Проєкт "Ти - мені, я - тобі"

Про матеріал
Даний проект розроблено за обраною методичною проблемою закладу «Розвиток самоефективності вихованців закладу позашкільної освіти на засадах компетентнісного підходу». В ЗПО - основний компонент самоефективності - прагнення до самовдосконалення у розкритті свого творчого потенціалу, у творчому самовираженні та самореалізації. Тому проєкт направлено на зростання рівня базових та професійних компетентностей вихованців. Головною метою проєкту є розвиток основних компонентів самоефективності вихованців із різних гуртків, за допомогою обміну компетенціями. Проєкт оформлюється у вигляді серії відеороликів.
Перегляд файлу

Творчий організаційно-практичний проєкт

«Ти - мені, я - тобі»

 

Керівник проєкту: К.Гніздовська

Автор проєкту: К.Гніздовська

Ініціативна група: Т.Кружко, В.Свірідова, Т.Вєтковська, О.Довгій, О.Борисова

 

Зміст проєкту

Даний проект розроблено за обраною методичною проблемою закладу «Розвиток самоефективності вихованців закладу позашкільної освіти на засадах компетентнісного підходу». В ЗПО - основний компонент самоефективності - прагнення до самовдосконалення у розкритті свого творчого потенціалу, у творчому самовираженні та самореалізації. Тому проєкт направлено на зростання рівня базових та професійних компетентностей вихованців. Головною метою проєкту є розвиток основних компонентів самоефективності вихованців із різних гуртків, за допомогою обміну компетенціями. У проєкті відсутня детально розроблена структура спільної діяльності учасників, кожен учасник виконує ту роль, яка відповідає його інтересам, умінням. Він спрямований на реальне використання, розвиток та збагачення досвіду учнів, їхніх уявлень про світ. Проєкт оформлюється у вигляді серії відеороликів.

 

Актуальність проєкту

Надважливою виступає проблема становлення та розвитку самоефективної особистості, яка прагне і може бути успішною у різних видах діяльності, насамперед – у реалізації творчого потенціалу, формування життєтворчих компетенцій. Зараз, як ніколи,  діти потребують місця, де вони можуть розвинути свій творчий, особистісний потенціал. Таким місцем є КПНЗ «Центр дитячої та юнацької творчості Металургійного району» КМР. Головною функцією діяльності закладу є виховання повноцінної особистості. Заклад задовольняє потреби дітей в інтелектуально-духовному, творчому та естетичному розвитку, створює умови для перспективного розвитку особистості дитини і сім’ї; формує громадянську активність; надає кожному вихованцю можливість зробити власний життєвий вибір.

 

Мета: розвиток основних компонентів самоефективності вихованців із різних гуртків, за допомогою обміну компетенціями, залучення учасників освітнього процесу до творчої співпраці, вдосконалення форм, методів та технологій навчання і виховання на основі компетентністного підходу, психологізація та педагогізація освітнього простору з метою формування позитивної Я-концепції.

Завдання проєкту: обмін компетенціями, залучення учасників освітнього процесу до творчої співпраці.

Бенефеціари проєкту:

педагоги ЦДЮТ;

вихованці

 

 

 

Термін виконання:

грудень 2020 р.-лютий 2021 р.

Етапи Проєкту

 

Пошуково-аналітичний

Зміст: розроблення Проєкту, підготовка інформаційних, інструктивно-методичних матеріалів.

Вид діяльності: визначення ресурсів (матеріально-технічних, кадрових) для забезпечення реалізації Проєкту.

Терміни виконання: грудень 2020 р.-січень 2021 р.

 

Практичний

Зміст: розроблення інструктивно-методичного забезпечення Проекту; розроблення ресурсного забезпечення Проєкту (сценарії відеороликів).

Вид діяльності: Репетиції з вихованцями. Зйомки та монтування відеороликів. Розміщення відеороликів на каналі Ютуб та Фейсбуці.

Терміни: Січень-лютий 2021 року

Підсумковий

Вид діяльності: узагальнення та оформлення матеріалів із реалізації Проекту, презентація результатів проектної діяльності.

 

Очікувані результати проєкту

Розвиток основних компонентів самоефективності вихованців із різних гуртків, за допомогою обміну компетенціями, залучення учасників освітнього процесу до творчої співпраці, вдосконалення форм, методів та технологій навчання і виховання на основі компетентністного підходу, психологізація та педагогізація освітнього простору з метою формування позитивної Я-концепції.

План реалізації проєкту

грудень 2020 р.-лютий 2021 р.

 

№ пп

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

1.

Розробка документної бази проєкту,

Грудень

2020 року

К.Гніздовська

 

2.

Формування команди спеціалістів, які будуть брати участь в реалізації проєкту.

Грудень

2020 року

К.Гніздовська

 

3.

Обговорення проєкту з керівниками гуртків, залучених до проєкту

Січень

2021 року

К.Гніздовська

 

4.

Старт челенджу #Прокачаймозок_самовдосконалюйся в КПНЗ "ЦДЮТ Металургійного району" КМР https://www.youtube.com/watch?v=g1lHUVKCp3w&t=11s

 

20 січня 2021 року

К.Гніздовська

Т.Кружко

5.

#прокачаймозок_самовдосконалюйся 2 https://www.youtube.com/watch?v=XU5K7i0vsQA&t=15s

27 січня 2021 року

К.Гніздовська

В.Свірідова

Т.Вєтковська О.Довгій О.Борисова

 

6.

#прокачаймозок_самовдосконалюйся 3 https://www.youtube.com/watch?v=7bJ50z6vl9Y

 

1 лютого 2021 року

К.Гніздовська

Т.Кружко

Т.Вєтковська О.Довгій О.Борисова

 

7.

#прокачаймозок_самовдосконалюйся 4 https://www.youtube.com/watch?v=spN1k5jaVJQ&t=1s

 

4 лютого

2021 року

К.Гніздовська

В.Свірідова

 

8.

#прокачаймозок_самовдосконалюйся 5 https://www.youtube.com/watch?v=sjQ3OR1XwkY

 

12 лютого

2021 року

К.Гніздовська

В.Свірідова

Т.Вєтковська О.Довгій О.Борисова

 

 

 

 

docx
Додано
9 червня 2021
Переглядів
292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку