Індивідуальна мовленнєва картка вихованця логопедичної групи
Батьки: тато:________________________________________________________________________
мама:_______________________________________________________________________
Гуління з ________міс., перші слова ___________міс., фразове мовлення ________________міс.
Дитина хворіла на ___________________________________________________________________
Слух (без, з порушеннями) _____________________зір____________________________________
- виховується в середовищі з обмеженим чи дефектним мовним оточенням (батьки з дефектами мови, слуху, глухонімі);
- обмеження соціальних контактів;
- відсутність емоційно-позитивного оточення;
- тривала психотравмуюча ситуація в родині;
- білінгвізм;
- повноцінне.
Лев захворів і не міг ходити на полювання. Тоді він почав запрошувати до себе звірів. Прийшла і лисичка, але у двері не зайшла. «Чому ти не заходиш?» - запитав її лев. «Я бачу багато слідів, що ведуть до твоїх дверей, але не бачу слідів, які везуть назад» - відповіла лисичка.
Запитання: Чому лев не ходив на полювання? Чому лисичка не зайшла до хати? Як лисичка здогадалась, що звірі не повертались від лева?
_____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Сила (нормальний, занадто голосний, дуже тихий, загасаючий)_______________________
Висота (нормальний, високий, низький, відповідно віку)_____________________________
Тембр голосу в разі патології (сиплий, різкий, з носовим відтінком)____________________________________________________________________
Звуки |
Характер дефекту |
с |
|
сь |
|
з |
|
зь |
|
ц |
|
ць |
|
ш |
|
ж |
|
ч |
|
дз, дзь |
|
дж |
|
л |
|
ль |
|
р |
|
рь |
|
к, г |
|
х, г |
|
в, ф |
|
п, б |
|
д, т |
|
й |
|
Зуби |
Губи |
Язик |
Під’язикова вуздечка |
Піднебіння тверде |
Піднебіння м’яке |
Нормальні Великі Замалі Рідкі Зайві Недостатня кількість Вікова зміна зубів Прикус: Нормальний Відкритий передній Відкритий боковий Прогнатія Прогенія
|
Нормальні Товсті Вузькі Вкорочені З роз-щепленням |
Нормальний Великий Малий Довгий Короткий Вузький Широкий
|
Нормальна Коротка Відсутня
|
Нормальне Високе (готичне) Низьке Вузьке Широке Наявність розщілини: Повна Часткова Прооперована Обтуратор
|
Нормальне Вкорочене Подвоєне відсутнє |
Вимова рядків: па-ба, ба-па, ву-фу, фу-ву, лук-бук-сук, мак-бак-так.
Очі пух кіт Павлик пам’ятник кнопка малина кофта
мама віник кулемет гвинтівка павутина кімната хліб
Овочі_____________________________фрукти____________________________________
Посуд_____________________________одяг______________________________________
Автобус, тролейбус, трамвай (що це?)____________________________________________
Ластівка, ворона, горобець (хто це?)______________________________________________
Розуміння слів: холодильник___, магазин___, акваріум___, пилосос___.
Вживання назв дитинчат тварин: у кішки_______________, у собаки__________________
у корови______________, у коня____________________
Пояснення назв професій:
Вихователь _____________________________Лікар____________________________________
Продавець ______________________________Перукар__________________________________
Добирання прикметників:
Яблуко (яке?)_____________________________________________________________________
Будинок (який?)___________________________________________________________________
Добирання антонімів:
Холодний___________________________Старий______________________________________
Веселий_____________________________Прямий_____________________________________
Високий_____________________________Злий_______________________________________
Вухо____________________дерево__________________
Око_____________________заєць___________________
Тарілка, зроблена зі скла (яка?)__________________________________________________
Мотрійка, зроблена із дерева (яка?)_______________________________________________
Чашка, зроблена із глини (яка?)__________________________________________________
Ніж, зроблений із заліза (який?)__________________________________________________
Лічба в межах_____________________________ Дні тижня__________________________________
Пори року________________________________ Час________________________________________
Просторові уявлення (праворуч, ліворуч, догори, додолу, вбік)________________________________
Складання розрізної картинки: з 4 частин________з 6 частин________з 8 частин___________
Дидактична гра «Четвертий зайвий»_______________________________________________________
Діагноз_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результати корекційної роботи: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Логопед_______________________________________