Індивідуальна програма розвитку

Про матеріал
Індивідуальна програма розвитку учня 6 класу. В ній показано за якою навчальною програмою працює учень з дисграфією, дислексією.
Перегляд файлу

 

Індивідуальна програма розвитку

 

 

 

 

  1. Період виконання ____з 01.09.2021р. ._________________________________

 

 

 

  1. Загальні відомості про учня

прізвище, ім’я, по батькові ______ ___________________________

Дата народження  _____________31.03.2010р._______________________________________

Повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень

_Пилявська  загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів – школа сприяння

 здоровю і козацькому гарту___________________________

Рік навчання   2021 -2022н.р.

 

 

  1. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленєвий розвиток, конгнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)

 

 

Порядковий номер

 

Дата

 

Короткий зміст

 

Джерело інформації

 

 

 1. 

 

 

 

Дисграфія, дислексія.

 

Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини

Від  ченрвня 20      р. №ІРЦ-

 

 

 

 

  1. Наявний рівень знань і вмінь учня

 

 

Потенційні можливості

 

Потреби

 

- Володіє основними поняттями, відтворює їх зміст, уміє розпізнавати об’єкти за різними ознаками.

 

- Застосовує спосіб діяльності за аналогією.

 

 

- Фізично – маловитривалий. Дуже швидко стомлюється. На заняттях скаржиться на біль у мязах.

 

\

 

- Звуковимова є,дещо,нечіткою.

Порушене письмо, плутає букви при написанні, не завжди розуміє, коли потрібно писати з великої букви

 

 

 

 

 

  • Пізнавальні процеси знаходяться на середньому рівні. Темп працездатності знижений, швидко стомлюється. Увага розсіяна. Мислення конкретне, сповільнене.

 

 

 

 

 

 

- проявляє тривожність, розпочату справу не бажає доводити до кинця. Легко відволікається.

 

 

 

 

  • Знає букви, але писати і читати йому дається важко. Знає цифри, вміє вирішувати приклади, а задачі - за допомогою вчителя. Важко дається писати в лінію, рівно, букви «скачуть» вверх-вниз. Логічні завдання вирішує з важкістю, тільки з багаторазовим поясненням.
  • Не потребує

 

 

  • Не потребує

 

 

  • Потребує розвитку м’язової системи, рухових, функцій, дрібної моторики.

Заняття ЛФК, спрямовані на координацію, розвиток рівноваги.

 

 

  • Потребує розвитку дрібної моторики. Подолання недоліків фонематичної сторони мовлення, включаючи формування фонематичних уявлень.розвитку лексики та граматичної будови мовлення.

 

 

 

  • Потребує формування психологічних операцій і функцій уваги, памяті, мисленнєвих операцій (аналізу, синтезу, прогнозування, порівняння, класифікацій,узагальнення та ін.)

у процесі навчання

 

 

 

 

  • Потребує розвитку вольових зусиль та корекції емоційного стану.

 

 

 

 

  • Потребує звуко-буквеного аналізу та синтезу, навичок письма та читання, математичних навичок, розвитку когнітивних вмінь та навичок.

 

 

 

\

5. Додаткові освітні та соціальні потреби учня ( додаткова підтримка асистента вчителя, робота з вчителем-логопедом тощо)

Так _____додаткова підтримка асистента вчителя, робота з вчителем-логопедом, робота з практичним психологом, робота з вчителем лікувальної фізкультури______
Ні

 

 

  1. Психолого-педагогічна допомога, що надається під час проведення у позаурочний час корекційно-розвиткових занять

 

 

Найменування заняття

 

Фахівець, який проводить заняття

 

 

Місце проведення заняття

 

Дні

проведення заняття

 

Періодичність

 

1. Корекція розвитку

 

 

 

 

2. Розвиток мовлення

 

 

 

 

 

  1. Лікувальна фізкультура

(ритміка)

 

 

 

  1. Додаткові психолого-педагогічні заняття

 

Практичний психолог

 

 

 

Вчитель-логопед

 

 

 

 

 

Вчитель-реабілітолог

 

 

 

 

Практичний психолог.

 

Інклюзивно-ресурсний центр

 

 

 

Інклюзивно-ресурсний центр

 

 

 

Інклюзивно-ресурсний центр

 

 

ЗОШ І – ІІІ ступенів

 

П’ятниця

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 год/тижд

 

 

 

 

3 год/тижд

 

 

 

 

 

1 год/тижд

 

 

 

 

 

За планом практичного психолога

 

 

 

  1. Характеристика учня

 

Сфера розвитку

Стисла характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати/вміння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізична

 

 

 

 

 

 

 

 

Навички самообслуговування знаходяться на належному рівні.

 

Дитина має незначні порушення опорно-рухового апарату.

 

Фізично – маловитривалий.

 

Дуже швидко стомлюється на заняттях, скаржиться на біль у мязах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проведення фізкультхвилинок

 

 

 

 

 

 

 

 

Покращити стан загальної та дрібної моторики

 

Сфера розвитку

Стисла характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати/вміння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовленнєва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостерігається патологія прикусу в вертикальній площині, яка характеризується відсутністю контакту зубних рядів в певній ділянці, через, що, дещо не чіткою є звуковимова.

 

Спостерігається недорозвинення фонематичних процесів.

 

Порушене письмо. Плутає букви при написані, не завжди розуміє, коли потрібно писати з великої букви.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток дрібної моторики.

 

Подолання недоліків фонематичної сторони мовлення, включаючи формування фонематичних уявлень.

 

Розвиток лексики та граматичної будови мовлення.

 

Розвиток та вдосконалення контекстного мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Подолати фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення.

Сфера розвитку

Стисла  характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати/

вміння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Когнітивна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пізнавальні процеси знаходяться на середньому рівні.

 

Темп працездатності знижений, швидко стомлюється.

 

Увага розсіяна.

 

Мислення конкретне, сповільнене.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання вправ для формування та закріплення памяті, уваги, мислення та завдань пошукового характеру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підвищити рівень розвитку пізнавальних процесів

 

Сфера розвитку

Стисла характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати/вміння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Емоційно-вольова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Емоційно-вольова сфера не стійка: проявляється тривожність.

 

 Коли під час виконання завдань, хлопчику надаються додаткові інструкції, він починає безпідставно плакати, нервуватись.

 

Розпочату справу не бажає доводити до кінця.

 

Легко відволікається.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створювати ситуації успіху, заохочувати до активності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сформувати особистісно-вольову зрілість, глибину і стійкість почуттів, вольову саморегуляцію

 

 

Сфера розвитку

Стисла характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати/

вміння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У спілкуванні з однолітками несмає наявних труднощів, інтерес до навчального процесц – епізодичний.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створювати позитивні ситуації співпраці з дорослими.

 

Залучати до групових ігор та позакласних заходів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сформувати та закріпити комунікативні навички та налагодити соціальні контакти.

 

  1. Навчальні предмети ( у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну программу, що призводить до необхідності розроблення адаптованої  або модифікованої програми)

 

Адаптація

 

Пристосування середовища: доступність, зменшення рівня шуму в класі.

 

Психолого-педагогічна адаптація:

  • збільшення часу на виконання завдань;
  • чергування видів діяльності;
  • виконання завдань за зразком;
  • вид та частота релаксації;
  • використання засобів концентрації уваги.

 

Адаптація навчального матеріалу:

  • адаптація наочних матеріалів;
  • картки-підказки;
  • використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів;
  • мультимедія;
  • інтернет.
  •  

Звільнення від окремих навчальних предметів:

□Так (зазначити предмет (предмети)__________________________________

□Ні

 

 

 

  1. Рекомендації

 

  1. Для асистента вчителя:
  • Спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;
  • Участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;
  • Адаптація освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП;
  • Оцінка,  спільно з вчителем, рівня досягнення кінцевих цілей навчання;
  • Підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів, потреб.
  •  
  1. Для вчителів:
  • Забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;
  • Підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу про особливості освітньої діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною освітньої програми/плану;
  • Участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП;
  • Визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;
  • Створення належного мікроклімату в колективі;
  • Надання інформації батькам про стан засвоєння освітньої програми/освітнього плану дитиною з ООП.

 

  1. Для практичного психолога:
  • Вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини;
  • Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР;
  • Надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною;
  • Просвітницька робота щодо формування психологічної готовності в учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі.
  •  
  1. Для вчителя-логопеда:
  • Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно з  ІПР;
  • Моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно з ІПР;
  • Надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо особливостей організації освітнього процесу, реалізації корекційно-розвиткових цілей в процесі навчання, технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених ІПР та застосовування адаптацій;
  • Консультативна робота з батьками дитини з ООП.

 

5) Для вчителя лікувальної фізкультури:

- Вивчення і фіксування динаміки розвитку, аналіз особливостей фізичних та розумових досягнень дитини з ООП;

- Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно з ІПР;

- Моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно ІПР;

- Консультативна робота з батьками дитини з ООП.

 

6) Для вчителя дефектолога:

- Вивчення і фіксування динаміки розвитку, аналіз особливостей фізичних та розумових досягнень дитини з ООП;

- Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП, згідно ІПР;

- Консультативна робота з батьками дитини з ООП.

 

7) Для  батьків:

- Доведення інформації про дитину) стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконанні домашніх завдань);

- Створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини.

 

8) Для керівника закладу:

- Архітектурна доступність, універсальний дизайн.

 

 

 

  1.    Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:

 

 

  • Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від                 .20    р. № ІРЦ-

 

  • Батьки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13. Навчальні предмети (у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну програму, що призводить до необхідності розроблення адаптованої або модифікованої програми)

 

Рекомендована навчальна програма типова освітня програма загальної середньої освіти ІІст. Для дітей з особливими освітніми потребами, наказ МОН №815 від 26.07.2018 (додаток 16)

 

Індивідуальний навчальний  план:

Так

Ні +

з/п

 

Навчальний предмет

 

Програма

 

 

 

 

Адаптована

Модифікована

1

Українська мова

+

 

2

Українська література

+

 

3

Зарубіжна література

+

 

4

Англійська мова

+

 

5

Німецька мова

+

 

6

Математика

+

 

7

Історія

+

 

8

Географія

+

 

9

Біологія

+

 

10

Інформатика

+

 

11

Основи здоровя

+

 

12

Образотворче мистецтво

+

 

13

Музичне мистецтво

+

 

14

Фізична культура

+

 

15

Трудове навчання

+

 

16

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

14. План консультування батьків у прцесі розроблення/виконання індивідуальної програми розвитку

 

Дата

Мета

Відповідальні особи

 

01.09.2021р.

 

Встановлення контакту

 

 

 

 

14.09.2021р.

Узгодження індивідуальної програми розвитку.

Ознайомлення з метою та змістом індивідуальних корекційних занять

 

07.09.2021р.

Узгодження розкладу уроків та корекційних занять

 

 

24.12.2021

 

Ознайомлення із результатами психодіагностики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Директор                                               _          _________________            _____                ______

(найменування посади директора                             ( підпис)                           (ініціали, прізвище)

загальноосвітнього навчального закладу

 «_____»  _____________20   р.

 

 

 

docx
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
1705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку