Indefinite pronouns: everybody, somebody, anybody, nobody.(7 form)

Про матеріал
ознайомити учнів з неозначеними займенниками, навчити учнів правильно використовувати граматичні конструкції та правильно вживати вивчену лексику, давати визначення поняттям з опорою на таблиці та логічне мислення; освітня: забезпечити засвоєння, поглиблення, узагальнення та закріплення основних лексичних та граматичних знань учнів з даної теми; формувати вміння і навички групової та індивідуальної роботи, використання здобутих знань на практиці; розвиваюча: розвивати здатність самостійно робити висновки з теми; систематизувати, встановлювати зв'язки раніше вивченого з новим; формувати логічне мислення, виховна: формувати такі якості особистості, як відповідальність організованість, дисциплінованість, обов'язок.
Перегляд файлу

Тема: Indefinite pronouns: everybody, somebody, anybody, nobody.(7 form)

Мета заняття:

практична: ознайомити учнів з неозначеними займенниками, навчити учнів правильно використовувати граматичні конструкції та правильно вживати вивчену лексику, давати визначення поняттям з опорою на таблиці та логічне мислення;

освітня:    забезпечити засвоєння, поглиблення, узагальнення та закріплення основних лексичних та граматичних знань учнів з даної теми; формувати вміння і навички групової та індивідуальної роботи, використання здобутих знань на практиці;

розвиваюча: розвивати здатність самостійно робити висновки з теми; систематизувати, встановлювати зв'язки раніше вивченого з новим; формувати логічне мислення,

виховна:   формувати такі якості особистості, як відповідальність організованість, дисциплінованість, обов'язок.

Обладнання: Карпюк О.Д.Англійська мова: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів( Лібра Терра, 2017),картинки із лексикою та картки із завданнями, мультимедійна презентація, мультимедійне обладнання(комп’ютер)

1. Початок уроку. Привітання . Організація класу.

Т. Good afternoon! Glad to see all of you. How are you today? Are you in a good mood?

P1.I fell happy. P2. I am fine (OK).P3. I am sad (bad).P 4. P5…

T. Well, I see that some of you are not happy, but I am sure your mood will be much better to the end of the lesson. So let's start. Today we shall work in groups. There are three groups in our class. On your tables you see cards with different tasks and grade cards and I have points which you will get during our lesson.

 (У кожного учня є картка із цифрами від 1 до 12, за кожну правильну відповідь учні отримують маленькі зображення чоловічка і наклеюють їх на картку; в кінці уроку підраховується кількість «чоловічків» і учень отримує відповідну оцінку за роботу на уроці.)

 Be attentive, active and hardworking!

2. Перевірка домашнього завдання.

Your home task was to learn the words to the topic “Doing chores”. On the blackboard you see some pictures. Look and say the phrases to them. OK. Let's

сontinue to work in groups. (Хтось із членів однієї  групи називає фрази англійською мовою (українською мовою або українською і англійською в перемішку, а учні 2-х інших груп роблять переклад відповідною мовою).

3.Повідомлення теми та мети уроку.

Today we are going to learn some grammatical issues. But on the blackboard there is only the beginning of the topic. Look through the class attentively and find the the end of it. (Учні уважно розглядають аудиторію і шукають підказки, знайшовши папірці з буквами, діти, працюючи в команді складають слова

 « somebody, anybody, nobody». The topic of the lesson is:” Indefinite pronouns: everybody, somebody, anybody, nobody”. (Відповідно групи одержують назви

somebody, anybody, nobody)

By the end of the lesson you will be able:

  • To use the indefinite pronouns in Present Simple;
  • To operate words and word combinations for the topic in different situations:
  • To build your own sentences with them;

Основна частина уроку.

 Now let’s start our new topic and let’s recollect your knowledge about pronouns in Ukrainian.(повторення учні роблять із вчителем української мови).

1.Робота з підручником. Читання тексту (вправа 1 сторінка 57).

T. Read the mini story and choose the sentence which best sums it up.

What is this story about? What did they have to do? Did they do that job? So children, which sentence best sums up this text?  (Don’t expect other people to do your job).

Фізкульхвилинка.(прослуховування пісні“Do it now”,вправа 8 (с.51).

2. Перегляд та обговорення відео уроків.

https://www.youtube.com/watch?v=tsySOg1SUH8

https://www.youtube.com/watch?v=WFT5p5_6pBA

3. Робота з таблицями (С.57) та (с. 198)

Як висновок : займенник somebody вживається в стверджувальних та питальних реченнях (якщо прохання або пропозиція); займенник anybody – в питальних, заперечних реченнях, а також в стверджувальних реченнях в значенні «будь-хто» , а займенник nobody – лише в заперечних реченнях. Ці займенники стосуються третьої особи однини і в теперішньому простому часі  вимагають вживання у дієсловах суфікса s.

4.Закріплення граматичного матеріалу. Вчитель пропонує учням виконати ряд граматичних вправ:Виконання завдань на картках. Робота в групах.

Name _____________________________________

  1. Choose the sentences with the indefinite pronouns: somebody, anybody, nobody.

1. These are her books.

2. I don't remember anybody else.

3. Where is his coat?

4. Somebody was waiting for her in the hall.

5. I opened the door, but I could see nobody.

6. Olena is a pupil.

  1.  Choose the appropriate   pronouns.
  1. If (somebody/anybody) comes, let me know immediately.
  2. I don’t remember (somebody/anybody) else.
  3. (Nobody/Anybody) phoned this morning.
  4. (Anybody/ Somebody) is at the door.
  5. Is (nobody/anybody) at home.
  6. (Somebody/nobody) likes bad marks.
  1. Translate into Ukrainian.
  1. Somebody waters the plants.
  2. Nobody likes to do washing up.
  3. Anybody could do it.
  4. Build your own sentences with the indefinite pronouns: somebody, anybody, nobody.

 

5.Скласти міні діалоги та розіграти ситуацію «Хтось біля дверей», використовуючи займенники somebody, anybody, nobody.

Завершальна частина уроку: Підсумок вивченого. Метод незакінченого речення  «Тепер я знаю, що …»(Now I know….)

T. It's quite difficult to choose the winner, because all of us got something by the end of the lesson. I want to thank you all for your work and cooperation. It was a real pleasure to work together. Let us count your points and get marks for your work.

Оцінювання

T: Your home task for the next time is to write 6-8 sentences with the indefinite pronouns: everybody, somebody, anybody, nobody.

 

 

docx
Додано
18 листопада 2019
Переглядів
6607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку