Індивідуальна програма розвитку дитини 2 клас Природнича освітня галузь

Про матеріал
Адаптована програма з природничої освітньої галузі до типової освітньої програми початкової освіти під керівництвом Шияна Р.Б. для дітей з особливими потребами. Навчальне навантаження та очікувані результати навчання для здобувачів освіти з труднощами у навчанні. Цикл І (1 – 2 класи)
Перегляд файлу

Природнича освітня галузь

Назва програми на основі якої складено та № наказу, яким програму затверджено

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

«Я пізнаю природу»

Обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити

Вирішує, що  вона хотіла б дослідити;

визначає, які органи чуття знадобляться для обраного дослідження.

Спостереження за природою під час прогулянок.

Перегляд відео.

 

 

Обирає та пояснює дії для дослідження об’єктів природи; визначає можливі результати спостережень/досліджень

Пояснює, навіщо вона виконує певні дії, спостерігаючи за природними об’єктами / явищами або експериментуючи з ними

 

 

 

Пропонує/обирає послідовність кроків під час спостереження/ експерименту

Описує послідовність дій в експерименті / спостереженні ( за інструкцією );

добирає найпростіші матеріали та прилади, які можна застосувати серед запропонованих.

 

 

 

Досліджує обрані природні явища та об’єкти, використовуючи надані прилади, моделі

Провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди;

застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези, термометр.

 

 

Описує, що нового дізнався, спостерігаючи та експериментуючи

Описує, як вода перетворюється на пару або лід / сніг, як тане лід / сніг, утворюється роса / іній / туман / дощ / паморозь;

розрізняє звуки за джерелом, гучністю;

розрізняє музикальні звуки, звуки мовлення і шуми;

розрізняє об’єкти, які випромінюють світло, прозорі та непрозорі об’єкти.

 

 

Описує та пояснює те, про що дізнався; радіючи пізнанню нового, розуміє, що помилки є невід’ємною частиною пізнання

Розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування.

 

 

 

Знаходить інформацію про природу

Використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо);

запитує, щоб довідатися більше про природу;

 вказує на інформацію, яку не розуміє.

 

 

Зображує інформацію про навколишній світ у вигляді малюнка, таблиці

Фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фото пристроїв.

 

 

Розрізняє проблеми в навколишньому світі, пов’язані з діяльністю людини

Співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки.

 

 

Розуміє проблему в навколишньому світі; розмірковує, що відомо про цю проблему, як її розв’язати

На основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу.

 

 

Знаходить спільні і відмінні ознаки об’єктів; групує об’єкти навколишнього світу за однією або кількома ознаками

Розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо);

розрізняє живі і неживі природні об’єкти;

розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини;

порівнює свійських і диких тварин;

досліджує свій організм.

 

«Я у природі»

Виявляє та описує очевидні зв’язки у природі; пояснює, чому потрібно їх враховувати у життєдіяльності людини

 

Визначає та описує місце свого проживання;

описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками;

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі;

описує поведінку тварин у різні пори року;

установлює взаємозв’язок між порою року і погодою;

розповідає про можливі загрози з боку тварин (небезпечні і хворі тварини).

 

 

Дбає про чистоту навколишнього світу, доглядає за рослинами і тваринами

 

Дотримується правил поведінки в довкіллі;

вирощує рослини вдома;

доглядає за домашніми тваринами;

не завдає шкоди тваринам і рослинам під час дослідів та експериментів;

не смітить.

 

 

 

Пояснює необхідність збереження природних ресурсів і намагається це робити

Ощадно використовує природні

 ресурси – воду, тепло, електроенергію;

бережливо ставиться до їжі, одягу, книжок, предметів побуту;

 зберігає природу.

 

«Я в рукотворному світі»

Наводить приклади використання винаходів людства в побуті

Розпізнає природні та рукотворні (штучні) об’єкти;

розрізняє природне і створене людиною довкілля;

наводить приклади того, як рукотворні (штучні) об’єкти (серед них і механізми) допомагають людині.

 

 

Пропонує різні способи використання об’єктів навколишнього світу

Називає способи повторного використання рукотворних об’єктів серед запропонованих

( рукотворні об’єкти, малюнки, фото ).

 

 

docx
Додав(-ла)
Прус Олеся
Додано
7 січня
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку