Індивідуальна мовленнєва картка дитини

Про матеріал
Індивідуальна мовленнєва картка вихованця логопедичної групи. Картка розроблена для вихованців логопедичної групи в закладах дошкільної освіти.
Перегляд файлу

Індивідуальна мовленнєва картка вихованця логопедичної групи

 

  1. Прізвище, ім’я по-батькові____________________________________________________________
  2. Дитина направлена ІРЦ згідно з протоколом №___________від______________________20____р. з діагнозом__________________________________________________________________________
  3. Дата народження__________________ Домашня адреса____________________________________

Батьки: тато:________________________________________________________________________

              мама:_______________________________________________________________________

  1. Історія розвитку дитини:  дитина від ___пологів, народилася з вагою_________, зростала і розвивалась відповідно віку (так, ні)____________________________________________________

Гуління з ________міс., перші слова ___________міс., фразове мовлення ________________міс.

Дитина хворіла на ___________________________________________________________________

Слух (без, з порушеннями) _____________________зір____________________________________

 

  1. Мовне середовище (підкреслити):

-          виховується в середовищі з обмеженим чи дефектним мовним оточенням (батьки з дефектами мови, слуху, глухонімі);

-          обмеження соціальних контактів;

-          відсутність емоційно-позитивного оточення;

-          тривала психотравмуюча ситуація в родині;

-          білінгвізм;

-          повноцінне.

 

  1. Загальне уявлення про мовленєєвий розвиток дитини:
  • Розуміння мовлення. Відповідає на запитання (так, ні)_______________________________
  • Складання речень за малюнком (присутні аграматизми: так, ні)_______________________
  • Складання оповідання за серією сюжетних малюнків (так, ні)_________________________
  • Переказ оповідання____________________________________________________________
  • Складання описової розповіді чи розповіді за уявою_________________________________
  • Типи речень у мовленні дитини__________________________________________________
  • Розуміння контекстної мови_____________________________________________________

Лев захворів і не міг ходити на полювання. Тоді він почав запрошувати до себе звірів. Прийшла і лисичка, але у двері не зайшла. «Чому ти не заходиш?» - запитав її лев. «Я бачу багато слідів, що ведуть до твоїх дверей, але не бачу слідів, які везуть назад» - відповіла лисичка.

Запитання: Чому лев не ходив на полювання? Чому лисичка не зайшла до хати? Як лисичка здогадалась, що звірі не повертались від лева?

 

  1. Особливості динамічної сторони мовлення:
  • Темп і ритм мови (нормальний уповільнений, дуже швидкий, нормальний ритм, аритмія)

_____________________________________________________________________________

  • Вживання пауз в мовленнєвому потоці (нормальне, занадто часте, занадто рідке)

____________________________________________________________________________

  • Особливості голосу:

Сила (нормальний, занадто голосний, дуже тихий, загасаючий)_______________________

Висота (нормальний, високий, низький, відповідно віку)_____________________________

Тембр голосу в разі патології (сиплий, різкий, з носовим відтінком)____________________________________________________________________

 

  1. Відхилення в звуковимові

Звуки

Характер дефекту

с

 

сь

 

з

 

зь

 

ц

 

ць

 

ш

 

ж

 

ч

 

дз, дзь

 

дж

 

л

 

ль

 

р

 

рь

 

к, г

 

х, г

 

в, ф

 

п, б

 

д, т

 

й

 

 

  1. Обстеження будови артикуляційного апарату.

Зуби

Губи

Язик

Під’язикова

вуздечка

Піднебіння

тверде

Піднебіння

м’яке

Нормальні

Великі

Замалі

Рідкі

Зайві

Недостатня кількість

Вікова зміна

зубів

Прикус:

Нормальний

Відкритий

передній

Відкритий боковий

Прогнатія

Прогенія

 

Нормальні

Товсті

Вузькі

Вкорочені

З роз-щепленням

Нормальний

Великий

Малий

Довгий

Короткий

Вузький

Широкий

 

Нормальна

Коротка

Відсутня

 

Нормальне

Високе (готичне)

Низьке

Вузьке

Широке

Наявність розщілини:

Повна

Часткова

Прооперована

Обтуратор

 

Нормальне

Вкорочене

Подвоєне

відсутнє

 

  1. Розвиток навичок слухового контролю, фонематичне сприймання:

Вимова рядків: па-ба, ба-па, ву-фу, фу-ву, лук-бук-сук, мак-бак-так.

 

  1. Вимова різноскладових слів.

 

Очі  пух   кіт   Павлик   пам’ятник   кнопка   малина   кофта

 

мама   віник   кулемет   гвинтівка   павутина   кімната   хліб

 

  1. Словниковий запас.

Овочі_____________________________фрукти____________________________________

Посуд_____________________________одяг______________________________________

Автобус, тролейбус, трамвай (що це?)____________________________________________

Ластівка, ворона, горобець (хто це?)______________________________________________

Розуміння слів: холодильник___, магазин___, акваріум___, пилосос___.

Вживання назв дитинчат тварин: у кішки_______________, у собаки__________________

                                                          у корови______________, у коня____________________

Пояснення назв професій:

Вихователь _____________________________Лікар____________________________________

Продавець ______________________________Перукар__________________________________

Добирання прикметників:

Яблуко (яке?)_____________________________________________________________________

Будинок (який?)___________________________________________________________________

Добирання антонімів:

Холодний___________________________Старий______________________________________

Веселий_____________________________Прямий_____________________________________

Високий_____________________________Злий_______________________________________

 

  1.            Граматичний лад мовлення:
  • Утворення та вживання назв предметів у різних відмінкових формах___________________
  • Вживання назв предметів з прийменниками: на, за, біля, під, в, із, над, через, з-під_______
  • Вживання іменників у множині:

Вухо____________________дерево__________________

Око_____________________заєць___________________

  • Співвідношення прикметників з іменниками, від яких вони утворені:

Тарілка, зроблена зі скла (яка?)__________________________________________________

Мотрійка, зроблена із дерева (яка?)_______________________________________________

Чашка, зроблена із глини (яка?)__________________________________________________

Ніж, зроблений із заліза (який?)__________________________________________________

  1.            Загальний розвиток дитини:

Лічба в межах_____________________________   Дні тижня__________________________________

Пори року________________________________   Час________________________________________

Просторові уявлення (праворуч, ліворуч, догори, додолу, вбік)________________________________

Складання розрізної картинки: з 4 частин________з 6 частин________з 8 частин___________

Дидактична гра «Четвертий зайвий»_______________________________________________________

Діагноз_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Результати корекційної роботи: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

                                                                               Логопед_______________________________________

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
4009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку