№
|
|
Зміст навчального матеріалу.
|
Короткострокові завдання
|
Методи оцінювання
|
Дата і
прогрес
|
1.
|
|
Твій друг- музика.
|
-
має уявлення про роль музики в житті народу, визначає види музики
-
дотримується правил співу і правил поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень;
-
ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні, передає настрій і характері пісні;
|
Бесіда
Картки-підказки
Хорове викрнання
Спостереження
|
|
2.
|
Казка про музичні краплинки.
|
-
висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі, оцінює власний спів та спів однокласників;
-
відтворює простий ритмічний супровід плесканням, вистукуванням, тупотінням тощо;
-
розрізняє тембр голосу жіночий /чоловічий;
|
Бесіда
Спостереження за виконанням.
Розповідь учня
Ритмічна гра.
Розповідь учня
|
|
3.
|
|
Жила-була пісенька.
|
-
має уявлення про жанр пісню, та її творців.
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень. передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні;
-
узгоджує ритмічний супровід із словами пісень;
|
Розповідь учня
Картки-підказки.
Хорове виконання пісні
Спостереження
Спостереження
|
|
4.
|
Вокальними стежинами.
|
-
має уявлення про різновиди вокальної музики;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі, оцінює власний спів та однокласників;
-
передає пластичними рухами характер музичного твору;
|
Бесіда
Бесіда
Хорове виконання
Розповідь учня
Спостереження
|
|
5.
|
|
У єдності співучих голосів.
|
-
має уявлення про хор;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні;
-
співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі;
|
Розповідь учня
Створення малюнку
Спів із спостереженням
Ансамблеве виконання пісні
|
|
6.
|
У єдності співучих голосів.
|
-
має уявлення про хор , види хорів;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень, оцінює власний спів та спів однокласників;
-
відповідає рухами (енергійними, танцювальними, спокійними) на характер музики;
|
Бесіда
Розповідь учня
Бесіда
Хорове виконання пісні
Бесіда
Спостереження
|
|
7.
|
Царина вокального мистецтва..
|
-
має уявлення про інтонаційну своєрідність української музики;
-
спостерігає за інтонаційно-мелодичним розвитком музичного твору;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до музичних творів;
-
виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні.
|
Бесіда
Спостереження
Розповідь учня
Колективне виконання пісні.
Спостереження
|
|
8.
|
Дзвінкі таємниці.
|
-
має уявлення про різновиди музичних інструментів;
-
спостерігає за інтонаційно-мелодичним розвитком музичного твору;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до музичних творів;
-
дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень, оцінює власний спів та спів однокласників;
-
узгоджує власні ритмічні дії з колективом.
|
Бесіда
Малюнки.
Спостереження
Розповідь учня
Бесіда
Колективне виконання пісні.
Бесіда
Спостереження
|
|
9.
|
|
Дзвінкі таємниці.
|
-
має уявлення про різновиди музичних інструментів та своєрідність їх звучання;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
узгоджує ритмічний супровід із словами пісень;
-
відповідає спокійними рухами на характер музики;
-
виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні;
|
Бесіда
Спостереження під час слухання .
Розповідь учня.
Ритмічна вправа.
Спостереження.
Хорове виконання пісні
|
|
10
|
Один інструмент - це багато чи мало?
|
-
має уявлення про інструмент фортепіано;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
передає пластичними рухами характер музичного твору;
-
співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі;
|
Бесіда.
Спостереження під час слухання .
Спостереження.
Ансамблеве виконання пісні.
|
|
11
|
Інструменти - символи народів.
|
-
має уявлення про сопілку та трембіту.;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
відтворює простий ритмічний супровід плесканням, вистукуванням, тупотінням тощо;
-
промовляє емоційно, виразно і злагоджено тексти лічилок, забавлянок, дражнилок тощо;
-
дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень;
|
Бесіда
Слухання муз. творів із спостереженням
Ритмічна вправа
Гра
Колективне виконання пісні.
Спостереження
|
|
12
|
Стежинами інструментальних жанрів.
|
-
має уявлення про сюїту;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
промовляє емоційно, виразно і злагоджено тексти лічилок, забавлянок, дражнилок тощо;
-
співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі;
|
Бесіда.
Слухання із спостереженням
Розповідь учня.
Гра.
Ансамблеве виконання пісні.
Спостереження.
|
|
13
|
|
За наказом чарівної палички.
|
-
має уявлення про балет;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні;
|
Бесіда
Спостереження за активністю.
Хорове виконання.
Спостереження.
|
|
14
|
Казковий світ балету.
|
-
має уявлення про календарно-обрядові пісні;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень, оцінює власний спів та спів однокласників;
-
передає пластичними рухами характер музичного твору;
|
Картки-підказки
Розповідь учня
Колективний спів.
Розповідь учня.
Спостереження.
|
|
15
|
Урок узагальнення вивченого.
|
-
називає музичні твори, які звучали в класі упродовж року;
-
має уявлення про колискові пісні, календарно-обрядові пісні та дитячий фольклор;
-
співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі;
|
Бесіда.
Розповідь учня.
Ансамблеве виконання пісень.
|
|
№
|
ТермінКалендарно-обрядові пісні: жниварські пісні, купальські, їх особливості.
виконання
|
Зміст навчального матеріалу.
|
Короткострокові завдання
2 семестр.
|
Методи оцінювання
|
Дата і
прогрес
|
1.
|
|
Календарно-обрядові пісні: жниварські пісні, купальські, їх особливості.
|
-
має уявлення про календарно-обрядові пісні;
-
називає музичні твори, що звучали у класі;
-
Висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
|
Бесіда
Картки-підказки
Спостереження
|
|
2.
|
Календарно-обрядові пісні: жниварські пісні, купальські, їх особливості.
|
-
висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі, оцінює власний спів та спів однокласників;
-
відтворює простий ритмічний супровід плесканням, вистукуванням, тупотінням тощо;
-
розрізняє тембр голосу жіночий /чоловічий;
|
Бесіда
Спостереження за виконанням.
Розповідь учня
Ритмічна гра.
Розповідь учня
|
|
3.
|
|
Пісні весняного календарного циклу.
|
-
має уявлення про календарно-обрядові пісні;
-
називає музичні твори, що звучали у класі;
-
висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
|
Розповідь учня
Картки-підказки.Спостереження
|
|
4.
|
Пісні весняного календарного циклу
|
-
має уявлення про календарно-обрядові пісні;
-
називає музичні твори, що звучали у класі;
-
висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
|
Бесіда
Бесіда
Розповідь учня
|
|
5.
|
|
Жартівливі й жартівливо-танцювальні пісні, коломийки.
|
-
має уявлення про жартівливі й жартівливо-танцювальні пісні, коломийки;
-
називає музичні твори, що звучали у класі;
-
висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
|
Розповідь учня
Розповідь учня
Бесіда
|
|
6.
|
Жартівливі й жартівливо-танцювальні пісні, коломийки.
|
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень, оцінює власний спів та спів однокласників;
-
відповідає рухами (енергійними, танцювальними, спокійними) на характер музики;
|
Розповідь учня
Бесіда
Хорове виконання пісні
Бесіда
Спостереження
|
|
7.
|
. Троїсті музики.
|
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до музичних творів;
-
виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні.
|
Розповідь учня
Колективне виконання пісні.
Спостереження
|
|
8.
|
Троїсті музики.
|
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до музичних творів;
-
дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень, оцінює власний спів та спів однокласників;
-
узгоджує власні ритмічні дії з колективом.
|
Розповідь учня
Бесіда
Колективне виконання пісні.
Бесіда
Спостереження
|
|
9.
|
|
Історичні пісні, українська народна дума.
|
-
має уявлення про історичні пісні та українську народу думу;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
узгоджує ритмічний супровід із словами пісень;
-
відповідає спокійними рухами на характер музики;
-
виразно виконує пісні, передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні;
|
Бесіда
Спостереження під час слухання .
Розповідь учня.
Ритмічна вправа.
Спостереження.
Хорове виконання пісні
|
|
10
|
Історичні пісні, українська народна дума.
|
-
має уявлення про історичні пісні та українську народу думу;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
передає пластичними рухами характер музичного твору;
-
співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі;
|
Бесіда.
Спостереження під час слухання .
Спостереження.
Ансамблеве виконання пісні.
|
|
11
|
Ліричні пісні.
|
-
має уявлення про ліричні пісні
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
відтворює простий ритмічний супровід плесканням, вистукуванням, тупотінням тощо;
-
дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень;
|
Бесіда
Слухання муз. творів із спостереженням
Ритмічна вправа
Колективне виконання пісні.
Спостереження
|
|
12
|
Ліричні пісні.
|
-
має уявлення про ліричні пісні;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі;
|
Бесіда.
Слухання із спостереженням
Розповідь учня
Ансамблеве виконання пісні.
Спостереження.
|
|
13
|
|
Найхарактерніші риси української народної музики: наспівність, яскрава емоційність, ліричність.
|
-
має уявлення про найхарактерніші риси української народної музики;
-
називає музичні твори, що звучали у класі, висловлює власне ставлення до змісту музичних творів;
-
передає настрій і характері пісні, ритмічно і розбірливо відтворює слова пісні;
|
Бесіда
Спостереження за активністю.
Хорове виконання.
Спостереження.
|
|
14
|
Найхарактерніші риси української народної музики: наспівність, яскрава емоційність, ліричність.
|
-
має уявлення про найхарактерніші риси української народної музики;
-
дотримується правил співу і поведінки в процесі вивчення та колективного виконання пісень, оцінює власний спів та спів однокласників;
-
передає пластичними рухами характер музичного твору;
|
Картки-підказки
Розповідь учня
Колективний спів.
Розповідь учня.
Спостереження.
|
|
15
|
Українська народнопісенна творчість як джерело професійної музики та окраса духовної культури.
|
-
має уявлення про українську народнопісенну творчість в професійній музиці;
-
називає музичні твори, що звучали у класі та їх авторів;
-
порівнює народні й професійні пісні;
-
Висловлює власне ставлення до змісту музичних творів
|
Бесіда
Бесіда
Розповідь
Розповідь
|
|
16
|
|
Українська народнопісенна творчість як джерело професійної музики та окраса духовної культури.
|
-
має уявлення про українську народнопісенну творчість в професійній музиці;
-
називає музичні твори, що звучали у класі та їх авторів;
-
порівнює народні й професійні пісні;
-
Висловлює власне ставлення до змісту музичних творів
|
Бесіда
Бесіда
Розповідь
Розповідь
|
|
17
|
|
Обробки народних пісень.
|
-
має уявлення про обробки народних пісень;
-
називає музичні твори, що звучали у класі та їх авторів;
-
має уявлення про музичні терміни і поняття;
|
Спостереження
Розповідь
Бесіда
|
|
18
|
|
Урок узагальнення вивченого.
|
-
називає музичні твори, які звучали в класі упродовж року;
-
має уявлення про колискові пісні, календарно-обрядові пісні та дитячий фольклор;
-
співає емоційно, виразно і злагоджено у дитячому ансамблі;
|
Бесіда.
Розповідь учня.
Ансамблеве виконання пісень.
|
|
19
|
|
Урок-концерт
|
-
Самостійно виконує пісню
-
Передає характер пісні.
|
Виконання
Виконання
|
|