Індивідуальна програма для 6-го класу

Про матеріал
Програма розроблена для дітей з особливими потребами. Головна мета - це адаптувати програму з метою побудови диференційованого підходу.
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

Навчальний предмет ____________Англійська мова____(6 клас)_________________

Тема: І Це я. ІІ Подорожування ІІІ Пригоди ІV Місця (вересень- грудень 2023)

Довгострокова мета: - формувати активність у вивченні англійської мови, збагачувати словниковий запас, формувати здатність розрізняти на слух вивчені слова і фрази; навчити виконувати інструкції; розуміти повідомлення, підтримані вербальними опорами в межах тематики спілкування з  кожної теми.

Умовні позначення:                                                                                  Методи оцінювання:

О – учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети                           Діагностика рівня

СП – спостерігається суттєвий прогрес                                                    Спостереження

НП –  спостерігається незначний прогрес                                                Контрольні роботи

ПН -  прогресу в досягненні визначеної мети немає                               Тестові завдання

Дата

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес

04-25.09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26.09-17.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.10-14.11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.11-21.12

 

 

 

 

  • Учень з допомогою вчителя дає коротку відповідь на запитання про школу;
  • Розуміє окремі слова про зовнішність людини, якщо мовлення повільне;
  • Вказує значення слів на ілюстраціях;
  • Розуміє повільне мовлення з довгими паузами задля полегшення усвідомлення змісту почутого;
  • Має уявлення про навколишній світ;
  • Намагається заповнити свій профіль, вказуючи особисті дані про себе.

 

 

 

 

  • Ознайомлюється з темою Подорожування;
  • Дає короткі відповіді на питання про подорожі;
  • Ознайомлюється з минулим часом;
  • Пише нові лексичні одиниці та складає прості речення з ними;
  • Взаємодіє із вчителем;
  • Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про види транспорту і місця.

 

 

 

 

 

  • Дає короткі відповідає на питання про пригоди;
  • Ознайомлюється з подіями, що відбувались в минулому;
  • Пише нові лексичні одиниці та має елементарний словниковий запас для використання в конкретних ситуаціях;
  • Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки;
  • Вживає окремі лексичні одиниці уроку в усній та письмовій комунікації;

 

 

 

 

  • Має уявлення про різні місця на планеті. Описує окремими словами місто;
  • Розуміє в загальних рисах  частково дуже просту інформацію про міста;
  • Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби; 
  • Ознайомлюється з місцями для життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Інкл
Додано
8 листопада 2023
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку