Індивідуальна навчальна програма
Навчальний предмет ____________Англійська мова____(6 клас)_________________
Тема: І Це я. ІІ Подорожування ІІІ Пригоди ІV Місця (вересень- грудень 2023)
Довгострокова мета: - формувати активність у вивченні англійської мови, збагачувати словниковий запас, формувати здатність розрізняти на слух вивчені слова і фрази; навчити виконувати інструкції; розуміти повідомлення, підтримані вербальними опорами в межах тематики спілкування з кожної теми.
Умовні позначення: Методи оцінювання:
О – учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети Діагностика рівня
СП – спостерігається суттєвий прогрес Спостереження
НП – спостерігається незначний прогрес Контрольні роботи
ПН - прогресу в досягненні визначеної мети немає Тестові завдання
Дата
|
Короткострокові завдання
|
Методи оцінювання.
Дата і прогрес
|
04-25.09
26.09-17.10
19.10-14.11
16.11-21.12
|
-
Учень з допомогою вчителя дає коротку відповідь на запитання про школу;
-
Розуміє окремі слова про зовнішність людини, якщо мовлення повільне;
-
Вказує значення слів на ілюстраціях;
-
Розуміє повільне мовлення з довгими паузами задля полегшення усвідомлення змісту почутого;
-
Має уявлення про навколишній світ;
-
Намагається заповнити свій профіль, вказуючи особисті дані про себе.
-
Ознайомлюється з темою Подорожування;
-
Дає короткі відповіді на питання про подорожі;
-
Ознайомлюється з минулим часом;
-
Пише нові лексичні одиниці та складає прості речення з ними;
-
Взаємодіє із вчителем;
-
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про види транспорту і місця.
-
Дає короткі відповідає на питання про пригоди;
-
Ознайомлюється з подіями, що відбувались в минулому;
-
Пише нові лексичні одиниці та має елементарний словниковий запас для використання в конкретних ситуаціях;
-
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки;
-
Вживає окремі лексичні одиниці уроку в усній та письмовій комунікації;
-
Має уявлення про різні місця на планеті. Описує окремими словами місто;
-
Розуміє в загальних рисах частково дуже просту інформацію про міста;
-
Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби;
-
Ознайомлюється з місцями для життя.
|
|