Індивідуальна програма розвитку
прізвище, ім’я, по батькові ______ ___________________________
Дата народження _____________31.03.2010р._______________________________________
Повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень
_Пилявська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – школа сприяння
здоровю і козацькому гарту___________________________
Рік навчання 2021 -2022н.р.
Порядковий номер |
Дата |
Короткий зміст |
Джерело інформації
|
1. |
|
Дисграфія, дислексія. |
Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини Від ченрвня 20 р. №ІРЦ-
|
Потенційні можливості |
Потреби
|
- Володіє основними поняттями, відтворює їх зміст, уміє розпізнавати об’єкти за різними ознаками.
- Застосовує спосіб діяльності за аналогією.
- Фізично – маловитривалий. Дуже швидко стомлюється. На заняттях скаржиться на біль у мязах.
\
- Звуковимова є,дещо,нечіткою. Порушене письмо, плутає букви при написанні, не завжди розуміє, коли потрібно писати з великої букви
- проявляє тривожність, розпочату справу не бажає доводити до кинця. Легко відволікається.
|
Заняття ЛФК, спрямовані на координацію, розвиток рівноваги.
у процесі навчання
|
\
5. Додаткові освітні та соціальні потреби учня ( додаткова підтримка асистента вчителя, робота з вчителем-логопедом тощо)
□ Так _____додаткова підтримка асистента вчителя, робота з вчителем-логопедом, робота з практичним психологом, робота з вчителем лікувальної фізкультури______
□ Ні
Найменування заняття |
Фахівець, який проводить заняття
|
Місце проведення заняття |
Дні проведення заняття |
Періодичність |
1. Корекція розвитку
2. Розвиток мовлення
(ритміка)
|
Практичний психолог
Вчитель-логопед
Вчитель-реабілітолог
Практичний психолог. |
Інклюзивно-ресурсний центр
Інклюзивно-ресурсний центр
Інклюзивно-ресурсний центр
ЗОШ І – ІІІ ступенів |
П’ятниця
П’ятниця
П’ятниця
|
2 год/тижд
3 год/тижд
1 год/тижд
За планом практичного психолога |
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати/вміння |
Фізична |
Навички самообслуговування знаходяться на належному рівні.
Дитина має незначні порушення опорно-рухового апарату.
Фізично – маловитривалий.
Дуже швидко стомлюється на заняттях, скаржиться на біль у мязах.
|
Проведення фізкультхвилинок |
Покращити стан загальної та дрібної моторики |
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати/вміння |
Мовленнєва |
Спостерігається патологія прикусу в вертикальній площині, яка характеризується відсутністю контакту зубних рядів в певній ділянці, через, що, дещо не чіткою є звуковимова.
Спостерігається недорозвинення фонематичних процесів.
Порушене письмо. Плутає букви при написані, не завжди розуміє, коли потрібно писати з великої букви.
|
Розвиток дрібної моторики.
Подолання недоліків фонематичної сторони мовлення, включаючи формування фонематичних уявлень.
Розвиток лексики та граматичної будови мовлення.
Розвиток та вдосконалення контекстного мовлення. |
Подолати фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення. |
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати/ вміння |
Когнітивна |
Пізнавальні процеси знаходяться на середньому рівні.
Темп працездатності знижений, швидко стомлюється.
Увага розсіяна.
Мислення конкретне, сповільнене. |
Використання вправ для формування та закріплення памяті, уваги, мислення та завдань пошукового характеру.
|
Підвищити рівень розвитку пізнавальних процесів |
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати/вміння |
Емоційно-вольова |
Емоційно-вольова сфера не стійка: проявляється тривожність.
Коли під час виконання завдань, хлопчику надаються додаткові інструкції, він починає безпідставно плакати, нервуватись.
Розпочату справу не бажає доводити до кінця.
Легко відволікається.
|
Створювати ситуації успіху, заохочувати до активності. |
Сформувати особистісно-вольову зрілість, глибину і стійкість почуттів, вольову саморегуляцію |
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати/ вміння |
Соціальна |
У спілкуванні з однолітками несмає наявних труднощів, інтерес до навчального процесц – епізодичний. |
Створювати позитивні ситуації співпраці з дорослими.
Залучати до групових ігор та позакласних заходів.
|
Сформувати та закріпити комунікативні навички та налагодити соціальні контакти. |
Адаптація
Пристосування середовища: доступність, зменшення рівня шуму в класі.
Психолого-педагогічна адаптація:
Адаптація навчального матеріалу:
Звільнення від окремих навчальних предметів:
□Так (зазначити предмет (предмети)__________________________________
□Ні
5) Для вчителя лікувальної фізкультури:
- Вивчення і фіксування динаміки розвитку, аналіз особливостей фізичних та розумових досягнень дитини з ООП;
- Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно з ІПР;
- Моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно ІПР;
- Консультативна робота з батьками дитини з ООП.
6) Для вчителя дефектолога:
- Вивчення і фіксування динаміки розвитку, аналіз особливостей фізичних та розумових досягнень дитини з ООП;
- Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно ІПР;
- Консультативна робота з батьками дитини з ООП.
7) Для батьків:
- Доведення інформації про дитину) стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконанні домашніх завдань);
- Створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини.
8) Для керівника закладу:
- Архітектурна доступність, універсальний дизайн.
13. Навчальні предмети (у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну програму, що призводить до необхідності розроблення адаптованої або модифікованої програми)
Рекомендована навчальна програма типова освітня програма загальної середньої освіти ІІст. Для дітей з особливими освітніми потребами, наказ МОН №815 від 26.07.2018 (додаток 16)
Індивідуальний навчальний план:
Так
Ні +
№ з/п |
Навчальний предмет |
Програма
|
|
Адаптована |
Модифікована |
||
1 |
Українська мова |
+ |
|
2 |
Українська література |
+ |
|
3 |
Зарубіжна література |
+ |
|
4 |
Англійська мова |
+ |
|
5 |
Німецька мова |
+ |
|
6 |
Математика |
+ |
|
7 |
Історія |
+ |
|
8 |
Географія |
+ |
|
9 |
Біологія |
+ |
|
10 |
Інформатика |
+ |
|
11 |
Основи здоровя |
+ |
|
12 |
Образотворче мистецтво |
+ |
|
13 |
Музичне мистецтво |
+ |
|
14 |
Фізична культура |
+ |
|
15 |
Трудове навчання |
+ |
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
14. План консультування батьків у прцесі розроблення/виконання індивідуальної програми розвитку
Дата |
Мета |
Відповідальні особи |
01.09.2021р. |
Встановлення контакту
|
|
14.09.2021р. |
Узгодження індивідуальної програми розвитку. Ознайомлення з метою та змістом індивідуальних корекційних занять |
|
07.09.2021р. |
Узгодження розкладу уроків та корекційних занять
|
|
24.12.2021
|
Ознайомлення із результатами психодіагностики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Директор _ _________________ _____ ______
(найменування посади директора ( підпис) (ініціали, прізвище)
загальноосвітнього навчального закладу
«_____» _____________20 р.