Матеріал стосується індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. Психолог заповнює 10 та 14 сторінки ІПР. А саме: консультування батьків та індивідуальний навчальний план.
Розроблено на І семестр навчального року за програмою соціально-побутового орієнтування. Надається матеріал як приклад на допомогу молодим спеціалістам.
14.План консультування батьків /законних представників у процесі розроблення /виконання індивідуальної програми розвитку
Дата |
Мета |
Відповідальні особи |
04.09.20
16.09.20
07.10.20
22.10.20
05.11.20
26.11.20
08.12.20
22.12.20 |
Виявити зміни в когнітивному розвитку за літній період.
Ознайомлення батьків з розвитком пізнавальних процесів та комунікативних навичок станом на початок нового навчального року.
Надання рекомендацій стосовно більш ефективного розвитку пізнавальних процесів.
Виявлення динаміки стосовно виконання індивідуальних програм розвитку.
Рекомендації щодо формування емоційно-вольової сфери .
Виявлення динаміки стосовно виконання індивідуальних програм розвитку
Порівняння очікуваних результатів з розвитку дитини з результатами на кінець І семестру Надання рекомендацій на канікулярний період
|
Психолог Бермас С.А.
Психолог Бермас С.А.
Психолог Бермас С.А.
Психолог Бермас С.А.
Психолог Бермас С.А.
Психолог Бермас С.А.
Психолог Бермас С.А.
Психолог Бермас С.А.
|
2020-21н.р. І семестр 2В
10.Індивідуальний навчальний план
Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.
Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення.
Навчальний предмет соціально-побутове орієнтування
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
Головна мета: соціальна інтеграція. Підготовити дитину до самостійного, незалежно від допомоги оточуючих, життя. Завдання: Корекційно-розвиваючі,які направлені на цілеспрямований розвиток мислення дитини; цілеспрямоване формування позитивних якостей особистості, світогляду, моральних переконань та естетичної культури.
|
Правила поведінки на уроках, перерві,в їдальні, спортивних майданчиках, на позашкільних заходах. Правила безпеки в школі. Складання портфеля, розпорядок дня. Формування елементарних навичок прибирання, як в класі, так і вдома. Основи догляду за своїм тілом та своїми речами.
Види одягу. Призначення одягу за сезонами.
|
Використання розвивальних ігор для дітей, асоціативних карток, карток на класифікацію, порівняння. Матеріали на аналіз та синтез. Проведення ігротерапії та арт-терапії для розвитку комунікативних навичок. Використання методик для роботи індивідуально, так і в групі. Додати вправи на розвиток дрібної моторики. |
Оцінюється рівень розвитку пізнавальних процесів та комунікативних навичок за допомогою вербальних та невербальних тестових завдань. Використовується метод спостереження за учнем під час занять індивідуальних та в групі. Також із бесіди з батьками та класним керівником. |