.В.
Тема: Розвиток музично-рухових навичок за допомогою образно-ігрового репертуару. Заохочення до імпровізації.
Мета: Актуалізація дитячої танцювальної творчості. Формування стійкого інтересу до мистецтва.
Завдання:
- формувати стійкий інтерес до мистецтва;
- розвивати дрібну моторику рук дитини;
- виховувати культуру здорового способу життя;
- формувати творчі здібності дітей;
- розвивати єстетичні почуття та смаки за допомогою ігрових вправ.
Хід заняття
І. Організацій момент.
- привітання, оголошення теми і мети заняття;
- перевірка присутніх.
Керівник гуртка: - Добрий день, діти!
Діти виконують вихід та уклін.
ІІ. Ритмика.
1. Вправи по колу. « Весела прогулянка»
- марширувати кроком, піднімаючи коліно під кутом 90◦;
- марширувати з хлопком у долоні перед собою на кожен крок ;
- кроки на носках руки підняті до гори, виплескують на кожен музичний такт;
- кроки на пʼятах, руки на талії;
-крок-підскок, руки на талії;
2. Вправи на розвиток музично-слухового сприймання. «Музична руханка»
- стати у перше положення ніг зберігаючи струнку поставу;
- виконувати нахили і повороти голови в характері музики, щоразу чітко фіксуючі вихідне положення;
- виконувати рухи плечима піднімаючи їх вверх і опускаючи униз у ритмі музики;
- виводити ногу у перед на носок з переводом її на каблук, на носок і закрити її у 6 позицію (по черзі ліву та праву ноги).
- плескати в долоні та притупувати на місці у ритмі музики почергово 4 хлопки,4 притопи , руки на талію;
- стрибати на місці, навкруги себе, рівномірно, ритмічно.
ІV. Вправа -гра імпровізаційно-творчого характеру «Чарівна квіточка».
Діти стають у коло. Під веселу музику передають умовну «Чарівну квіточку» по черзі один одному. Потім мелодія зупиняється і дитина яка залишилась тримати квіточку заходе в центр кола та виконує рухи імпровізаційного характеру під музику. Всі діти повторюють її рухи.
V. Музично-рухова вправа.
Вправа: «Сходить сонечко».
Руки тримаємо у (підготовчому положенні) так округлено наче сонечко, що сховалося за горизонтом. Поволі сонечко сходить і досягає лінії горизонту(перша позиція). Далі сонечко сходячі все вище і вище, досягає такої величини, коли радіє вся планета (третя позиція). З третьої позиції кисті рук розводять так, наче промінчики сонця спрямовуються на увесь світ, руки широко разводять. Руки у (другій позиції ) це сонце на обрії. Сонечко ховається для відпочинку (руки опускаються у підготовчу позицію).
VІ. Гімнастичні вправи на підлозі.
1. Натягування ніг до самих кінчиків пальців стоп,зворотнє виведення їх у положення на п̓ ти.
2. «Складка» .
3. «Метелик» (підготовчий рух до шпагату).
4. «Кільце», «Кошик» (вправи на гнучкість).
5. «Гойдалка» (вправа на розвиток підйому).
6. «Берізка».
7. «Місток».
VIІ. Образно-ігрові рухи.
- запрошувати до танцю один одного стоячи у парах(уклін, запрошуючи рукою до танцю);
- плескати долонями у долоні партнера, передаючи гарний настрій;
- кружляти у ритмі музики в парах;
- виконувати «веселі ручки» з легким поворотом праворуч, ліворуч, передаючи свій радісний настрій іншому.
- ритмічно виконувати прямий галоп у парах, рівномірно підскакуючи.
VIIІ. Заключна частина.
Рухи для відпочинку «Моя улюблена іграшка».
1.Ритмічно і легко бігати до улюбленої іграшки, кружляти з нею, навколо неї.
2. Розважальна гра «Встигни схопити іграшку».
IX. Підсумок заняття.
Керівник: Отже, сьогодні діти ви танцювали відмінно, грали весело, завдання виконували гарно . Молодці діти! Бажаю вам всього самого найкращого! До побачення!(Вихованці виконють уклін та виходять із зали).