Індивідуальна навчальна програма на вересень 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: В рідній школі – рідне слово. Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово...
Довгострокова мета: удосконалювати навички свідомого, виразного, правильного читання. Формувати вміння працювати з текстами різних жанрів. Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
03.09 – 07.09 |
Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. |
Спостереження
|
10.09 – 14.09 |
Засвоїти прийоми запам’ятовування віршів під час опрацювання колискових та народних дитячих пісень. Удосконалювати вміння висловлювати свою думку під час вивчення прозових творів. Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів. |
Спостереження
Вірш напам’ять |
17.09 – 21.09 |
Засвоєння малих фольклорних форм: загадок, скоромовок, лічилок. Розвиток умінь будувати власні короткі усні висловлювання. Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти пряме і переносне значення слів. |
Прислів’я напам’ять
Контрольна робота |
24.09 – 28.09 |
Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на певних відомостях. |
Спостереження
Малюнок |
Індивідуальна навчальна програма на жовтень 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Українські народні казки. Казки народів Європи.
Довгострокова мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання казок. Вчити аналізувати прочитане. Розвивати образне мислення, творчу уяву . Розвивати слухове сприймання, увагу, пам'ять, контроль мовлення.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
01.10 – 05.10 |
Формувати вміння чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки. Вчити виділяти основну думку казки. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. |
Спостереження
|
08.10 – 12.10 |
Вчити характеризувати вчинки персонажів казки. Формувати вміння знаходити у тексті слова, що мають переносне значення. Вчити визначати настрій, загальну тональність твору. |
Спостереження
Контрольна робота |
16.10 – 19.10 |
Удосконалювати навички правильного читання. Вчити сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. |
Спостереження
Малюнок |
22.10 – 26.10 |
Розвивати вміння складати варіантів кінцівок до літературних казок. Удосконалювати навички правильного читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на певних відомостях. |
Спостереження
Малюнок |
Індивідуальна навчальна програма на листопад 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Рідна домівка, рідна сім’я – тут виростає доля моя.
Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
12.11-16.11 |
Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку твору з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору. |
Спостереження
Підсумок за темою |
19.11-23.11 |
З допомогою вчителя знаходити у тексті слова, що мають переносне значення; визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя); |
Спостереження
|
26.11-30.11 |
Розвиток умінь будувати власні короткі усні висловлювання. Удосконалювати навички правильного читання. Розвивати вміння розуміти пряме і переносне значення слів. |
Спостереження
|
Індивідуальна навчальна програма на грудень 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Добрий день тобі, Україно моя!
Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
03.12-07.12 |
Формувати вміння сприймати на слух, порівнювати та розпізнавати тематично схожі художні твори з опорою на запитання вчителя. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. |
Спостереження
Малюнок |
10.12-14.12 |
У співпраці з учителем сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи; брати участь у колективному складанні варіантів кінцівок до літературних творів. |
Спостереження
|
17.12-21.12 |
Визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя);Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів. |
Спостереження
Вірш напам’ять
|
24.12-28.12 |
Розвивати вміння розуміти послідовність подій, визначати причини та наслідки з опорою на слухове сприймання та власне читання. Формувати вміння зосереджувати увагу на певних відомостях. |
Спостереження
Контрольна робота |
Індивідуальна навчальна програма на січень 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Зимонько – снігуронько, наша білогрудочко…
Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
14.01-18.01 |
З допомогою учителя визначати персонажа(персонажів) твору. Вчити розрізняти позитивні й негативні вчинки персонажів. Відтворювати послідовність подій у творі, у тому числі за допомогою малюнків, ілюстрацій. |
Спостереження
Малюнок |
21.01-25.01 |
Формувати вміння знаходити у тексті слова, які точно, образно відтворюють подію, зображають персонажа, його вчинок; точно й образно описують картину. З допомогою учителя знаходити у тексті слова, речення за певними орієнтирами. |
Спостереження
Скласти вірш |
28.01-31.01 |
Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку твору з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів твору. |
Спостереження
Вивчити щедрівку |
Індивідуальна навчальна програма на лютий 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Тарас Григорович Шевченко – великий народний поет і художник. Твори українських письменників. Вірші цікаві і різні.
Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
01.02-08.02 |
Формувати вміння прогнозувати орієнтовний зміст тексту, окремих його частин за заголовком, ілюстраціями. Вчити знаходити в тексті відповіді на поставленні питання. |
Спостереження
|
11.02-15.02 |
Формувати вміння називати основні факти, події, які послідовно передають цілісний зміст тексту. Вчити пояснювати зв’язки між фактами та подіями (під керівництвом вчителя). |
Спостереження
Малюнок |
18.02-22.02 |
Визначати настрій, загальну тональність твору. Вчити дотримуватись ритмічних пауз, пауз, обумовлених розділовими знаками в тексті. Удосконалювати навички правильної артикуляції під час декламування віршів. |
Спостереження
Вірш напам’ять |
25.02-28.02 |
Формувати вміння визначати в невеликих за обсягом і нескладних за будовою творах початок, висновок частину і кінцівку. Вчити висловлюватись щодо теми та основної думки твору. |
Спостереження
Малюнок |
Індивідуальна навчальна програма на березень 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Твори українських письменників. Казковий дивосвіт.
Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
01.03-07.03 |
Вчити називати ознаки народної казки: наявність у змісті вигадки, фантазії. Вчити особливості побудови казки. |
Спостереження
|
11.03-15.03 |
Вчити визначати й називати героїв казок, основні риси характеру персонажів у казках на основі спостереження за їхньою поведінкою, вчинками. |
Спостереження
|
18.03-22.03 |
Формувати вміння визначати послідовність дій у казці, висловлювати елементарні узагальнені оцінні судження. |
Спостереження
Малюнок |
Індивідуальна навчальна програма на квітень 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Твори українських письменників. Оповідання про світ дитинства.
Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
01.04-05.04 |
Вчити вирізняти оповідання серед інших літературних творів. Формувати вміння визначати й називати персонажів оповідання, висловлювати свою думку щодо поведінки героїв. |
Спостереження
|
08.04-12.04 |
Формувати вміння висловлювати елементарні оцінні судження морального і етичного характеру про вчинки героїв прочитаних творів, їх ставлення до природи, краси довкілля, людей, подій, Явищ з використанням оцінної лексики. |
Спостереження
|
15.04-19.04 |
Формувати вміння встановлювати зв’язки між подіями, дійовими особами під час перечитування тексту. Вчити відповідати на запитання про вчинки, мотиви поведінки дійових осіб. |
Спостереження
|
22.04-30.04 |
Вчити формулювати запитання до окремих абзаців і тексту загалом. Формувати вміння розпізнавати в тексті заголовок, зачин, основну частину, кінцівку. |
Спостереження
|
Індивідуальна навчальна програма на травень 2018-2019 н.р.
2 клас
Навчальний предмет: літературне читання.
Тема: Ой, весна, весна, днем красна… Я хочу сказати своє слово!
Довгострокова мета: удосконалювати навички читання вголос. Збагачувати словниковий запас. Розвивати зв’язне мовлення. Вчити аналізувати прочитане . Розвивати образне мислення, творчу уяву. Виховувати любов до прекрасного.
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес. |
|
02.05-10.05 |
Формувати вміння вирізняти науково – художній твір серед інших творів. Вчити знаходити у тексті науково-художнього твору пізнавальну інформацію. |
Спостереження
|
13.05-17.05 |
Формувати вміння складати словесні картини до епізодів, розповіді за малюнками, опорними словами. Збагачення словникового запасу новими словами, виразами. |
Спостереження
|
20.05-24.05 |
Вчити самостійно і колективно складати варіанти кінцівок до відомих казок, оповідань. Вчити складати твори - мініатюри про казкових героїв, за спостереженнями. |
Спостереження
|
27.05-31.05 |
Вчити брати участь у групових і колективних інсценізаціях прочитаного, де виступає в ролі автора, актора, глядача. Формувати навички обговорення творчих робіт однокласників за сюжетами прочитаних творів. |
Спостереження
|