Індивідуальна навчальна програма з літературного читання для 2 класу

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з літературного читання 2 клас для учнів із ЗПР на рік
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма на вересень 2018-2019 н.р.

2 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: В рідній школі – рідне слово. Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово...

Довгострокова мета: удосконалювати навички свідомого, виразного, правильного читання. Формувати вміння працювати з текстами різних жанрів. Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

03.09 – 07.09 

Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами.

Спостереження

 

 

10.09 – 14.09

Засвоїти прийоми запам’ятовування віршів під час опрацювання колискових та народних дитячих пісень. Удосконалювати вміння висловлювати свою думку під час вивчення прозових творів. Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів.

Спостереження

 

Вірш напам’ять

17.09 – 21.09

Засвоєння малих фольклорних форм: загадок, скоромовок, лічилок. Розвиток умінь будувати власні короткі усні висловлювання. Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти пряме і переносне значення слів.

Прислів’я напам’ять 

 

Контрольна робота

24.09 – 28.09

Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на  певних відомостях.

Спостереження

 

Малюнок

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на жовтень 2018-2019 н.р.

2 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Українські народні казки. Казки народів Європи.

Довгострокова мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання казок. Вчити аналізувати прочитане. Розвивати образне мислення, творчу уяву . Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

01.10 – 05.10

Формувати вміння чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки.  Вчити виділяти основну думку казки. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами.

Спостереження

 

 

08.10 – 12.10

Вчити характеризувати вчинки персонажів казки. Формувати вміння знаходити у тексті слова, що мають переносне значення. Вчити визначати настрій, загальну тональність твору.

Спостереження

 

Контрольна робота

16.10 – 19.10

Удосконалювати навички правильного читання. Вчити сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи.  Збагачення словникового запасу новими словами, виразами.

Спостереження

 

Малюнок

22.10 – 26.10

Розвивати вміння складати варіантів кінцівок до літературних казок. Удосконалювати навички правильного читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на  певних відомостях.

Спостереження

 

Малюнок

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на листопад 2018-2019 н.р.

2 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Рідна домівка, рідна сім’я – тут виростає доля моя.

Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

12.11-16.11

Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку твору з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору.

Спостереження

 

Підсумок за темою

19.11-23.11

З допомогою вчителя знаходити у тексті слова, що мають переносне значення; визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя);

Спостереження

 

 

26.11-30.11

Розвиток умінь будувати власні короткі усні висловлювання. Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти пряме і переносне значення слів.

Спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на грудень 2018-2019 н.р.

2 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Добрий день тобі, Україно моя!

Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

03.12-07.12

Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами.

Спостереження

 

Малюнок

10.12-14.12

У співпраці з учителем сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи;  брати участь у колективному складанні варіантів кінцівок до літературних творів.

Спостереження

 

 

17.12-21.12

Визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя);Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів.

Спостереження

 

 

Вірш напам’ять

 

24.12-28.12

Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на  певних відомостях.

Спостереження

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на січень 2018-2019 н.р.

2 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Зимонько – снігуронько, наша білогрудочко…

Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

14.01-18.01

З допомогою учителя визначати персонажа(персонажів) твору. Вчити розрізняти позитивні й негативні вчинки персонажів. Відтворювати послідовність подій у творі, у тому числі за допомогою малюнків, ілюстрацій.

Спостереження

 

Малюнок

21.01-25.01

Формувати вміння знаходити у тексті слова, які точно, образно відтворюють подію, зображають персонажа, його вчинок; точно й образно описують картину. З допомогою учителя знаходити у тексті слова, речення за певними орієнтирами.

Спостереження

 

Скласти вірш

28.01-31.01

Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку твору з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору.

Спостереження

 

Вивчити щедрівку

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на лютий 2018-2019 н.р.

2 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Тарас Григорович Шевченко – великий народний поет і художник. Твори українських письменників. Вірші цікаві і різні.

Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

01.02-08.02

Формувати вміння прогнозувати орієнтовний зміст тексту, окремих його частин за заголовком, ілюстраціями. Вчити знаходити в тексті відповіді на поставленні питання.

Спостереження

 

 

11.02-15.02

Формувати вміння називати основні факти, події, які послідовно передають цілісний зміст тексту. Вчити пояснювати зв’язки між фактами та подіями (під керівництвом вчителя).

Спостереження

 

Малюнок

18.02-22.02

Визначати настрій, загальну тональність твору. Вчити дотримуватись ритмічних пауз,  пауз,  обумовлених розділовими знаками в тексті. Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів.

Спостереження

 

Вірш напам’ять

25.02-28.02

Формувати вміння визначати в невеликих за обсягом і нескладних за будовою творах початок, висновок частину і кінцівку. Вчити висловлюватись щодо теми та основної думки твору.

Спостереження

 

Малюнок

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на березень 2018-2019 н.р.

2 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Твори українських письменників. Казковий дивосвіт.

Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

01.03-07.03

Вчити називати ознаки народної казки: наявність у змісті вигадки, фантазії.  Вчити особливості побудови казки.

Спостереження

 

 

11.03-15.03

Вчити визначати й називати героїв казок,  основні риси характеру персонажів у казках на основі спостереження за їхньою поведінкою, вчинками.

Спостереження

 

 

18.03-22.03

Формувати вміння визначати послідовність дій у казці, висловлювати елементарні узагальнені оцінні судження.

Спостереження

 

Малюнок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на квітень 2018-2019 н.р.

2 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Твори українських письменників. Оповідання про світ дитинства.

Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

01.04-05.04

Вчити вирізняти оповідання серед інших літературних творів. Формувати вміння визначати й називати персонажів оповідання, висловлювати свою думку щодо поведінки героїв.

Спостереження

 

 

08.04-12.04

Формувати вміння висловлювати елементарні оцінні судження морального і етичного характеру про вчинки героїв прочитаних творів, їх ставлення до природи, краси довкілля, людей, подій,

 Явищ з використанням оцінної лексики.

Спостереження

 

 

15.04-19.04

Формувати вміння встановлювати зв’язки між подіями, дійовими особами під час перечитування тексту. Вчити відповідати на запитання про вчинки, мотиви поведінки дійових осіб.

Спостереження

 

 

22.04-30.04

Вчити формулювати запитання до окремих абзаців і тексту загалом. Формувати вміння розпізнавати в тексті заголовок, зачин, основну частину, кінцівку.

Спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма на травень 2018-2019 н.р.

2 клас

 

Навчальний предмет: літературне читання.

Тема: Ой, весна, весна, днем красна… Я хочу сказати своє слово!

Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання. Дата і прогрес.

02.05-10.05

Формувати вміння вирізняти науково – художній твір серед інших творів. Вчити знаходити у тексті науково-художнього твору пізнавальну інформацію.

Спостереження

 

 

13.05-17.05

Формувати вміння складати словесні картини до епізодів, розповіді за малюнками, опорними словами. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами.

Спостереження

 

 

20.05-24.05

Вчити самостійно і колективно складати варіанти кінцівок до відомих казок, оповідань.  Вчити складати твори - мініатюри про казкових героїв, за спостереженнями.

Спостереження

 

 

27.05-31.05

Вчити брати участь у групових і колективних інсценізаціях прочитаного, де виступає в ролі автора, актора, глядача. Формувати навички обговорення творчих робіт однокласників за сюжетами прочитаних творів.

Спостереження

 

 

 

doc
Додано
13 травня 2019
Переглядів
4145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку