Індивідуальна навчальна програма

Про матеріал

Індивідуальна навчальна програма з літературного читання розроблена для учня 2 класу із ЗПР на вересень - грудень.

Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма на вересень 2018-2019 н.р.

2 клас

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: В рідній школі – рідне слово. Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово...

Довгострокова мета: удосконалювати навички свідомого, виразного, правильного читання. Формувати вміння працювати з текстами різних жанрів. Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

03.09 – 07.09 

Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами.

Спостереження

 

 

10.09 – 14.09

Засвоїти прийоми запам’ятовування віршів під час опрацювання колискових та народних дитячих пісень. Удосконалювати вміння висловлювати свою думку під час вивчення прозових творів. Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів.

Спостереження

 

Вірш напам’ять

17.09 – 21.09

Засвоєння малих фольклорних форм: загадок, скоромовок, лічилок. Розвиток умінь будувати власні короткі усні висловлювання. Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти пряме і переносне значення слів.

Прислів’я напам’ять 

 

Контрольна робота

24.09 – 28.09

Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на  певних відомостях.

Спостереження

 

Малюнок

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на жовтень 2018-2019 н.р.

2 клас

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Українські народні казки. Казки народів Європи.

Довгострокова мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання казок. Вчити аналізувати прочитане. Розвивати образне мислення, творчу уяву . Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

01.10 – 05.10

Формувати вміння чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки.  Вчити виділяти основну думку казки. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами.

Спостереження

 

 

08.10 – 12.10

Вчити характеризувати вчинки персонажів казки. Формувати вміння знаходити у тексті слова, що мають переносне значення. Вчити визначати настрій, загальну тональність твору.

Спостереження

 

Контрольна робота

16.10 – 19.10

Удосконалювати навички правильного читання. Вчити сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи.  Збагачення словникового запасу новими словами, виразами.

Спостереження

 

Малюнок

22.10 – 26.10

Розвивати вміння складати варіантів кінцівок до літературних казок. Удосконалювати навички правильного читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на  певних відомостях.

Спостереження

 

Малюнок

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на листопад 2018-2019 н.р.

2 клас

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Рідна домівка, рідна сім’я – тут виростає доля моя.

Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

12.11-16.11

Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку твору з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору.

Спостереження

 

Підсумок за темою

19.11-23.11

З допомогою вчителя знаходити у тексті слова, що мають переносне значення; визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя);

Спостереження

 

 

26.11-30.11

Розвиток умінь будувати власні короткі усні висловлювання. Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти пряме і переносне значення слів.

Спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на грудень 2018-2019 н.р.

2 клас

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Добрий день тобі, Україно моя!

Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

03.12-07.12

Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами.

Спостереження

 

Малюнок

10.12-14.12

У співпраці з учителем сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи;  брати участь у колективному складанні варіантів кінцівок до літературних творів.

Спостереження

 

 

17.12-21.12

Визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя);Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів.

Спостереження

 

 

Вірш напам’ять

 

24.12-28.12

Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на  певних відомостях.

Спостереження

 

Контрольна робота

 

doc
Додано
7 травня 2019
Переглядів
1418
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку