Індивідуальна навчальна програма з хімії
учня 8 класу
Згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-9 класи, затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804.
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології спрямовані на досягненні |
Вступ Хімія – природнича наука. Речовини та їх перетворення у навколишньому світі. Короткі відомості з історії хімії. Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії, маркуванням небезпечних речовин. Правила безпеки під час роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії.
|
знатиме і розумітиме правила поведінки учнів у хімічному кабінеті та правила безпеки під час роботи з лабораторним посудом і обладнанням кабінету хімії; пояснюватиме призначення лабораторного посуду та обладнання кабінету хімії.
|
Розвивати вміння відтворювати попередні знання і вміння та встановлювати взаємозв’язок з новою інформацією; під час виконання лабораторних та практичних робіт. Вивчення предмету хімії супроводжуватися записом на дошці відповідних формул, рівнянь реакцій, а також демонстрацією (засобами мультимедіа та ін) різних схем, таблиць, портретів вчених-хіміків;
|
Тема 1. Початкові хімічні поняття Фізичні тіла. Матеріали. Речовини. Молекули. Атоми. Хімічні елементи, їхні назви і символи. Поширеність хімічних елементів у природі. Ознайомлення з Періодичною системою хімічних елементів. Прості та складні речовини. Багатоманітність речовин.
|
називатиме хімічні елементи (не менше 5-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записуватиме їхні символи; найпоширеніші хімічні елементи в природі; наводитиме приклади простих і складних речовин. розрізнятиме фізичні тіла, речовини, матеріали, фізичні та хімічні явища, фізичні та хімічні властивості, метали й неметали, атоми, молекули;
|
|
Тема 2. Кисень Оксиген. Поширеність Оксигену в природі. Кисень, склад його молекули, поширеність у природі. Фізичні властивості кисню. Колообіг Оксигену в природі. Склад повітря. Проблеми охорони повітря. Відеоматеріал (Вулкани. Чим ми дихаємо? Атмосфера. Пиловловлювачі. Найбільш забруднені міста України. ) Досліди на підтвердження вигорання повітря в закритій ємності.
|
називатиме склад молекул кисню, оксидів, якісний та кількісний склад повітря; Орієнтуватиметься в таблиці найбільш забруднених міст України, знатиме причини забруднення повітря; розширюватиме уявлення про методи боротьби з забрудненням атмосфери. Знатиме важливість кисню для дихання людини, багатьох галузей промисловості, медицини; розумітиме значення зелених насаджень для поповнення атмосферного кисню.
|
|
Тема 3. Вода Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник. Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.
|
називатиме склад молекули води; наводитиме приклади водних розчинів; описуватиме поширеність води у природі, фізичні властивості води; використовуватиме здобуті знання та навички в побуті для раціонального використання води та збереження довкілля; володітиме елементарними навичками очищення води в домашніх умовах |
|
Тема 4. Основні класи неорганічних сполук Фізичні властивості оксидів. Фізичні властивості кислот. Фізичні властивості основ. Фізичні властивості солей. Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини. |
Називатиме найпоширеніші оксиди, основи, кислоти, солі за сучасною науковою українською номенклатурою; описуватиме поширеність представників основних класів неорганічних сполук у природі;
|