Індивідуальна навчальна програма з літературного читання розроблена для учня 2 класу із ЗПР на вересень - грудень.
Індивідуальна навчальна програма на вересень 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: В рідній школі – рідне слово. Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово...
Довгострокова мета: удосконалювати навички свідомого, виразного, правильного читання. Формувати вміння працювати з текстами різних жанрів. Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
03.09 – 07.09 |
Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. |
Спостереження
|
10.09 – 14.09 |
Засвоїти прийоми запам’ятовування віршів під час опрацювання колискових та народних дитячих пісень. Удосконалювати вміння висловлювати свою думку під час вивчення прозових творів. Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів. |
Спостереження
Вірш напам’ять |
17.09 – 21.09 |
Засвоєння малих фольклорних форм: загадок, скоромовок, лічилок. Розвиток умінь будувати власні короткі усні висловлювання. Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти пряме і переносне значення слів. |
Прислів’я напам’ять
Контрольна робота |
24.09 – 28.09 |
Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на певних відомостях. |
Спостереження
Малюнок |
Індивідуальна навчальна програма на жовтень 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Українські народні казки. Казки народів Європи.
Довгострокова мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання казок. Вчити аналізувати прочитане. Розвивати образне мислення, творчу уяву . Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
01.10 – 05.10 |
Формувати вміння чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки. Вчити виділяти основну думку казки. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. |
Спостереження
|
08.10 – 12.10 |
Вчити характеризувати вчинки персонажів казки. Формувати вміння знаходити у тексті слова, що мають переносне значення. Вчити визначати настрій, загальну тональність твору. |
Спостереження
Контрольна робота |
16.10 – 19.10 |
Удосконалювати навички правильного читання. Вчити сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. |
Спостереження
Малюнок |
22.10 – 26.10 |
Розвивати вміння складати варіантів кінцівок до літературних казок. Удосконалювати навички правильного читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на певних відомостях. |
Спостереження
Малюнок |
Індивідуальна навчальна програма на листопад 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Рідна домівка, рідна сім’я – тут виростає доля моя.
Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
12.11-16.11 |
Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку твору з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору. |
Спостереження
Підсумок за темою |
19.11-23.11 |
З допомогою вчителя знаходити у тексті слова, що мають переносне значення; визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя); |
Спостереження
|
26.11-30.11 |
Розвиток умінь будувати власні короткі усні висловлювання. Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти пряме і переносне значення слів. |
Спостереження
|
Індивідуальна навчальна програма на грудень 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Добрий день тобі, Україно моя!
Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
03.12-07.12 |
Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. |
Спостереження
Малюнок |
10.12-14.12 |
У співпраці з учителем сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи; брати участь у колективному складанні варіантів кінцівок до літературних творів. |
Спостереження
|
17.12-21.12 |
Визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя);Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів. |
Спостереження
Вірш напам’ять
|
24.12-28.12 |
Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на певних відомостях. |
Спостереження
Контрольна робота |